Whoohoo!quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar het goede nieuws voor vandaag is dat mijn internet weer werkt
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nogquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En verderop nog een boom en Noord Nederland ook.
Maar waarom deden ze dan die dienstregeling aanpassen? Dan kun je toch net zo goed de normale dienstregeling rijden totdat die boom omvalt?
Soms heb ik gewoon het idee dat de NS een beetje mediageil is. Als er ergens een kleine mogelijkheid is om het landelijke nieuws te halen is, doen ze het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij om bij (kleine) storingen de dienstregeling beheersbaar te houden. Alleen als het goed misgaat, dan helpt alleen geen enkele trein laten rijden nog.
hier nietquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Zometeen komt de sushiboer ons avondeten brengenonomnom sushaaaaaaaahhh
quote:
Oh dat scheelt dan..quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een dode, toch? Die in de auto bleek nog te leven, werd later gezegd.
haaaaaiiii hoe is hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
Ik hoop dat het het waar gaat zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb uit leuven echt n shitload speciaalbiertjes meegenomenwas zwaar en onhandig in de vertragingstreinen
heya grasjequote:
Maar zeer goed doel!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:37 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufquote:
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
exbuufhoe ist met jou dan? Weer lekker op je plekje?
Yay voor dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op hoor, Inkomen zit op je bier te azen!
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappertquote:
ik doe helemaal niets op je bierquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaa, giet wel goud. Mama is week op vakantie dat trek ik toch nog niet heel goed op dit momentMaar voel me in ieder geval stuk beter dan laatste tijd
Incl. de rekening voor de stookoliequote:
Whehe.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, maar wel lastig ei bakken jung als die vlam de hele tijd weg wappert
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Vrijdagnachtquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn meneer bewaakt onze biervoorraad wel![]()
Wanneer komt je mams weer thuis?
gemeen is datquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef Fha het volgende:
[..]
VrijdagnachtWeekje Gran Canaria (alweer).
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
ik kan het je wel vertellenquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
We hadden een kickassgrote fles bokkechouffe in huis en die heeft mijn meneer zonder mij soldaat gemaaktnu weet ik niet hoe lekker bokkechouffe is
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
Ja vooral omdat ze dat drie keer per jaar doen ofzoquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:45 schreef littledrummergirl het volgende:
gemeen is dat![]()
Heb je wel wat gezellige mensen in de buurt om je mee te vermaken?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Hihiquote:
wat is Bokkechouffe?quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]!
Gemeen.
Kom je bij mij Bokkechouffe drinken? Hier is een cafe waar ze m op tap hebben en ik moet m ook nog gaan proeven.
nog welquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:54 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen deze nog liggen
nog steeds! De glazen plakken van het stof hahaquote:
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijkenquote:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
nog steeds! De glazen plakken van het stof haha
[..]
Ik had vandaag wel zin om met een Palmpje ergens op een bankje de storm te gaan zitten bekijken
Strak planquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef JJH het volgende:
Volgend weekend maar eens meenemen met de boodschappen.
Zou ik dan ook doen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Strak planIk leef op mama's pinpas dus ik hou me even in
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht isquote:
Werk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het al een stuk minder kut voelt nu ik weet dat het einde in zicht is
Maandagquote:
I know right! Stiekem vind ik het vet engquote:
Dat is nieuw werk ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
I know right! Stiekem vind ik het vet eng
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoequote:Op maandag 28 oktober 2013 18:03 schreef JJH het volgende:
Dat is nieuw werk ook.
Dann eerst cursussen enzulks?
Dat is nogal wat,quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Jup, eerst 2 weken klassikaal wetgeving leren en toetsen enzulks en dan nog 5 weken telefoon training gedoe
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:05 schreef JJH het volgende:
Dat is nogal wat,
Toen knetter begon kreeg ze twee weken training.
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat is behoorlijk én zelfs een week korter dan normaal ivm de feestdagen. Maar ik vind het wel prettig eigenlijk. Ik hou niet zo van dat "dus nou zo ongeveer oke succes!"
Hé jij.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoiii een hele goede avond deze avond![]()
![]()
Mja dat dus liever nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:07 schreef JJH het volgende:
En dan ga je de eerste dag aan het werk en dan kom je allemaal dingen tegen die je niet kent.
quote:
heeeey... wat hoorde ik heb je nieuw werk??quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus liever niet
Nikkie![]()
Bubbeeeeeeeeeeeeeels![]()
nat, paar bomen op tramrailzen maar geen dode zoals elders.quote:
Hier ook niet, op het feit na dat er geen trein rijd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
nat, paar bomen op tramrailzen maar geen dode zoals elders.
jaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
heeeey... wat hoorde ik heb je nieuw werk??
ook al 7 dagen per week aan t werk net als ik?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:11 schreef Toekito het volgende:
[..]hoi mevrouw
Ik ben lichamelijk ok maar geestelijk totaal naar de klote Nikkie. Drukte @ work.
hoop het ook voor je!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgenochtend een beetje bijslapen hoop ik.
Het idee bevalt primaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
fijn dat je weer werk hebt! Bevalt het een beetje??
Fhalalaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja dat dus liever niet
Nikkie![]()
Bubbeeeeeeeeeeeeeels![]()
Hihihiquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:19 schreef xBubbles het volgende:
Fhalalaaaaaaaaadikke knuffel voor jou omdat je nieuw werk hebt!
Druk met periode 1 afronden op school, maar dat gaat wel lukkenquote:
Goed bezigquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:21 schreef xBubbles het volgende:
Druk met periode 1 afronden op school, maar dat gaat wel lukkenpersoonlijk kan het wel wat beter, maar dat is een lang verhaal
toppie!!quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het idee bevalt primaTraining start volgende week maandag
nee maar gewoon chaos en paniek hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:14 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ook al 7 dagen per week aan t werk net als ik?
Neuh dat gaat vandaag niet meer goed komen gok ik zoquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij nog steeds geen treinverkeer van Amsterdam naar Leiden, zowel Haarlem als Schiphol zijn geblokkeerd. Dus straks weer lekker de bus pakken
kun je mij niet een goedkoop abo bezorgen bij de s4 mini??quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar gewoon chaos en paniek haha
Jippiequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Volgens mij nog steeds geen treinverkeer van Amsterdam naar Leiden, zowel Haarlem als Schiphol zijn geblokkeerd. Dus straks weer lekker de bus pakken
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh dat gaat vandaag niet meer goed komen gok ik zoSterkte alvast
Ja te gek. Maar als alles aansluit doe ik er maar 2,5 uur over, dus ik ga nu zorgen dat ik hier op tijd alles op slot heb en weg kan gaanquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:10 schreef JJH het volgende:
[..]
In Rotterdam ja.
Veels te dicht bij de kuip geweest.
Succes!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Ja te gek. Maar als alles aansluit doe ik er maar 2,5 uur over, dus ik ga nu zorgen dat ik hier op tijd alles op slot heb en weg kan gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |