Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
Had er ook zo'n eentje ja, zag er ook nog vrij leuk uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Epii het volgende:
Leuk meisje, 24 gedeelde (vrij obscure!) interesses. Als dit geen match wordt....
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tinder hikt nog altijd een fikse portie matches op, ondanks dat ik het al wat dagen niet gechecked heb en nu niet bepaald stedelijk woon. Slechts een paar keer een bekende tegengekomen trouwens.
De n00b-award van de dag gaat toch wel naar een blondje met hoed waar ik eerder aan gematched was en me ineens ''??'' als berichtje stuurde. Waarop ik haar vroeg wat er aan de hand was. Zegt ze dat het door de tekst onder mijn foto kwam, iets van als ''are your hands tight?''
Nu heb ik geen tekst onder mijn foto en al zeker niet zoiets tenenkrommends en dat maak ik haar ook duidelijk. En of ze koffie nodig had. Zij: '' O nee! Ik kom erachter dat Tinder zelf een berichtje invult als je niet meteen begint met chatten!''
Heerlijk toch? Ik heb haar nu al in mijn hart gesloten. Als ik daar niet wat lol mee ga beleven...![]()
![]()
Niet zo vreemd he als je de app een tijdje niet gebruikt en vervolgens alles gaat liken.quote:
Nee, je krijgt ook mensen buiten jouw range die jou al geliked hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.
Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad
Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag trouwens een match met een dame die 122 km van mij af woonde. Heel apart gezien het feit dat ik hem op 100 km heb staan.
Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.
Kan zijn dat de like connectie gemaakt was op het moment dat jullie dichter bij elkaar waren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.
App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.
En als je uitlogt en weer inlogt? Dat helpt bij mij vaak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
Nee. Dat is juist het mooie van de appquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je op geen enkele wijze erachter komen wie jou allemaal geliked heeft? Behalve dan iedereen liken en hopen op een match?
Werkt ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je uitlogt en weer inlogt? Dat helpt bij mij vaak.
Weet je zeker dat je geen bot bent? In de Play Store is dit namelijk het standaard antwoord van Tinder als mensen klagen dat ze geen matches krijgenquote:
quote:hanks for trying out Tinder! This is most likely because we think you're a bot. Try getting more friends in your Facebook account, make sure you have some interests, and some friends. Then delete your account and try logging in again. Please let us know if this helps!
Heb ongeveer hetzelfde man. Eén meisje is echter zo leuk dat ik daar volgende week mee af ga spreken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:51 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik zit al inmiddels op 31 matches, maar ik heb geen zin meer om gesprekken te beginnen. Gewoon liken, en de matches maar binnenhalen, goed voor je ergoGaat wel langzaam die matches
Door niks. Een paar keer opnieuw opstarten en ineens deed hij het weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk hoe je het opgelost hebt.
Gewoon een bug. Uurtje wachten en het is weer normaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Raar man... ik dacht ik zet hem op 100km ipv 10, kan ik opeens geen meisjes meer vinden.
Volgens mij duurt het best wel lang voordat die afstand doorgekomen is bij Tinder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Raar man... ik dacht ik zet hem op 100km ipv 10, kan ik opeens geen meisjes meer vinden.
Je hebt bij mij geliked?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad
Ik kwam best veel bekenden tegen, wel grappigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
Eerste echt bekende tegen gekomengeliked, ben benieuwd
Volgens mij wel. Ik ben een heel stuk selectiever gaan liken, maar ik blijf die melding maar krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Praat jij met werkelijk iedere match die je hebt? Dat is toch niet te doen op een gegeven moment?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
Kan niet geloven dat ik het ooit zou zeggen maar wordt een beetje moe van alle matches bijhouden, inclusief verplichte smalltalk eerstGeweldige app
Het chatten is wel vrij kut inderdaad, er zit een soort hapering tussen de berichten lijkt het wel. En de meldingen bij nieuwe berichten zijn nogal selectief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie het chatten via Tinder ook kut trouwens? Ik moet eigenlijk zo snel mogelijk de nummers krijgen en via WA doorpraten.
Ik open eigenlijk nooit een gesprek. Af en toe begint er weleens eentje tegen mij, en al naar gelang ik 'r interessant vind ouwehoer ik wel terug. Met eentje zou ik afspreken, maar dat heb ik uitgesteld, had wat andere dingen lopen. Maar ik check die app hooguit twee keer per dag of iets, dus dat zijn gesprekken met nogal een behoorlijke interval ertussen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
Meeste matches chat ik ni niet eens mee. Eerst maar eens wat met die goed lopen doen. Kost ook erg veel tijd dit
Gewoon morgen met 20 gr. laden kardes.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik moet echt een nieuwe foto hebben.
Ik ben gister kapper geweest dus moet nu ~3 weken wachten en tegen die tijd zit mijn body ook wel vol met crea.
Hier gaat dus 'ver van mooi maar mooi van ver' dus niet op?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Hm... meisjes vallen tegen zeg bij een radius van 100km.
Met een radius van 10 km kom ik veel mooiere meiden tegen
Ik heb die app nog niet eens beoordeeld eigenlijk. Krijg je dat vaak in beeld?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Hmm blijft irritant om steeds uit te moeten loggen om een nieuwe reeks jongens te zien![]()
En steeds zeggen dat je de app goed beoordeeld. Maar het blijft verslavend!
Ja best vaak. Je hebt dan de opties: "Ik vind de app te gek" (ofzo) en "Ik heb feedback". Bij die 2e moet je moeite doen dus ik klik steeds weer dat ik de app goed vind.. wie heeft dat nog meer vaak?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb die app nog niet eens beoordeeld eigenlijk. Krijg je dat vaak in beeld?
Gewoon de terugknop van je telefoon, dan verdwijnt het :-)quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:31 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Ja best vaak. Je hebt dan de opties: "Ik vind de app te gek" (ofzo) en "Ik heb feedback". Bij die 2e moet je moeite doen dus ik klik steeds weer dat ik de app goed vind.. wie heeft dat nog meer vaak?
Nee, nu dus niet meer. Reageer wel op iedere 'hoi' oid van de wederpartij, maar als die verder niets tegen mij zeggen houdt het op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik ben een heel stuk selectiever gaan liken, maar ik blijf die melding maar krijgen.
[..]
Praat jij met werkelijk iedere match die je hebt? Dat is toch niet te doen op een gegeven moment?
Dat is nog dichtbij joh. Ik kreeg net een match met deze afstand:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag trouwens een match met een dame die 122 km van mij af woonde. Heel apart gezien het feit dat ik hem op 100 km heb staan.
Chatten uit een igloquote:Op zondag 27 oktober 2013 08:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nog dichtbij joh. Ik kreeg net een match met deze afstand:
[ afbeelding ].
Volgens mij is het een bot... zit nu even te chatten en haar reacties sluiten niet aan op die van mijquote:
Dan zit je er al te diep inquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is het een bot... zit nu even te chatten en haar reacties sluiten niet aan op die van mij.
Maar wel vermakelijk.
Nee hoor. Ik heb het al afgekapt met een scammelding bij Tinderquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:17 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Dan zit je er al te diep in
Die anderen reageren niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:21 schreef DaMart het volgende:
Wel typisch trouwens, dat na honderden profielen liken en 4 matches, de enige die met me wil praten, een spambot is.
Nee, als ik bij mijn matches keek, kreeg ik alleen maar de melding dat er geen matches waren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:22 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Die anderen reageren niet?
Hoelang gebruik je al?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:29 schreef SonicVolcano het volgende:
27 matches, met een paar een leuk gesprek
Nu vijf dagen...quote:
Meteen geliked zeker?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik kreeg net Avithal van dat programma Ik heb het nog nooit gedaan.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Zal ze het ondertussen al gedaan hebben?quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 14:26 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Zal ze het ondertussen al gedaan hebben?
Die ben ik ook al tegen gekomen, heb ook nog eens mutual friendsquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Ja noem je dat na 5x nog een date dan?quote:Op zondag 27 oktober 2013 15:19 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Morgen alweer date 5 met mijn Tinder-date
Hoe moet ik het dan noemen? Het is namelijk de 5e date in 1,5 week tijdquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja noem je dat na 5x nog een date dan?
Met steeds iemand anders?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen? Het is namelijk de 5e date in 1,5 week tijd
Hoever ben je al gegaan met hem?quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Oh doe je wel snel dan, 5 dates in 1,5 weekquote:Op zondag 27 oktober 2013 16:18 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
A, but a lady can imply with non-verbal communication. Ofzo.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:08 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Nee, dezelfde
[..]
A lady never tells
Geniepig zijn ze soms hequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:45 schreef Greye het volgende:
Leuke match, leuke woordenwisseling, hop geblok'd. Seriously...?
Non-verbal communication huh?quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
A, but a lady can imply with non-verbal communication. Ofzo.
Hmm een match met een leuke jongedame 3km van mij vandaan. Eens even kijken of dat wat gaat worden
Interestingquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Non-verbal communication huh?
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Nee ik doelde op het feit dat je überhaupt geheimzinnig wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Non-verbal communication huh?
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Ik had een keer een ziek lekkere chick, hoopte dat we zouden matchen en ja hoor. Gooi ik er een soepele openingszin uit, blokt ze mequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:45 schreef Greye het volgende:
Leuke match, leuke woordenwisseling, hop geblok'd. Seriously...?
Que openingszin?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik had een keer een ziek lekkere chick, hoopte dat we zouden matchen en ja hoor. Gooi ik er een soepele openingszin uit, blokt ze meBleek een vriendje te hebben volgens FB, waarschijnlijk gewoon aandachtshoertje
Geen idee meer maar niet iets raars ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Que openingszin?
Dat soort hoertjes mogen trouwens hier ook wel gepost worden hoorTer leer ende vermaeck.
Dat heb je mis. Een gentleman doet dat ook niet. Het is iets van de laatste tijd, of iets boers. Ik heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt, daar niet van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ik doelde op het feit dat je überhaupt geheimzinnig was
Wel apart trouwens, als het tot seks is gekomen vertellen de mannen er gewoon over, met trots zelfs, alsof ze een trofee hebben binnengehaald. Terwijl de dames er geheimzinnig over blijven doen.
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Een gentleman doet dat ook niet. Het is iets van de laatste tijd, of iets boers. Ik heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt, daar niet van.
Waar zie je aan dat het een oostblokker is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.
Eerste Oostblokhoerrrr spotted trouwensDat duurde een tijdje maar is zeker waard. Gief
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen + ogen. Weet het niet zeker maar maakt het haar wel leuker doorquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar zie je aan dat het een oostblokker is?
Dat het een oostblokker is? Okquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wenkbrauwen + ogen. Weet het niet zeker maar maakt het haar wel leuker door
Oh boy.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.
Eerste Oostblokhoerrrr spotted trouwensDat duurde een tijdje maar is zeker waard. Gief
[ afbeelding ]
Zou eigenlijk in Polen of Tsjechië of Rusland moeten inloggen. Volgens mij is het dan enkel like wat de klok slaatquote:
Zullen vast proxy mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in Polen of Tsjechië of Rusland moeten inloggen. Volgens mij is het dan enkel like wat de klok slaat
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zullen vast proxy mogelijkheden zijn.
Die ga ik onthouden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.
Hou je van mayonaise of curry?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef Daniane het volgende:
Leuke app, alleen krijg vaak van die kansloze openingszinnen...
Ik wil een condoom met je delen, jij van buiten en ik van binnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hou je van mayonaise of curry?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil een condoom met je delen, jij van buiten en ik van binnen.
[..]
[..]
[..]
Simpelweg meer vrouwen liken? Als je er even een kwartier voor gaat zitten moet toch zeker lukken meer dan 100+ vrouwen te liken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat doe ik verkeerd? Heb al zeker 30 vrouwen geliked maar krijg geen matches![]()
![]()
Al 2 dagen bezig en nog geen enkele hit
![]()
Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets in de instellingen veranderen? Vrouwenmagneet aanzetten? Baard afscheren?
Mwa de dames waar het toch niets mee wordt veeg ik sowieso weg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Simpelweg meer vrouwen liken? Als je er even een kwartier voor gaat zitten moet toch zeker lukken meer dan 100+ vrouwen te liken.
Misschien komt het omdat je lelijk bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat doe ik verkeerd? Heb al zeker 30 vrouwen geliked maar krijg geen matches![]()
![]()
Al 2 dagen bezig en nog geen enkele hit
![]()
Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets in de instellingen veranderen? Vrouwenmagneet aanzetten? Baard afscheren?
Zeker ruim 500 vrouwen geliked de afgelopen vier dagen, en dat heeft me 4 matches opgeleverd, waarvan de enige die niet binnen 10 seconden uit mijn matchlijst verdwenen was en een gesprek met me begon, een spambot wasquote:
Beter geen vriendin dan de aandachtshoeren waar 90 procent van Tinder community uit bestaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je lelijk bent.
Je bent 33? In welke leeftijdscategorie zoek je precies? Ik denk dat het aantal vrouwen dat zoekt tot 33 jaar erg klein is. Dan kan jij 21 jaar wel geen probleem vinden, maar als die zoeken tot 26 heb je toch een probleem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker ruim 500 vrouwen geliked de afgelopen vier dagen, en dat heeft me 4 matches opgeleverd, waarvan de enige die niet binnen 10 seconden uit mijn matchlijst verdwenen was en een gesprek met me begon, een spambot was.
"Hester" klinkt niet echt oostbloks..quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb de instellingen nu staan op 25 tot 33 jaar in een straal van 50 km. Genoeg matchvoorstellen (ook de nodige dubbele, ook in één sessie).quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:12 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Je bent 33? In welke leeftijdscategorie zoek je precies? Ik denk dat het aantal vrouwen dat zoekt tot 33 jaar erg klein is. Dan kan jij 21 jaar wel geen probleem vinden, maar als die zoeken tot 26 heb je toch een probleem.
Zou mij er niet al te druk over maken.
Ik heb jou net gespotquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de instellingen nu staan op 25 tot 33 jaar in een straal van 50 km. Genoeg matchvoorstellen (ook de nodige dubbele, ook in één sessie).
Ne, dat is eng. Gewoon via Tinder dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik DaMart leuk had gevonden had ik dat irl geregeld
Fixed. Zo schijnen FOK!kers dat te doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik DaMart leuk had gevonden had ik dat via het FoBo geregeld
Tijd tussenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Als ik een 'You got a match' krijg, heeft de ander mij dan op hetzelfde moment ook geliked of zit daar tijd tussen?
Laat je niet zo door haar op de tenen trappen joh. Gewoon een like-spree doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Beter geen vriendin dan de aandachtshoeren waar 90 procent van Tinder community uit bestaat.
*proest*quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:01 schreef Antilopen het volgende:
Foto maar even aangepast, ik heb 't vermoeden dat een (weliswaar sport-)rolstoel in beeld wat afschrikt. Dus kijken wat dit oplevert..
Hmm doet het niet. Krijg wel te zien dat mijn locatie is gewijzigd maar hij blijft matches uit de omgeving pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.
Hmm, maar wel een voorgevel waar zelfs Meloewa jaloers op zou zijn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, deze vertrouw ik niet
Misschien is het Meloewa, die doet ook alleen halfhoofdfoto'squote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, maar wel een voorgevel waar zelfs Meloewa jaloers op zou zijn...
Hahahah die tekst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten vast een paar jochies heel erg te gniffelen om alle reacties die ze krijgenquote:
Ik denk het ook, de tekst is ook gewoon alleen al geinig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zitten vast een paar jochies heel erg te gniffelen om alle reacties die ze krijgen
Kunnen twee dingen zijn. Lokalisering met wifi uitschakelen en even opnieuw inloggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm doet het niet. Krijg wel te zien dat mijn locatie is gewijzigd maar hij blijft matches uit de omgeving pakken.
Die tekstquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam haar ook tegen net. Gewoon liken idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die tekst
En dan zelf op Tinder staan
Maar je hebt d'r geliked dus?
Tinder kijkt automatisch of je een vriendin hebt, vervolgens ontvang je vriendin per match een smsje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vraagje: Mijn 'matches' krijgen mijn facebook niet te zien en op facebook zelf komt ook niks van deze app terecht, toch?
Ik heb namelijk wel zo'n facebook ding, maar ik heb die vooral omdat familieleden daar op aandrongen.
Mijn linkerhand zal wel jaloers worden dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tinder kijkt automatisch of je een vriendin hebt, vervolgens ontvang je vriendin per match een smsje.![]()
Ik heb een match met deze.. maar jullie allemaal ook neem ik aan? Beetje verdacht inderdaad haha. Wat zal ik is sturenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar een match mee lijkt wel, oftewel, FAKE!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb een match met deze.. maar jullie allemaal ook neem ik aan? Beetje verdacht inderdaad haha. Wat zal ik is sturen
Moet wel he! Kzag die selfie op de badkamer met een pleerol op de wastafel en dacht die foto moet wel van het internet geplukt zijn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar een match mee lijkt wel, oftewel, FAKE!
Fok geliked op facebook?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:34 schreef Daniane het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik een fokker ben tegengekomen.
Ik ook niet eigenlijk..... ga het is doen hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal idd wel helpen denk ik zo.
Squirtle, charmander of bulbasaur?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal idd wel helpen denk ik zo.
Jenny! Oh, Jenny! Joy! Oh, Joy! Die?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Squirtle, charmander of bulbasaur?
Heb nu een match met jenny. Ga dat pokemon liedje doen
Die ja. Ze reageert. We zijn losquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jenny! Oh, Jenny! Joy! Oh, Joy! Die?Of een andere
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Squirtle, charmander of bulbasaur?
Heb nu een match met jenny. Ga dat pokemon liedje doen
Hipstersquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt deze mensen toch?
Met d'r vriendquote:
Zoeentje moet ik ook tegen komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu toch een leuke match. Ze rijd motor net als ik dus een gesprek was snel begonnen
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..quote:
Kijken of ze nog goed in de markt liggen heb ik hier al eens gelezen. De logica ontgaat me dan toch een beetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..
Was er een uit mn vriendenkring tegen gekomen. Dus ik haar gevraagd van Hey je zit op Tinder maar je hebt een leuke vent toch? Met als antwoord: Oh ik wou alleen even kijken hoe t werktequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef BlikjeFris het volgende:
Voor de mannen onder ons, zijn de dames bij jullie ook zo stil?![]()
haha verbazend goed eigenlijk. Stond er zelf ook van te kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ook? Werkt dat wel met die dreads?
Hmm ga haar laten groeienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha verbazend goed eigenlijk. Stond er zelf ook van te kijken.
Ik dan ook maar. Misschien dat ik dan eens een match krijgquote:
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]heb je zo weinig succes? Zet in dat tekststukje dat je FOK mod bent
ik zou likenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aan
KLB mod in profiel. Zou dat helpen?
Wel erbij zetten hoeveel jaar ervaring.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aan
KLB mod in profiel. Zou dat helpen?
Hahahah, die had ik ook daarnetquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn match is ook vrij stil nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn vier dames reageren ook niet meer.
Die had ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:17 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Was er een uit mn vriendenkring tegen gekomen. Dus ik haar gevraagd van Hey je zit op Tinder maar je hebt een leuke vent toch? Met als antwoord: Oh ik wou alleen even kijken hoe t werkte
Wat dacht je van dezequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Projectje van iemand om zoveel mogelijk matches te verzamelen gok ik
Ah daarom krijg ik waarschijnlijk ook geen matchesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik maar geen matches kreeg, heb ik mijn account verwijderd en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Dat las ik ergens als tip voor een mogelijke bug met de matching. Eens kijken of ik nu wel matches krijg dan.
Ondertussen maar even mijn waslijst aan chats in de nieuwe Paiq-app bijhouden.
Het was wel een oud bericht, maar baat het niet, dan zal ook niet schadenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah daarom krijg ik waarschijnlijk ook geen matches![]()
Date drie, third base?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef NoBiggie het volgende:
Inmiddels date drie gehad afgelopen weekend. Het was weer super gezellig en het lijkt met de date leuker te worden.... ik zie er wel potentie in. Via fucking tinder, maar ach.
Als die vent binnen is geweest loopt die wegquote:
Had ik ook. Laten gaan, wordt toch nikaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als die vent binnen is geweest loopt die weg
Ik heb nu behoorlijk wat matches waarvan ik er 5 behouden heb en er 1 wel heel leuk is maar geeft om de 2 dagen een reactie maar![]()
Nee want de toon is wel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik ook. Laten gaan, wordt toch nika
Succes zet m op:)quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Exentric90 het volgende:
Ik vin t ook wel geinig. Al een paar dates gehad met verschillende dames klikte helaas niet helemaal. Verder wel erg leuk en veel matches.
Aankomend weekend weer een date klikt tot nu toe t beste van iedereen dus wie weet
Ja ik heb het ook denk ik (nee ik ben niet tantoe lelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik maar geen matches kreeg, heb ik mijn account verwijderd en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Dat las ik ergens als tip voor een mogelijke bug met de matching. Eens kijken of ik nu wel matches krijg dan.
Ondertussen maar even mijn waslijst aan chats in de nieuwe Paiq-app bijhouden.
Thanks! Moet wel lukken contact is een stuk beter dan bij de anderen. En daar kreeg ik ook een leuke date mee alleen klikte het uiteindelijk niet helemaal. Wel met 2 nog contact dus zowiezo leuk contact aan overgehoudenquote:
Hysquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Exentric90 het volgende:
Dit is trouwens meestal het eerste wat ik zeg. Of er moet echt iets opvallen aan een van de foto's. Werkt verrassend goed
[ afbeelding ]
Hey das de Noorse Voe!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze
[ afbeelding ]
Ach daar stoor ik me niet zo aanquote:
Ik heb fake gps nog niet aan de praat gekregen. Geprobeerd om wat leuke Oostblokmeisjes in een match te krijgen, maar helaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zet me aan het denken. Als ik met een fake gps app mezelf nu in haar woonplaats zet. Dan maak ik kans op een match met haar
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het werkt. Maar lelijke vrouwen in stockholm. Tot nu toe 80 procent weg swipen.
[ afbeelding ]
Deze voldoet het meest aan het stereotype
Net st Petersburg. Russische teksten. Maar krijg amper matches. 20 in een straal van 100kmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.
Die zijn homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb nu een paar keer gehad dat er een kerel voorbij kwam, hoe kan dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |