abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132588321

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Uit de vorige delen: ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
pi_132588344
Leuk meisje, 24 gedeelde (vrij obscure!) interesses. Als dit geen match wordt....
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
pi_132590221
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Epii het volgende:
Leuk meisje, 24 gedeelde (vrij obscure!) interesses. Als dit geen match wordt....
Had er ook zo'n eentje ja, zag er ook nog vrij leuk uit O+ Afstand was alleen +50 kilometer, dus ik vrees dat ze mij niet is tegengekomen ;(
pi_132590777
Zo ook al een paar keer iemand tegengekomen, nog geen match terug helaas.. ;(

Verder ook al twee meiden tegengekomen waarmee ik wel vrienden ben op facebook, ook apart :P
pi_132590989
Ik had gisteren bij ongeveer de helft van de meisjes die ik likete een match. Dat waren er niet veel, want ik kreeg (heel vreemd) slechts iets van tien suggesties, maar toch. En vandaag nog niet één match. Ook vreemd...

[ Bericht 2% gewijzigd door Epii op 26-10-2013 20:13:25 ]
pi_132591417
Tja het is nou niet de meest consistente app -.-'

Iets anders; iemand opgevallen dat Tinder niet alleen onwijs veel data verbruikt (pas dus op met mobiel internet!!) maar daardoor ook door je batterij heen vreet? Wat een gare app af en toe
"And I can't wait, to see the sunrise again"
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:27:59 #7
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_132592020
Alle foto's moeten geladen worden dus ja dat kost veel internet en je gps staat constant aan dus zo raar is dat opzich niet.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_132593368
Soms duurt het even voordat de ander jou ook ziet geloof ik. Zo had ik laatst een match met een meisje die ik dagen geleden geliked had.
pi_132593535
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tinder hikt nog altijd een fikse portie matches op, ondanks dat ik het al wat dagen niet gechecked heb en nu niet bepaald stedelijk woon. Slechts een paar keer een bekende tegengekomen trouwens.

De n00b-award van de dag gaat toch wel naar een blondje met hoed waar ik eerder aan gematched was en me ineens ''??'' als berichtje stuurde. Waarop ik haar vroeg wat er aan de hand was. Zegt ze dat het door de tekst onder mijn foto kwam, iets van als ''are your hands tight?''

Nu heb ik geen tekst onder mijn foto en al zeker niet zoiets tenenkrommends en dat maak ik haar ook duidelijk. En of ze koffie nodig had. Zij: '' O nee! Ik kom erachter dat Tinder zelf een berichtje invult als je niet meteen begint met chatten!''

Heerlijk toch? Ik heb haar nu al in mijn hart gesloten. Als ik daar niet wat lol mee ga beleven... :') >:) O+
_O-

quote:
Niet zo vreemd he als je de app een tijdje niet gebruikt en vervolgens alles gaat liken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.

Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Nee, je krijgt ook mensen buiten jouw range die jou al geliked hebben.
pi_132594172
Ik wist niet dat Tinder al zolang bestond.
If not now, then when.
pi_132594409
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad :@
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_132594611
Dat zal iets zijn dat vrouwen vaak zullen ondervinden. Mannen passen de "mitereilleurtactiek" toe. Die liken alles wat op een vrouw lijkt. Als je dan als vrouw ook iemand leuk vind dan is het al snel een match natuurlijk. Dat gebeurt in het echte leven ook, maar dan is het een stuk minder zichtbaar. Er zijn nu eenmaal (veel) meer mannen op zoek naar vrouwen tussen de 18 en de 25 dan dat er aanbod aan single vrouwen in die leeftijdscategorie is.
pi_132594641
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad :@
Soms wel, soms niet.
If not now, then when.
pi_132594813
Kun je op geen enkele wijze erachter komen wie jou allemaal geliked heeft? Behalve dan iedereen liken en hopen op een match?
pi_132594898
Ik had vandaag trouwens een match met een dame die 122 km van mij af woonde. Heel apart gezien het feit dat ik hem op 100 km heb staan.
If not now, then when.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:34:00 #16
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132594925
Al zo vaak gezegd:
- Mensen die jou geliked hebben krijg je als eerst te zien, misschien even afgewisseld maar vrijwel altijd in het begin van de nieuwe results
- Ook als de exacte grens heeft die je hebt ingesteld i.c.m. in het begin is de kans groter dat het een match is
- Je hebt meteen een match met iemand als de ander jou al eerder geliked heeft.. want op dat moment is dus bepaald dat jullie elkaar hebben geliked
Grijp ze!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:34:50 #17
402989 japiedevlugge
pi_132594957
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag trouwens een match met een dame die 122 km van mij af woonde. Heel apart gezien het feit dat ik hem op 100 km heb staan.
Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.
Grijp ze!
pi_132595092
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.
Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.
If not now, then when.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:40:03 #19
402989 japiedevlugge
pi_132595181
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.
Kan zijn dat de like connectie gemaakt was op het moment dat jullie dichter bij elkaar waren.
Grijp ze!
pi_132595290
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
pi_132595543
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.
If not now, then when.
pi_132595564
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.
Werkt niet.
pi_132595577
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Werkt niet.
Heb je GPS aan of uit?
If not now, then when.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:49:30 #24
42184 crew  DaMart
pi_132595580
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
En als je uitlogt en weer inlogt? Dat helpt bij mij vaak.
pi_132595613
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb je GPS aan of uit?
Aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')