Amsterdam is bijna dood. CS ligt plat.En veul bomen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
Wat nou superstorm des doods?
De zon schijnt en het waait een beetje hier.
Ben benieuwd hoe ik naar huis ga komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Amsterdam is bijna dood. CS ligt plat.En veul bomen.
Jij zit ook kats aan de verkeerde kant van het land.
daar woont ja toch niemandquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef JJH het volgende:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Och jeetje. Heel noord Nederland afgesloten.
In Dtsl rijden de treinen waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
als ik nu ramen aan de achterkant van het huis openzet zeil ik misschien zo de grens over brb
2 dode in 020quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:43 schreef MPG het volgende:
Wat nou superstorm des doods?
De zon schijnt en het waait een beetje hier.
arriva rijdt niet meer dus binnen een omtrek van 30km hier nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:54 schreef JJH het volgende:
[..]
In Dtsl rijden de treinen waarschijnlijk wel.
ik zou inderdaad gewoon op de rails blijvenquote:Vanwege de weersomstandigheden is er geen treinverkeer mogelijk boven Zwolle.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb helemaal lol met mn cchaostreinreis door België![]()
Vandaag al n paar uur onderweg en ben al in leuven, mechelen wn antwerpen geweest en nu ben ik in een allerschattigst boemeltje( en alle andere domme nnederlanders als sardientjes op elkaar in de enige trein naar nederland die ze kenden
) ik kom maar tien minuten later aan en kan zitten als een.prinses in deze boemel
![]()
mijn collega wil naar huis in Assen, nuquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:47 schreef JJH het volgende:
http://www.ns.nl/cgi-bin/spoorkaart/spoorkaart
Och jeetje. Heel noord Nederland afgesloten.
Niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn collega wil naar huis in Assen, nu
Fietsen dus, beetje mazzel heeft ie wind meequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn collega wil naar huis in Assen, nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |