Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
Had er ook zo'n eentje ja, zag er ook nog vrij leuk uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Epii het volgende:
Leuk meisje, 24 gedeelde (vrij obscure!) interesses. Als dit geen match wordt....
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tinder hikt nog altijd een fikse portie matches op, ondanks dat ik het al wat dagen niet gechecked heb en nu niet bepaald stedelijk woon. Slechts een paar keer een bekende tegengekomen trouwens.
De n00b-award van de dag gaat toch wel naar een blondje met hoed waar ik eerder aan gematched was en me ineens ''??'' als berichtje stuurde. Waarop ik haar vroeg wat er aan de hand was. Zegt ze dat het door de tekst onder mijn foto kwam, iets van als ''are your hands tight?''
Nu heb ik geen tekst onder mijn foto en al zeker niet zoiets tenenkrommends en dat maak ik haar ook duidelijk. En of ze koffie nodig had. Zij: '' O nee! Ik kom erachter dat Tinder zelf een berichtje invult als je niet meteen begint met chatten!''
Heerlijk toch? Ik heb haar nu al in mijn hart gesloten. Als ik daar niet wat lol mee ga beleven...![]()
![]()
Niet zo vreemd he als je de app een tijdje niet gebruikt en vervolgens alles gaat liken.quote:
Nee, je krijgt ook mensen buiten jouw range die jou al geliked hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.
Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad
Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik had vandaag trouwens een match met een dame die 122 km van mij af woonde. Heel apart gezien het feit dat ik hem op 100 km heb staan.
Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:34 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Dat komt dus omdat als iemand jou liked je die altijd te zien krijgt, ongeacht je eigen range. Tijdens het beoordelen zal ze wel op 100KM staan. Maar later zie je pas de echte afstand.
Kan zijn dat de like connectie gemaakt was op het moment dat jullie dichter bij elkaar waren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar in de instellingen kun je geen grotere afstand dan 100 km aangeven. Dus feitelijk gezien zouden wij nooit kunnen matchen.
App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
App afsluiten/opnieuw opstarten en/of aan/afmelden.
En als je uitlogt en weer inlogt? Dat helpt bij mij vaak.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu staat er ineens weer dat er niemand in de buurt is. Ook al stel ik afstand en leeftijd op maximaal in.
Nee. Dat is juist het mooie van de appquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je op geen enkele wijze erachter komen wie jou allemaal geliked heeft? Behalve dan iedereen liken en hopen op een match?
Werkt ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als je uitlogt en weer inlogt? Dat helpt bij mij vaak.
Weet je zeker dat je geen bot bent? In de Play Store is dit namelijk het standaard antwoord van Tinder als mensen klagen dat ze geen matches krijgenquote:
quote:hanks for trying out Tinder! This is most likely because we think you're a bot. Try getting more friends in your Facebook account, make sure you have some interests, and some friends. Then delete your account and try logging in again. Please let us know if this helps!
Heb ongeveer hetzelfde man. Eén meisje is echter zo leuk dat ik daar volgende week mee af ga spreken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:51 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik zit al inmiddels op 31 matches, maar ik heb geen zin meer om gesprekken te beginnen. Gewoon liken, en de matches maar binnenhalen, goed voor je ergoGaat wel langzaam die matches
Door niks. Een paar keer opnieuw opstarten en ineens deed hij het weer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk hoe je het opgelost hebt.
Gewoon een bug. Uurtje wachten en het is weer normaal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Raar man... ik dacht ik zet hem op 100km ipv 10, kan ik opeens geen meisjes meer vinden.
Volgens mij duurt het best wel lang voordat die afstand doorgekomen is bij Tinder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:18 schreef Dimachaerus het volgende:
Raar man... ik dacht ik zet hem op 100km ipv 10, kan ik opeens geen meisjes meer vinden.
Je hebt bij mij geliked?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Is het trouwens normaal dat als je iemand liked en het is gelijk een match? Want ik heb dat nu paar keer gehad
Ik kwam best veel bekenden tegen, wel grappigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:14 schreef Mortaxx het volgende:
Eerste echt bekende tegen gekomengeliked, ben benieuwd
Volgens mij wel. Ik ben een heel stuk selectiever gaan liken, maar ik blijf die melding maar krijgen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:22 schreef ntm het volgende:
Praat jij met werkelijk iedere match die je hebt? Dat is toch niet te doen op een gegeven moment?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
Kan niet geloven dat ik het ooit zou zeggen maar wordt een beetje moe van alle matches bijhouden, inclusief verplichte smalltalk eerstGeweldige app
Het chatten is wel vrij kut inderdaad, er zit een soort hapering tussen de berichten lijkt het wel. En de meldingen bij nieuwe berichten zijn nogal selectief.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vinden jullie het chatten via Tinder ook kut trouwens? Ik moet eigenlijk zo snel mogelijk de nummers krijgen en via WA doorpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |