Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef robben93 het volgende:
Ik heb een super lekke chick gematchd!
Haar 1e foto:
[ afbeelding ]
Haar 2e foto:
[ afbeelding ]
Wtf is dit? waarom nemen die wijven de foto zo dat ze lekker lijken -.-
Precies dit inderdaad kutwijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.
Vraag of ze dik is, werkt altijdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef MAHL het volgende:
Hmm een match met een leuk koppie maar als ik die foto's nu zo bekijk is er een kans dat het stiekem een fattie is... Hoe kom ik er achter?
Join the clubquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 week selectief geliked en 2 weken iedereen liken en nog geen enkele match
Ga nou toch twijfelen aan mijzelf
Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Vraag of ze dik is, werkt altijd
Vraag of je langs mag komen met pizza.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:
Wie zei er ook alweer dat er te weinig leuke brunettes waren?
[ afbeelding ]
Ja slank staat gelijk aan anorexiaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben
feeder?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja slank staat gelijk aan anorexiafeeder gespot
Wat er op die foto te zien is, ziet er toch hartstikke gezond uit johquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben
Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:
Wie zei er ook alweer dat er te weinig leuke brunettes waren?
[ afbeelding ]
Geen idee en waarschijnlijk zal ik er ook niet achter komen aangezien ze waarschijnlijk zelf wel redelijk veeleisend mag zijn qua likes uitdelen. Maar ach, a man can hope.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?
Nicequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging vanavond op een like-spree want ik wou snelle matches zodat ik wat kon ouwehoeren. Had binnen 15 minuten al enkele matches en twee daarvan waren echt prachtige brunettes. Gesprekken vorderen goed.
Post eens een foto van je eigen kop, die vorige chick die ik postte die er op de 1e foto goed uitzag (die ook lelijk bleek te zijn) vond je lelijk en deze is ook niet goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben]
Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
Jeeh beet, brunette. Jammer dat het niet de ander op de foto is en te dichtbij om te kutten met haar
Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef pindaplukker het volgende:
hoor ik daar brunettes?
[ afbeelding ]
Die hipsterbril verpest hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken
Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.
[ afbeelding ]
Soms stel ik een diepzinnige vraag aan het begin. Voor de rest hou ik het vooral erg relevant, interessant en speels. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
NiceHoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 week selectief geliked en 2 weken iedereen liken en nog geen enkele match
Ga nou toch twijfelen aan mijzelf
Dit kan toch bijna niet.. Ligt het dan niet aan dat je app niet werkt ofzo?quote:
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Bucketlist het volgende:
60 km is verIk zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.
Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellenWel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe
[..]
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meerHeb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt
Eckte hosselaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.
Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen.
Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand!
" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan
" en "Haha, elke dag dus?".
bam
picsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.
Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen.
Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand!
" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan
" en "Haha, elke dag dus?".
bam
Wees creatief man. Ik vertel gewoon grappige bullshit wat he-le-maal nergens op slaat, maar toch relevant en niet too much is, en de andere keer is het redelijk normaal. Wissel het af.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef robben93 het volgende:
[..]
Eckte hosselaar
Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
Nope, niet hier.quote:
Jupquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.
Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo![]()
.
En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
Ik heb een foto waar ik op sta met een dolfijn, En ik sta op een bootquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Daarnaast nog een foto van jou op een boot
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
een foto van jou met vrienden (wel leuke niet te veel gamers)
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival
Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje
#pro tips
Ik zit als meisje op Tinder dat is best grappig.. Het begon als even te kijken met vriendinnen en zie steeds vage bekenden of leuke mannen die dan bevriend zijn met vriendinnen waar dan weer een heel date/scharrel verhaal achter zitquote:
Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef DaMart het volgende:
Ik moet alleen nog even een foto zodanig verkleinen dat Tinder hem moet opblazen om te tonen, waardoor je pixels kunt tellen en vagelijk een hoofd ziet. Dat is ook hip, zag ik al.
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Daarnaast nog een foto van jou op een boot
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
een foto van jou met vrienden (wel leuke niet te veel gamers)
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival
Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje
#pro tips
Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera....
Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:55 schreef Probability het volgende:
[..]
Het werkt in ieder geval wel!
Het gaat om die 1e foto hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzo![]()
Ik heb wel een wazige profielfoto, maar ook een duidelijke tweede
Ja mijn eerste foto is een beetje wazig (maar je ziet wel dat ik niet lelijk ben).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Het gaat om die 1e foto he
Eerst interesse wekken, dan verder kijken..
Mwah, willen gewoon <25 jarigen ballen denk ik. Ik heb overigens al best wel wat aardige 30+ vrouwen gezien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Hahaha
Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Het gaat om die 1e foto he
Eerst interesse wekken, dan verder kijken..
Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)
Beter dan een wazigere foto?![]()
Maar wanneer wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat heb ik beide niet gelukkig. Maar kan zo'n foto normaal wel dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit
Lekker kortzichtig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Hahaha
Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
Dat is bij vrouwen net zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef R-dry het volgende:
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor
`quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)in-rode-kleding.html
De verfgooierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef japiedevlugge het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)welijke-tinder-types
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes
Is overkomen waaien uit murica. Is een stukkie lopen en onderweg wordt je bekogeld met gekleurd poeder. Want dat is hipquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
Schuldigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
Gek, misschien gaat het op het begin niet zo snelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes
Dan heb je best een knappe kop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.
Heb nu acht chats.
Tenzij hij er 200 heeft gelikedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan heb je best een knappe kop.
Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgtquote:
Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
Ligt het dan toch aan de foto?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.
Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oudquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?
Hoelang heb je de app al?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oud.
Ik hoor van meerde dat het de eerste dagen minder is maar het daarna opeens aantrekt.quote:
Oké. Maar log je dan uit of open je hem gewoon niet meer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja..
Tenminste, als ik de app een dag uit heb staan en ik opende die, was de eerste altijd een match. De 2e ook en dan ging dat door tot alle personen die je hebben geliked volgens mij.
Gebruik deze:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Alleen nu wat moet je zeggen
hey
hoi
Zullen we samen een ijsje eten![]()
Ik mis de smileys van fok in de app
Iemand op Tinderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Gebruik deze:![]()
Wie vroeg van dat ijsje?
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef xuryah het volgende:
Wat is dat Tinder nou dan?
Is t echt gericht op daten?
Of ook gewoon voor de lol?
Ik ben namelijk niet opzoek (heb al een vriend), maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen..
Het is dus gericht op daten enzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
Vrouwen die in een innige omhelzing met een man op de foto staan, gooi ik meestal gewoon weg, jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
Het duurde even.. maar nu gaat het best leuk met de matches..
Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten![]()
Ik heb er niet eens zelf om gevraagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewicht
Nice, mij is maar 1 keer m'n nummer gevraagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zelf om gevraagd
Dat is wel wat er gebeurt ja, als je gewoon vrienden wilt maken moet je maar bij een sportvereniging gaan ofzo.quote:
Wat bedoel je met 'het duurde even'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
Het duurde even.. maar nu gaat het best leuk met de matches..
Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten![]()
Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'het duurde even'?
Veel mensen komen langzaam op gang, ik ben aan het uitzoeken hoe dat komt
Oke, nice!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meer
Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oke, nice!
Hoelang heb je tinder al ongeveer?
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk...
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
Get used to itquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:08 schreef Antiheld het volgende:
Okay, onverwachte blocks zijn niet goed voor het zelfvertrouwen.
Misschien heeft diegene haar account verwijderd en weer opnieuw aangemeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ben ik de enige die de laatste dagen regelmatig iemand voorbij zie komen die ik op een eerder moment al had goedgekeurd/afgewezen? Toch apart.
Ja, heb ik ook gehad. Heb die persoon in tweede instantie geliked, maar nog geen match, dus dat zit er ook niet achter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ben ik de enige die de laatste dagen regelmatig iemand voorbij zie komen die ik op een eerder moment al had goedgekeurd/afgewezen? Toch apart.
Toch een gebrek van de app dan, had het eerder vandaag bij meerdere personen in korte tijd. Doet me tevens afvragen of alle likes wel degelijk daadwerkelijk aankomen, maar goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:29 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gehad. Heb die persoon in tweede instantie geliked, maar nog geen match, dus dat zit er ook niet achter.
Ach, het is nog relatief nieuw. Hij wordt volgens mij regelmatig geupdate dus ze halen er vast steeds wat kinderziektes uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Toch een gebrek van de app dan, had het eerder vandaag bij meerdere personen in korte tijd. Doet me tevens afvragen of alle likes wel degelijk daadwerkelijk aankomen, maar goed.
Viel tegen die date dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Bucketlist het volgende:
Ok, eerste Tinder 'date' was vandaag een feit. Gaf aan dat ik zat te wachten op mijn broertje en mij aan het vervelen was dus ff gemeet op de plek waar ik toch nog een uur moest wachten en zij om de hoek werkt. Foto's (ook op haar faceboek) allemaal photoshop of oud![]()
Qua ratio heb ik ongeveer 1/25 (en ik ben niet knap). Helaas is van de dames die mij liken de eerste foto vaak leuk, de rest valt tegen. Maar 2 dames zijn uit zichzelf een gesprek met mij begonnen![]()
Regio Den Haag: lelijke, ordinaire dames.
Regio Leiden: leuke hockeymeisjes
Regio Amsterdam: colorrun meisjes en meisjes die way out of my league zijn.
Mannen, bedankt voor de tip mbt tot blokkeren. Weet ik ook het effect.
Aardig meisje, niet mijn type. Was wel goed geregeld, want na een uur was het voorbij. Geen smoesje/excuus hoeven te bedenken. Nu was het echt zo, voortaan ga ik het gebruiken. Als het klikt zeg ik gewoon dat er iets tussen is gekomen en de ander niet kan.quote:
Fake of niet, iedereen die haar wegklikt moet gewoon per direct terug de kast in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Bucketlist het volgende:
Volgens mij heb ik Jesse gevonden op facebook. (althans voornaam, Universiteit, Classic Rock en lekker wijf komen overeen)
Lijkt mij een fake profiel.
Beter like je gewoon voor tien minuten straight.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Ambicioso het volgende:
Net 10 profielen ofzo geliked, hoop op resultaat
Fake.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef Bucketlist het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is haar profielfoto op facebook.
Lichaam is niet verkeerd. Over de kop valt te twistenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Fake of niet, iedereen die haar wegklikt moet gewoon per direct terug de kast in.
100en profielen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter like je gewoon voor tien minuten straight.
Ja man. Punt is dat ik bijv. 100km ingesteld heb. De meeste meisjes die 90km van mij wonen hebben dat waarschijnlijk niet, dus je spreid je kansen sowieso meer op deze manier.quote:
Ja oké. Ik wist niet dat iedereen dat zo deed. Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 20 profielen ofzo gelikt, selectief.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als je een like terug krijgt kun je altijd nog blokkeren als 't niks is
Hoeveel km dan instellen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja man. Punt is dat ik bijv. 100km ingesteld heb. De meeste meisjes die 90km van mij wonen hebben dat waarschijnlijk niet, dus je spreid je kansen sowieso meer op deze manier.
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja oké. Ik wist niet dat iedereen dat zo deed. Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 20 profielen ofzo gelikt, selectief.
Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
Maar niet iedereen blind liken toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere.
5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
De ene keer is het meer dan de andere.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]![]()
Maar hoeveel krijg je er ongeveer terug? 1/10?
Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?
Heb je niet enorm veel gesprekken dan?
Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ene keer is het meer dan de andere.
[..]
Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.
Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikken
Heb nog geen match gehad
Ik ga meer liken, kijken of het wat uithaaltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.
Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislikequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef Captainp00face het volgende:
Eindelijk een meisje dat zelf begon te praten, blokt ze mij, wat is dit.
Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe zie je dan als iemand je blokkeert?
Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislike
Nu wel 2,5 leuke brunettes als match. Mja, te nuchter voor zo'n blitse openingszin![]()
Ah oke, overkomt mij nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staat
Ja dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen.
kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In plaats van iedereen liken zou je uiteraard ook alleen de mooie kunnen liken, alleen kost dat veel meer tijd.
Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.
True, en nog irritanter als alle daar opvolgende foto's ook met meerdere personen zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter like je gewoon voor tien minuten straight.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregen![]()
.
It's sometingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus.
Dat heb ik constant. Vandaag ook weer drie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus.
Denk het wel. Ook als je de app volledig afsluit krijg ik nog meldingen van matches en berichten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je trouwens ook worden gevonden als je geen internetbereik hebt (maar je locatie daarvoor wel is opgehaald door tinder)?
Ik beantwoord zijn vraag toch? ( denk het wel* )quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat was zn vraag niet:)
Want als jij een match krijgt, heb je diegene dus al geliked. Dan sta je sowieso vooraan bij diegene.
Als je iemand nog niet hebt geliked, of je dan bij diegene in de app komt geen idee. Denk dat ie mss wel je laatste locatie opslaat.
Haha no probs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregen![]()
.
Zeg dat wel jaquote:
Ja ik heb hier ook mijn twijfels bij. Ik denk dat je elkaar wel ziet ongeacht de afstand (want waarom niet).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik vraag me af of iedere jongen die ik like mij ook ziet..
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
Ga er maar vanuit dat het op 18-.. staat en anders minimaal wel 20.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
Bij de meeste vrouwen is iedere like een matchquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijkequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.
Tinder kent jou blijkbaar beter dan jij jezelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Captainp00face het volgende:
Ik krijg soms ook jongens. Ik ben geen homo..
Begrijpelijk. En zoeken ze dan ook de mooiboys met sinaasappel huid en dergelijke?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijke
Ligt eraan welke categorie je liked. Als je als 22 jarige 30 jarige gaat liken maar die hebben bijna allemaal 25-32 kom je volgens mij niet bij hun voorbij (omdat ze niet geïnteresseerd zijn).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Captainp00face het volgende:
"Live the life you love, love the live you live."
Zien jullie die ook zo vaak?
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lelijke van zo'n like-spree is wel dat je ook babyfoto's, mannen en nepprofielen liked. Zo dadelijk word je nog opgepakt door de politie wegens pedofilie.
is er onderscheid tussen 18- en 18+?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten
TR gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten
Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden.
Omdat het grappig isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Colorrun mannen kom ik toch ook wel eens tegen..
Heb haar geblokkeerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .
Onzin.quote:
Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat het onbeleefd is niet te reageren
Oke mr. PUAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.
Niet op iPhone?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder heeft net een update gehad zie ik.
Dat hoeft toch helemaal niet? Het kan ook zij de eerste was die online was en op like heeft geklikt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online
Care. Als je morgen nog niks terug hebt kun je wel wat zeggen, en anders blokken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online
Android.quote:
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ik zie bij sommige dames dat ze 2 dagen voor het laatst actief zijn geweest.
Die ben ik ook al tegen gekomen, meteen langs laten komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.quote:
Daar had ik er ook een vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
Raar jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.
Dan kan er toch nooit een match komen?
Haha, wie weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eén van mijn recente matches is een 22-jarige dame. Zou het ElkeKeerWeer zijn?
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Like-spree werpt z'n vruchten weer af; vijf goede matches in tien minuten.
Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oke, blijkbaar heb ik nu alle chicks gehad.
Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?
picquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.
Ik had hem al op 100. Zit nu maar naar 23jarige te kijken. Cougar hunt, yoloquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ookMaar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker
Je krijgt een ''like''. Ze ''liked'' er waarschijnlijk een stuk of 10, 20 per avond. Waarna ze op diegenen die er mee doorkunnen filtert, ALS het al een type is wat veel chat. What the fuck verwacht je dan? Een garantie voor een geweldig goed lopend gesprek met weddingbells op de achtergrond?quote:
Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van een vergelijkbaar vrouw dan welke je normaal zou liken.
Oeh. ik heb er nu 1 met lichte ogen maar geen krullenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.
Goed geschreven stukje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.
En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.
''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
Ik doe 60km omdat ik dan in Amsterdam / Utrecht denk ik ook de vruchten pluk. Dat nummer wel een goede inderdaad, morgen maar even doen bij de leukere.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je meestal het gesprek gaande houdt via tinder of dat je gewoon direct haar nummer vraagt om het verder af te handelen op wa?
En wat is het beste kwa afstand 10-15km is toch het beste gwn
Moet je even Tinder opnieuw opstarten of af/aanmelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit.
Fucked up.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef Captainp00face het volgende:
Ja al gedaan, dan krijg ik twee nieuwe en dan zegt 'ie het zelfde.
Echt he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat leven er toch veel pittige kapsels in Nederland, 't is toch niet te geleuven.
Gisterenavond kwam ik een profiel tegen met de tekst: "Ik wil kinderen, dus ik blijf tinderen"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef b2py het volgende:
Levert jullie dit niet een enorm minderwaardigheidscomplex op?
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.
En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.
''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
Dat lijkt mij best een kutgevoel..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus).
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus).
Die kwam ik laats ook al tegen inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren een andere die hem horizontaal hield, nieuwe trend onder dikke lelijke mensen?
Gebeurt mij ook de hele tijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik ga nooit meer op de automatische piloot liken.
Gewoon 3 bekenden gematcht vannacht.
Had liever drie andere matches gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.
Ze laten niet altijd exact je voorkeur zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.
Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Met als ondertitel:quote:
Nou daar moet je maar trots op zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met als ondertitel:
"Geloof het of niet, hij past er he-le-maal in!"
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
Net een match met een dame die met een olifant op de foto staat.
Toen ik vroeg of ze met mijn slurf op de foto wou gelijk niks meer gehoord.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
Net een match met een dame die met een olifant op de foto staat.
Toen ik vroeg of ze met mijn slurf op de foto wou gelijk niks meer gehoord.
dislike ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Drexciyan het volgende:
Wat is dat met die getekende snorren? Die hype heb ik gemist...
Ja dat had ik nadat ik uitlogde omdat ik geen matches kreeg. Nu meerdere matches gewoon en 2 gesprekken waarvan 1 loopt maar ik dat wijf niet heel knap vind / mijn type niet is eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Nogsteeds geen matchesIk krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik heb er iets van 80quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Nogsteeds geen matchesIk krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |