abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132528938

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Uit de vorige delen: ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132529087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef robben93 het volgende:
Ik heb een super lekke chick gematchd!

Haar 1e foto:

[ afbeelding ]

Haar 2e foto:

[ afbeelding ]

Wtf is dit? waarom nemen die wijven de foto zo dat ze lekker lijken -.-
Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.
pi_132530891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Drexciyan het volgende:

[..]

Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.
Precies dit inderdaad kutwijven
pi_132532848
Sowieso ontbreken de schattige brunettes die altijd wel leuk zijn en ik direct like als ik ze tegenkom. Maar weinig dames hier in de regio :') En is toch vlakbij DH.
pi_132533152
1 week selectief geliked en 2 weken iedereen liken en nog geen enkele match :')
Ga nou toch twijfelen aan mijzelf :')
pi_132533438
Hmm een match met een leuk koppie maar als ik die foto's nu zo bekijk is er een kans dat het stiekem een fattie is... Hoe kom ik er achter?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:11:05 ]
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:12:59 #7
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_132533517
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef MAHL het volgende:
Hmm een match met een leuk koppie maar als ik die foto's nu zo bekijk is er een kans dat het stiekem een fattie is... Hoe kom ik er achter?
Vraag of ze dik is, werkt altijd
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 oktober 2013 @ 23:13:43 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132533550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Join the club :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132533565
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Dr.Smoke het volgende:

[..]

Vraag of ze dik is, werkt altijd
Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.
pi_132533819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.
Vraag of je langs mag komen met pizza.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:21:19 ]
pi_132533884
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:'(
pi_132534018
Wie zei er ook alweer dat er te weinig leuke brunettes waren?

:9
pi_132534098
Verkeerd topic.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_132534477
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:

[ afbeelding ]

Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P
pi_132534571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P
Ja slank staat gelijk aan anorexia :') feeder gespot :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132534628
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja slank staat gelijk aan anorexia :') feeder gespot :')
feeder? :')
pi_132534665
quote:

[..]

Wat er op die foto te zien is, ziet er toch hartstikke gezond uit joh :? Zeker niet slecht :9
pi_132534691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:

[ afbeelding ]

Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?
pi_132534855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?
Geen idee en waarschijnlijk zal ik er ook niet achter komen aangezien ze waarschijnlijk zelf wel redelijk veeleisend mag zijn qua likes uitdelen. Maar ach, a man can hope.
pi_132535017
Ik ging vanavond op een like-spree want ik wou snelle matches zodat ik wat kon ouwehoeren. Had binnen 15 minuten al enkele matches en twee daarvan waren echt prachtige brunettes. Gesprekken vorderen goed. :)
If not now, then when.
pi_132535327
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging vanavond op een like-spree want ik wou snelle matches zodat ik wat kon ouwehoeren. Had binnen 15 minuten al enkele matches en twee daarvan waren echt prachtige brunettes. Gesprekken vorderen goed. :)
Nice :) Hoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
pi_132535543
Jeeh beet, brunette. Jammer dat het niet de ander op de foto is en te dichtbij om te kutten met haar :')
pi_132535587
Ik ben sinds gisteren begonnen. Like selectief, puur op uiterlijk. Matches gaan op zich wel goed, al kijk ik soms met verbazig terug dat ik bij sommige mensen geliked heb. Vaak zijn de eerste 2 foto's dan ok en is derde pas lelijk. :')

Ik dislike: colorrun meisjes, meisjes die alleen maar op groepsfoto's staan en gewoon type staat niet mij niet aan.

Zat vandaag ook een ontzettend mooi meisje tussen, maar zie nu pas dat er onderaan een logo staat van een of andere betaalde datingsite. Denk dat die nep is, maar nog niet aangesproken.
pi_132535601
quote:
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P ]

Post eens een foto van je eigen kop, die vorige chick die ik postte die er op de 1e foto goed uitzag (die ook lelijk bleek te zijn) vond je lelijk en deze is ook niet goed?

Weet niet wat voor chicks jij lekker vind dan :')
pi_132535631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
Jeeh beet, brunette. Jammer dat het niet de ander op de foto is en te dichtbij om te kutten met haar :')
Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
pi_132535762
hoor ik daar brunettes?

I are Baboon
pi_132535814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken :')

Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.

pi_132536053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef pindaplukker het volgende:
hoor ik daar brunettes?

[ afbeelding ]
Oh O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken :')

Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.

[ afbeelding ]
Die hipsterbril verpest het :N
pi_132536113
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oh O+

[..]

Die hipsterbril verpest het :N
Ja, ik kon deze niet wegschuiven ( ondanks die bril ). Ik koester elke redelijke brunette O+
pi_132536204
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nice :) Hoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
Soms stel ik een diepzinnige vraag aan het begin. Voor de rest hou ik het vooral erg relevant, interessant en speels. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden.
If not now, then when.
pi_132536265
Nu een match met een Aziatisch meisje; erg mooi en ziet er interessant uit. Aparte naam ook. :D
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:38 #32
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132536364
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit kan toch bijna niet.. Ligt het dan niet aan dat je app niet werkt ofzo?
pi_132536455
60 km is ver :o Ik zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.

Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
pi_132536677
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
If not now, then when.
pi_132536760
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellen :7 Wel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Bucketlist het volgende:
60 km is ver :o Ik zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.

Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meer :') Heb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt

[ Bericht 22% gewijzigd door kurk_droog op 25-10-2013 00:48:54 ]
pi_132537143
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellen :7 Wel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe

[..]

DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meer :') Heb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.

Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat ;)" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen. ;( Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand! :)" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan ;)" en "Haha, elke dag dus?".

bam
If not now, then when.
pi_132537312
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.

Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat ;)" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen. ;( Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand! :)" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan ;)" en "Haha, elke dag dus?".

bam
Eckte hosselaar

Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
pi_132537496
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

bam
pics
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:11:25 #39
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_132537549
Onder de les ff aan het Tinderen. Kreeg ik als recommendation een vriendin die op dat moment naast me zat in de les. (Mooie blondine overigens). Werkt dus toch prima.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_132537640
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef robben93 het volgende:

[..]

Eckte hosselaar

Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
Wees creatief man. Ik vertel gewoon grappige bullshit wat he-le-maal nergens op slaat, maar toch relevant en niet too much is, en de andere keer is het redelijk normaal. Wissel het af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

pics
Nope, niet hier.
If not now, then when.
pi_132537666
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor :')
pi_132537763
Niet alle chats zijn even leuk trouwens. Heb twee leuke chats maar ook twee oersaaie en eentje moet ik nog beginnen. Eén die ook oersaai (6/10) was heeft mij verwijderd, lol. De twee interessante gesprekken zijn dan ook leuke dames, dus dan doe je ook wel meer moeite, haha.
If not now, then when.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:31:19 #43
42184 crew  DaMart
pi_132539446
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.

Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo ;( :').

En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
pi_132539870
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.

Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo ;( :').

En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
Jup
En heb je wel een leuke profielfoto? En die foto's daarna?
Worry is a misuse of imagination
pi_132539909
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Daarnaast nog een foto van jou op een boot
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
een foto van jou met vrienden (wel leuke niet te veel gamers)
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival

Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje

#pro tips
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:44:58 #46
42184 crew  DaMart
pi_132539999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival

Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje

#pro tips
Ik heb een foto waar ik op sta met een dolfijn, En ik sta op een boot :Y.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:45:45 #47
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132540010
Sarcasme, lovin' it.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132540018
Ja dat zijn goeie! Het liefst alle foto's die je hebt buiten en overdag!

Voor een mooi landhuis werkt ook altijd wel. (Voor een dure auto is een beetje ordinair vaak en pauper)
pi_132540049
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:45 schreef Happel het volgende:
Sarcasme, lovin' it.
Ik zit als meisje op Tinder dat is best grappig.. Het begon als even te kijken met vriendinnen en zie steeds vage bekenden of leuke mannen die dan bevriend zijn met vriendinnen waar dan weer een heel date/scharrel verhaal achter zit :D of alvast screenshots maken en naar vriendinnen sturen in de hoop dat zij die jongens ook tegen komen.. En bij twijfel of leuk zoeken we de jongens wel eens op via Facebook.. Te knappe te leuke mannen vallen ook vaak af omdat ze te... Ja te leuk zijn? Of zichzelf te leuk vinden.. Dus meisjes kiezen niet heel erg rationeel weet ik uit ervaring..
(En dat mannen bijna iedereen aanklikken weten de meeste dames ook uit ervaring, zo werkt dat toch ook in het echte leven :P)

Mijn vriendje zit er ook op en had steeds 0 matches tot zijn grote frustratie.. Ik heb even zijn foto's veranderd en nu lukt het wel :') :')
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:51:06 #50
42184 crew  DaMart
pi_132540088
Ik moet alleen nog even een foto zodanig verkleinen dat Tinder hem moet opblazen om te tonen, waardoor je pixels kunt tellen en vagelijk een hoofd ziet. Dat is ook hip, zag ik al.
pi_132540099
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef DaMart het volgende:
Ik moet alleen nog even een foto zodanig verkleinen dat Tinder hem moet opblazen om te tonen, waardoor je pixels kunt tellen en vagelijk een hoofd ziet. Dat is ook hip, zag ik al.
Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:52:49 #52
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:

#pro tips
Is dit serieus? :')
pi_132540166
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:52 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Is dit serieus? :')
Het werkt in ieder geval wel :')!
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:57:26 #54
42184 crew  DaMart
pi_132540195
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.
Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera... :').
pi_132540217
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera... :').
Hahaha

Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:03:27 #56
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540301
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Het werkt in ieder geval wel :')!
Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzo :')
Ik heb wel een wazige profielfoto, maar ook een duidelijke tweede
pi_132540322
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzo :')
Ik heb wel een wazige profielfoto, maar ook een duidelijke tweede
Het gaat om die 1e foto he
Eerst interesse wekken, dan verder kijken..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:05:49 #58
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540357
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja mijn eerste foto is een beetje wazig (maar je ziet wel dat ik niet lelijk ben).
Misschien toch maar een duidelijke nemen als 1e dan
pi_132540375
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Hahaha

Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
Mwah, willen gewoon <25 jarigen ballen denk ik. Ik heb overigens al best wel wat aardige 30+ vrouwen gezien.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:18:54 #60
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540590
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)

Beter dan een wazigere foto? :P
pi_132540627
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)

Beter dan een wazigere foto? :P
Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:22:17 #62
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_132540678
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
pi_132541026
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:10 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132541035
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit :P
Dat heb ik beide niet gelukkig. Maar kan zo'n foto normaal wel dan?
pi_132542711
Hier ook een vage foto anno 2013 :') maar geen last mee nog.

Nu wel een schattige bruun als match. Even oefenen op de mindere goden eerst.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:54:32 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132542783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Hahaha

Lekker kortzichtig. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
Dat is bij vrouwen net zo.
Elite
Tegen TTIP
pi_132542817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef R-dry het volgende:
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor :')
:') ;(
pi_132543395
quote:
`
gewoon in je zwembroek met zonnebrilletje op bij een strandfeest, werkt een stuk beter :7
pi_132543898
's middags of 's avonds wat gaan drinken op een zaterdag?
pi_132544621
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.

Heb nu acht chats.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:11:24 #73
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:02:09 #74
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_132547653
By the light of the moon! *poof*
pi_132547675
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes :@
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132548083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
pi_132548190
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:37:56 #78
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_132548598
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo? :9
Is overkomen waaien uit murica. Is een stukkie lopen en onderweg wordt je bekogeld met gekleurd poeder. Want dat is hip :P
By the light of the moon! *poof*
pi_132548626
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_132549606
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

_O-
If not now, then when.
pi_132549938
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren :')
pi_132550105
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

Schuldig :7
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:56:32 #83
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132551322
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren :')
Gek, misschien gaat het op het begin niet zo snel
pi_132551494
De fake BN'er profielen zijn er ook.
Carolien uit widm kwam ik tegen.

Maar deze heeft maar paar vrienden, vast fake.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:05:22 #85
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132551631
Door hoeveel profielen gaan jullie per dag ongeveer?
pi_132551733
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
:Y
pi_132552086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.

Heb nu acht chats.
Dan heb je best een knappe kop.
pi_132552219
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dan heb je best een knappe kop.
Tenzij hij er 200 heeft geliked ;)
pi_132552226
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Tenzij hij er 200 heeft geliked ;)
Dat zegt niks.
pi_132552276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat zegt niks.
Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt :P
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
pi_132552294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt :P
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.
pi_132552313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.
Ligt het dan toch aan de foto?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:02 #93
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552368
quote:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:26 #94
42184 crew  DaMart
pi_132552386
quote:

[..]

Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oud ;(.
pi_132552446
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?
Ja..

Tenminste, als ik de app een dag uit heb staan en ik opende die, was de eerste altijd een match. De 2e ook en dan ging dat door tot alle personen die je hebben geliked volgens mij.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:29:51 #96
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552533
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oud ;(.
Hoelang heb je de app al?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:30:44 #97
42184 crew  DaMart
pi_132552564
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Hoelang heb je de app al?
Sinds eergisterenavond :D.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:31:58 #98
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552608
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Sinds eergisterenavond :D.
Ik hoor van meerde dat het de eerste dagen minder is maar het daarna opeens aantrekt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja..

Tenminste, als ik de app een dag uit heb staan en ik opende die, was de eerste altijd een match. De 2e ook en dan ging dat door tot alle personen die je hebben geliked volgens mij.
Oké. Maar log je dan uit of open je hem gewoon niet meer?
Dit moet ook wel, hoe kan je anders een match vinden met 10duizenden gebruikers in een stad.
pi_132552758
Alleen nu wat moet je zeggen :')

hey
hoi
Zullen we samen een ijsje eten :*

Ik mis de smileys van fok in de app
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:38:27 #100
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef kurk_droog het volgende:
Alleen nu wat moet je zeggen :')

hey
hoi
Zullen we samen een ijsje eten :*

Ik mis de smileys van fok in de app
Gebruik deze: :')

Wie vroeg van dat ijsje?
pi_132553115
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Gebruik deze: :')

Wie vroeg van dat ijsje?
Iemand op Tinder
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:48:13 #102
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132553166
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Iemand op Tinder
Ik bedoelde eigenlijk jij of je gesprekspartner :P
pi_132553168
Wat is dat Tinder nou dan?
Is t echt gericht op daten?
Of ook gewoon voor de lol?
Ik ben namelijk niet opzoek (heb al een vriend), maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:48:51 #104
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132553191
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef xuryah het volgende:
Wat is dat Tinder nou dan?
Is t echt gericht op daten?
Of ook gewoon voor de lol?
Ik ben namelijk niet opzoek (heb al een vriend), maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen..
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
pi_132553232
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
Het is dus gericht op daten enzo?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:55:27 #106
42184 crew  DaMart
pi_132553436
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Vrouwen die in een innige omhelzing met een man op de foto staan, gooi ik meestal gewoon weg, ja :') :@.
pi_132555055
Het duurde even.. maar nu gaat het best leuk met de matches..

Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten :') :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_132555138
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:

Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten :') :D
Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewicht
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132555193
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewicht
Ik heb er niet eens zelf om gevraagd :7
*** Nul Dertien ***
pi_132555248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:53 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik heb er niet eens zelf om gevraagd :7
Nice, mij is maar 1 keer m'n nummer gevraagd
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132555315
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef xuryah het volgende:

[..]

Het is dus gericht op daten enzo?
Dat is wel wat er gebeurt ja, als je gewoon vrienden wilt maken moet je maar bij een sportvereniging gaan ofzo. :P

Ik heb het zelf niet, maar lach me kapot om de dates die er om me heen ontstaan hierdoor. Wat een maffe ontwikkeling is dit zeg.
-nee-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:10:35 #112
Brabo Bastard
pi_132555682
Kom er net een tegen op Tinder die d'r onderlip zo ver naar voren had dat ik dacht dat ze d'r tong uitstak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:25:57 #113
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132556167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:

Wat bedoel je met 'het duurde even'?
Veel mensen komen langzaam op gang, ik ben aan het uitzoeken hoe dat komt :P
pi_132556188
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:25 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Wat bedoel je met 'het duurde even'?
Veel mensen komen langzaam op gang, ik ben aan het uitzoeken hoe dat komt :P
Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meer
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:27:45 #115
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132556231
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef theKiD het volgende:

[..]

Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meer
Oke, nice!
Hoelang heb je tinder al ongeveer?
pi_132556260
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Oke, nice!
Hoelang heb je tinder al ongeveer?
Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk... :+
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:30:11 #117
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132556307
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef theKiD het volgende:

[..]

Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk... :+
Haha :P
Veel mensen (ook in dit topic) hebben de eerste tijd geen matches, maar daarna begint het opeens.
Vind het maar raar :P Ik heb het nu 1.5 dag maar ook nog niets (heb ook maar 15 mensen gelikt (haha gelikt :') ) ofzo
pi_132556959
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:05:05 #119
Brabo Bastard
pi_132557290
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
Dat laatste inderdaad.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132557294
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Nee
pi_132557404
Okay, onverwachte blocks zijn niet goed voor het zelfvertrouwen.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:11:27 #122
Brabo Bastard
pi_132557505
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:08 schreef Antiheld het volgende:
Okay, onverwachte blocks zijn niet goed voor het zelfvertrouwen.
Get used to it :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132557715
Ben ik de enige die de laatste dagen regelmatig iemand voorbij zie komen die ik op een eerder moment al had goedgekeurd/afgewezen? Toch apart.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:20:04 #124
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132557815
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ben ik de enige die de laatste dagen regelmatig iemand voorbij zie komen die ik op een eerder moment al had goedgekeurd/afgewezen? Toch apart.
Misschien heeft diegene haar account verwijderd en weer opnieuw aangemeld?
pi_132557894
Ik snap niet waarom ze die knop blokkeren niet 'geen interesse' genoemd hebben. Elke keer als ik een meisje blokkeer dan denk ik dat inderdaad haar zelfvertrouwen aangetast gaat worden. Best zielig.
If not now, then when.
pi_132558167
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ja, heb ik ook gehad. Heb die persoon in tweede instantie geliked, maar nog geen match, dus dat zit er ook niet achter.
pi_132558702
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:29 schreef Antiheld het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook gehad. Heb die persoon in tweede instantie geliked, maar nog geen match, dus dat zit er ook niet achter.
Toch een gebrek van de app dan, had het eerder vandaag bij meerdere personen in korte tijd. Doet me tevens afvragen of alle likes wel degelijk daadwerkelijk aankomen, maar goed.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:43:53 #128
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_132558738
pi_132558985
quote:
_O_ +1 voor deze baas

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 19:49:15 ]
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:15:58 #130
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132560294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Toch een gebrek van de app dan, had het eerder vandaag bij meerdere personen in korte tijd. Doet me tevens afvragen of alle likes wel degelijk daadwerkelijk aankomen, maar goed.
Ach, het is nog relatief nieuw. Hij wordt volgens mij regelmatig geupdate dus ze halen er vast steeds wat kinderziektes uit.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:16:14 #131
Brabo Bastard
pi_132560309
"Love me Tinder, love me sweet."

Dus.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_132560724
Ok, eerste Tinder 'date' was vandaag een feit. Gaf aan dat ik zat te wachten op mijn broertje en mij aan het vervelen was dus ff gemeet op de plek waar ik toch nog een uur moest wachten en zij om de hoek werkt. Foto's (ook op haar faceboek) allemaal photoshop of oud :')

Qua ratio heb ik ongeveer 1/25 (en ik ben niet knap). Helaas is van de dames die mij liken de eerste foto vaak leuk, de rest valt tegen. Maar 2 dames zijn uit zichzelf een gesprek met mij begonnen -O-

Regio Den Haag: lelijke, ordinaire dames.
Regio Leiden: leuke hockeymeisjes
Regio Amsterdam: colorrun meisjes en meisjes die way out of my league zijn.

Mannen, bedankt voor de tip mbt tot blokkeren. Weet ik ook het effect.
pi_132560871
Oh ja: en dit soort bagger (de reclametekst is er later pas bij gezet, was ook mijn eerste match)

:(
pi_132560950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Bucketlist het volgende:
Ok, eerste Tinder 'date' was vandaag een feit. Gaf aan dat ik zat te wachten op mijn broertje en mij aan het vervelen was dus ff gemeet op de plek waar ik toch nog een uur moest wachten en zij om de hoek werkt. Foto's (ook op haar faceboek) allemaal photoshop of oud :')

Qua ratio heb ik ongeveer 1/25 (en ik ben niet knap). Helaas is van de dames die mij liken de eerste foto vaak leuk, de rest valt tegen. Maar 2 dames zijn uit zichzelf een gesprek met mij begonnen -O-

Regio Den Haag: lelijke, ordinaire dames.
Regio Leiden: leuke hockeymeisjes
Regio Amsterdam: colorrun meisjes en meisjes die way out of my league zijn.

Mannen, bedankt voor de tip mbt tot blokkeren. Weet ik ook het effect.
Viel tegen die date dan?
pi_132561124
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:32 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Viel tegen die date dan?
Aardig meisje, niet mijn type. Was wel goed geregeld, want na een uur was het voorbij. Geen smoesje/excuus hoeven te bedenken. Nu was het echt zo, voortaan ga ik het gebruiken. Als het klikt zeg ik gewoon dat er iets tussen is gekomen en de ander niet kan.

^O^
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:10:23 #136
309742 toetsenbordridder
Schopt kont op jouw typtafel.
pi_132562985
Schoenenwinkel reclame ook al tegen gekomen :')
pi_132563880
pi_132564840
Volgens mij heb ik Jesse gevonden op facebook. (althans voornaam, Universiteit, Classic Rock en lekker wijf komen overeen)

Lijkt mij een fake profiel.
pi_132564908
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:44 schreef Bucketlist het volgende:
Volgens mij heb ik Jesse gevonden op facebook. (althans voornaam, Universiteit, Classic Rock en lekker wijf komen overeen)

Lijkt mij een fake profiel.
Fake of niet, iedereen die haar wegklikt moet gewoon per direct terug de kast in.
pi_132565043

Dat is haar profielfoto op facebook. :9
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:53:11 #141
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565315
Net 10 profielen ofzo geliked, hoop op resultaat :P
pi_132565422
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Ambicioso het volgende:
Net 10 profielen ofzo geliked, hoop op resultaat :P
Beter like je gewoon voor tien minuten straight.
If not now, then when.
pi_132565484
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef Bucketlist het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is haar profielfoto op facebook. :9
Fake.
pi_132565527
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef MAHL het volgende:

[..]

Fake of niet, iedereen die haar wegklikt moet gewoon per direct terug de kast in.
Lichaam is niet verkeerd. Over de kop valt te twisten :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:57:39 #145
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565589
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

100en profielen? :')
pi_132565633
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Als je een like terug krijgt kun je altijd nog blokkeren als 't niks is :)
pi_132565696
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja man. Punt is dat ik bijv. 100km ingesteld heb. De meeste meisjes die 90km van mij wonen hebben dat waarschijnlijk niet, dus je spreid je kansen sowieso meer op deze manier.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:59:58 #148
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565729
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Als je een like terug krijgt kun je altijd nog blokkeren als 't niks is :)
Ja oké. Ik wist niet dat iedereen dat zo deed. Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 20 profielen ofzo gelikt, selectief. :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:00:27 #149
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565759
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja man. Punt is dat ik bijv. 100km ingesteld heb. De meeste meisjes die 90km van mij wonen hebben dat waarschijnlijk niet, dus je spreid je kansen sowieso meer op deze manier.
Hoeveel km dan instellen?
pi_132565781
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:59 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Ja oké. Ik wist niet dat iedereen dat zo deed. Ik heb nu in 2 dagen ongeveer 20 profielen ofzo gelikt, selectief. :P
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
If not now, then when.
pi_132565800
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Hoeveel km dan instellen?
Ik heb 100km.
If not now, then when.
pi_132565810
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:01:29 #153
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb 100km.
En je gaat gewoon iedereen binnen die straal liken als een gek? :P
Alle leuke mensen dan
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:01:49 #154
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Maar niet iedereen blind liken toch?
pi_132565875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:

[..]

Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?
Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere. :D
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:03:17 #156
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132565932
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere. :D
_O-

Maar hoeveel krijg je er ongeveer terug? 1/10?
pi_132565951
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:04:51 #158
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132566027
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?
Heb je niet enorm veel gesprekken dan?
pi_132566079
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

_O-

Maar hoeveel krijg je er ongeveer terug? 1/10?
De ene keer is het meer dan de andere.

quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?
Heb je niet enorm veel gesprekken dan?
Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:09:59 #160
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132566322
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

De ene keer is het meer dan de andere.

[..]

Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.
Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikken
Heb nog geen match gehad :')
pi_132566348
Eindelijk een meisje dat zelf begon te praten, blokt ze mij, wat is dit.
pi_132566519
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikken
Heb nog geen match gehad :')
Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:17:25 #163
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132566662
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.
Ik ga meer liken, kijken of het wat uithaalt
Ik heb hem sinds gistermiddag
pi_132566839
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef Captainp00face het volgende:
Eindelijk een meisje dat zelf begon te praten, blokt ze mij, wat is dit.
Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislike :'(

Nu wel 2,5 leuke brunettes als match. Mja, te nuchter voor zo'n blitse openingszin :')
pi_132566896
Hoe zie je dan als iemand je blokkeert?
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_132566949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe zie je dan als iemand je blokkeert?
Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staat :')
pi_132566981
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislike :'(

Nu wel 2,5 leuke brunettes als match. Mja, te nuchter voor zo'n blitse openingszin :')
Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen. :P
If not now, then when.
pi_132567008
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staat :')
Ah oke, overkomt mij niet :7
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_132567047
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen. :P
Ja dat doe ik dus ook :7
pi_132567056
In plaats van iedereen liken zou je uiteraard ook alleen de mooie kunnen liken, alleen kost dat veel meer tijd. :P
If not now, then when.
pi_132567131
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In plaats van iedereen liken zou je uiteraard ook alleen de mooie kunnen liken, alleen kost dat veel meer tijd. :P
kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.
pi_132567172
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.
Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)
pi_132567246
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)
True, en nog irritanter als alle daar opvolgende foto's ook met meerdere personen zijn :')
pi_132567574
Hoe ik Like: Als de eerste foto goed is liken. Bij foto's met meerdere personen en er zit een leuke bij; ook liken. In het beste geval is het de mooiste, dan is er nog de mogelijkheid tot koppelen en in het slechtste geval is het niks. Teveel nadenken in ieder geval.

Dat risico loop je ook op basis van alleen de eerste foto. Heb nu een paar matches waar de eerste foto gewoon goed van is, en foto 2/3/4 tegenvallen.

Ik ga niet alles liken. In 5 minuten klik je zo 200/300x op like. Bovendien wil ik niet het risico lopen bepaalde vrienden van vrienden te liken. Ik schat in dat ik 1 op de 6 like.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:47:44 #175
42184 crew  DaMart
pi_132567981
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregen *O* _O-.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:48:20 #176
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132568011
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

_O_

Ik nog niet :(
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:49:40 #177
42184 crew  DaMart
pi_132568066
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus :').
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:50:17 #178
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132568093
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus :').
It's someting :D
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:51:26 #179
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132568127
Kan je trouwens ook worden gevonden als je geen internetbereik hebt (maar je locatie daarvoor wel is opgehaald door tinder)?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:51:55 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132568145
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Dat heb ik constant. Vandaag ook weer drie. :')
Elite
Tegen TTIP
pi_132569056
Heb nu een die mij ernstig intrigeerd, en eentje die niet stopt met contact zoeken en de rest is allemaal 4 zinnen en dan klaar, eentje had geen geduld en wou niet wachten op mijn antwoord en heeft me geblockt.

Vind het een goede tijd doder :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_132569136
Ja ik stopte ook al vaak naar 4 zinnen als het niks was:p
pi_132569165
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je trouwens ook worden gevonden als je geen internetbereik hebt (maar je locatie daarvoor wel is opgehaald door tinder)?
Denk het wel. Ook als je de app volledig afsluit krijg ik nog meldingen van matches en berichten.
pi_132569291
Dat was zn vraag niet:)

Want als jij een match krijgt, heb je diegene dus al geliked. Dan sta je sowieso vooraan bij diegene.

Als je iemand nog niet hebt geliked, of je dan bij diegene in de app komt geen idee. Denk dat ie mss wel je laatste locatie opslaat.
pi_132569640
Tinder hikt nog altijd een fikse portie matches op, ondanks dat ik het al wat dagen niet gechecked heb en nu niet bepaald stedelijk woon. Slechts een paar keer een bekende tegengekomen trouwens.

De n00b-award van de dag gaat toch wel naar een blondje met hoed waar ik eerder aan gematched was en me ineens ''??'' als berichtje stuurde. Waarop ik haar vroeg wat er aan de hand was. Zegt ze dat het door de tekst onder mijn foto kwam, iets van als ''are your hands tight?''

Nu heb ik geen tekst onder mijn foto en al zeker niet zoiets tenenkrommends en dat maak ik haar ook duidelijk. En of ze koffie nodig had. Zij: '' O nee! Ik kom erachter dat Tinder zelf een berichtje invult als je niet meteen begint met chatten!''

Heerlijk toch? Ik heb haar nu al in mijn hart gesloten. Als ik daar niet wat lol mee ga beleven... :') >:) O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_132569734
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat was zn vraag niet:)

Want als jij een match krijgt, heb je diegene dus al geliked. Dan sta je sowieso vooraan bij diegene.

Als je iemand nog niet hebt geliked, of je dan bij diegene in de app komt geen idee. Denk dat ie mss wel je laatste locatie opslaat.
Ik beantwoord zijn vraag toch? ( denk het wel* )
pi_132569808
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Haha no probs.
If not now, then when.
pi_132569914
Ik sluit die app af omdat ik zie dat er een update geweest is, ik open de app weer en opeens zijn er geen mogelijke matches meer in de buurt. Het is misschien laat, maar toch niet zo laat dat iedereen in een straal van 60 km Tinder al heeft afgesloten?

Beetje vreemd trouwens, want wanneer kun je precies gevonden worden? Zolang je internet verbinding hebt? Wat als je Tinder aan laat staan, maar je je telefoon op standby gaat? Voor hoelang kun je dan nog gevonden worden?

Want ik heb wel eens midden in de nacht gekeken, en toen waren er ook geen mogelijke matches beschikbaar. Maar ik kan me niet voorstellen dat iedereen handmatig Tinder afsluit.
pi_132569925
/wat komt er na hoi? :')
pi_132570112
Ik vraag me af of iedere jongen die ik like mij ook ziet..
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
pi_132570151
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
/wat komt er na hoi? :')
"Leuke foto :)"
pi_132570345
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:48 schreef ElkeKeerWeer het volgende:

[..]

"Leuke foto :)"
Zeg dat wel ja O+

Heel ouderwets en jammer dat de vrouwen menen dat de man het gesprek maar moet leiden :')
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:53:26 #193
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132570376
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
Ja ik heb hier ook mijn twijfels bij. Ik denk dat je elkaar wel ziet ongeacht de afstand (want waarom niet).

Maar dat je elkaar niet ziet als die andere een andere leeftijdsgrens heeft. Waarom zou iemand profielen te zien krijgen terwijl hij/zij heeft aangegeven niet in die loeftijdscategorie geïnteresseerd te zijn? Dat zou betekenen dat meisje van 22 (zoals jij) kapot gespamt worden door jongens van 20 waar ze geen interesse in heeft. Wat je dan ook niet uit zou kunnen zetten. Lijkt me niet de bedoeling.
pi_132570544
quote:
Ga er maar vanuit dat het op 18-.. staat en anders minimaal wel 20.
If not now, then when.
pi_132570667
quote:
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132570747
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
:D
pi_132570749
Ik krijg soms ook jongens. Ik ben geen homo..
pi_132570764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.
pi_132570790
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijke :P
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132570791
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Captainp00face het volgende:
Ik krijg soms ook jongens. Ik ben geen homo..
Tinder kent jou blijkbaar beter dan jij jezelf.
If not now, then when.
pi_132570896
Tinder heeft net een update gehad zie ik.
If not now, then when.
pi_132570897
:-(
pi_132570906
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijke :P
Begrijpelijk. En zoeken ze dan ook de mooiboys met sinaasappel huid en dergelijke? :')
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:07:58 #204
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132570955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ligt eraan welke categorie je liked. Als je als 22 jarige 30 jarige gaat liken maar die hebben bijna allemaal 25-32 kom je volgens mij niet bij hun voorbij (omdat ze niet geïnteresseerd zijn).
pi_132571000
"Live the life you love, love the life you live."

Zien jullie die ook zo vaak? :')
pi_132571022
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Captainp00face het volgende:
"Live the life you love, love the live you live."

Zien jullie die ook zo vaak? :')
Ja :') En allemaal dislike ik ze
pi_132571043
Het lelijke van zo'n like-spree is wel dat je ook babyfoto's, mannen en nepprofielen liked. Zo dadelijk word je nog opgepakt door de politie wegens pedofilie.
If not now, then when.
pi_132571089
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lelijke van zo'n like-spree is wel dat je ook babyfoto's, mannen en nepprofielen liked. Zo dadelijk word je nog opgepakt door de politie wegens pedofilie.
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten })
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:11:32 #209
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132571120
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

is er onderscheid tussen 18- en 18+?
Ik wil die 16/17 jarige ook man ;(
pi_132571147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

TR gedaan.
If not now, then when.
pi_132571169
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden. :')
If not now, then when.
pi_132571202
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden. :')
Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .
pi_132571221
quote:
Omdat het grappig is :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132571267
Colorrun mannen kom ik toch ook wel eens tegen..
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:15:54 #215
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132571280
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Colorrun mannen kom ik toch ook wel eens tegen..
:{
pi_132571372
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .
Heb haar geblokkeerd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Omdat het grappig is :')
Onzin.
If not now, then when.
pi_132571386
Gomg omg ben gematched met 30 jarige blondine

zegt alleen niks terug
pi_132571460
like me dan gewoon niet oke
pi_132571490
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Dimachaerus het volgende:
oke
pi_132571492
quote:
Heb geduld mi mang.
If not now, then when.
pi_132571654
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:21 schreef ElkeKeerWeer het volgende:

[..]

oke
ben jij anne
pi_132571681
quote:
Zeg tegen haar dat het onbeleefd is niet te reageren
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132571764
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zeg tegen haar dat het onbeleefd is niet te reageren
Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.
If not now, then when.
pi_132571826
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.
Oke mr. PUA
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132571874
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2013 00:30:42 ]
pi_132571890
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Oke mr. PUA
:')
If not now, then when.
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:31:00 #227
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132571904
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder heeft net een update gehad zie ik.
Niet op iPhone?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132571939
Praat meisje praat O+
pi_132571980
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Dat hoeft toch helemaal niet? Het kan ook zij de eerste was die online was en op like heeft geklikt.
Ik zie bij sommige dames dat ze 2 dagen voor het laatst actief zijn geweest.
pi_132571996
quote:
8s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Care. Als je morgen nog niks terug hebt kun je wel wat zeggen, en anders blokken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Niet op iPhone?
Android.
If not now, then when.
pi_132572021
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Ik zie bij sommige dames dat ze 2 dagen voor het laatst actief zijn geweest.
Waar kun je dat zien?
pi_132572033
Eén van mijn recente matches is een 22-jarige dame. Zou het ElkeKeerWeer zijn? :o
If not now, then when.
pi_132572085
Ben nu twee weken bijna elke dag wel bezig geweest en krijg nu steeds meer de melding dat er geen nieuwe meer zijn. Ben ik er al bijna doorheen ofzo? :')
pi_132572101
Wacht even. Dit is helemaal vaag

Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
pi_132572113
Dat is een fake profiel
pi_132572136
hahaha
pi_132572140
Oh god. Gelukkig is dat active zooitje niet op Android. Ik word al moe van de 'last seen' op WA.
If not now, then when.
pi_132572145
Is dat de iPhone versie ofzo? Want ik heb hier op Android geen "Active" staan.
pi_132572168
Goeie dingen gehoord over tinder maar pas als ik het zelf hebt gebruikt dan zie ik het wel
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:37:33 #240
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132572174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]

Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.
Die ben ik ook al tegen gekomen, meteen langs laten komen natuurlijk :') :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132572180
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Rozzje het volgende:
Dat is een fake profiel
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.

Dan kan er toch nooit een match komen?
pi_132572214
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]

Daar had ik er ook een van :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132572249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.

Dan kan er toch nooit een match komen?
Raar ja
pi_132572254
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eén van mijn recente matches is een 22-jarige dame. Zou het ElkeKeerWeer zijn? :o
Haha, wie weet ;)
pi_132572332
Oke, blijkbaar heb ik nu alle chicks gehad. :')
pi_132572361
Verrassend veel meisjes die ook de NS leuk vinden :')
pi_132572364
Like-spree werpt z'n vruchten weer af; vijf goede matches in tien minuten.
If not now, then when.
pi_132572503
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Like-spree werpt z'n vruchten weer af; vijf goede matches in tien minuten.
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk? :')
pi_132572545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oke, blijkbaar heb ik nu alle chicks gehad. :')
Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ook :) Maar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker
pi_132572579
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk? :')
Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.
If not now, then when.
pi_132572594
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.
pic :*
pi_132572668
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ook :) Maar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker
Ik had hem al op 100. Zit nu maar naar 23jarige te kijken. Cougar hunt, yolo
pi_132572670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

pic :*
Nope, niet hier.
If not now, then when.
pi_132572810
quote:
Je krijgt een ''like''. Ze ''liked'' er waarschijnlijk een stuk of 10, 20 per avond. Waarna ze op diegenen die er mee doorkunnen filtert, ALS het al een type is wat veel chat. What the fuck verwacht je dan? Een garantie voor een geweldig goed lopend gesprek met weddingbells op de achtergrond?

Jezus. Als ik op iedere like die ik geef een half uur aan geouwehoer moet spenderen ben ik nog wel bezig tot het eind van het jaar. :')
pi_132572975
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nope, niet hier.
Van een vergelijkbaar vrouw dan welke je normaal zou liken. :6
pi_132573062
Tering, ik schrok. Hij zei dat ik alle mogelijke matches bij mij in de buurt al bekeken had, terwijl ik hem op 100km heb staan.
If not now, then when.
pi_132573323
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Van een vergelijkbaar vrouw dan welke je normaal zou liken. :6
Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.
If not now, then when.
pi_132573324
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.

En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.

''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
pi_132573383
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.
Oeh. ik heb er nu 1 met lichte ogen maar geen krullen O+ Gesprek in een prille fase ;)
pi_132573402
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.

En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.

''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
Goed geschreven stukje.
If not now, then when.
pi_132573539
Ik heb net een fucking zwarte piet geliked. :')
If not now, then when.
pi_132573787
Kan iemand mij vertellen of je meestal het gesprek gaande houdt via tinder of dat je gewoon direct haar nummer vraagt om het verder af te handelen op wa?

En wat is het beste kwa afstand 10-15km is toch het beste gwn
pi_132573844
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
If not now, then when.
pi_132573861
Veel mooie vrouwen tussen de 30-40 trouwens. Ik had hem eerst op 18-25 staan.
If not now, then when.
pi_132574028
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
_O- :')

Op een oude fiets moet je het leren
pi_132574045
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit. :')
pi_132574053
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je meestal het gesprek gaande houdt via tinder of dat je gewoon direct haar nummer vraagt om het verder af te handelen op wa?

En wat is het beste kwa afstand 10-15km is toch het beste gwn
Ik doe 60km omdat ik dan in Amsterdam / Utrecht denk ik ook de vruchten pluk. Dat nummer wel een goede inderdaad, morgen maar even doen bij de leukere.
pi_132574073
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit. :')
Moet je even Tinder opnieuw opstarten of af/aanmelden.
If not now, then when.
pi_132574115
Ja al gedaan, dan krijg ik twee nieuwe en dan zegt 'ie het zelfde.
pi_132574165
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef Captainp00face het volgende:
Ja al gedaan, dan krijg ik twee nieuwe en dan zegt 'ie het zelfde.
Fucked up.

Heel veel van vrouwen die als leeftijd 40+ hebben zijn dertienjarige meisjes. :')
If not now, then when.
pi_132574284
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.

Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
pi_132574384
Wat leven er toch veel pittige kapsels in Nederland, 't is toch niet te geleuven.
If not now, then when.
pi_132574590
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat leven er toch veel pittige kapsels in Nederland, 't is toch niet te geleuven.
Echt he.
Hoe kan je inderdaad ooit denken dat het je mooier maakt.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:05:42 #275
42184 crew  DaMart
pi_132575727
quote:
Gisterenavond kwam ik een profiel tegen met de tekst: "Ik wil kinderen, dus ik blijf tinderen" :').

Ook duidelijk waarom die het gebruikt dus :D.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2013 @ 08:07:17 #276
42184 crew  DaMart
pi_132575730
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus :+).
pi_132576552
Levert jullie dit niet een enorm minderwaardigheidscomplex op?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:22:35 #278
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132576563
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef b2py het volgende:
Levert jullie dit niet een enorm minderwaardigheidscomplex op?
Wat?
pi_132576640
Tinder denk :P
pi_132577159
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:

Ik voel me aangesproken.
pi_132577340
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus :+).
Dat lijkt mij best een kutgevoel..
pi_132577416
quote:
pi_132577537
Wat is deze :') :')

I are Baboon
pi_132577559
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:27 schreef pindaplukker het volgende:

[ afbeelding ]
23 ook echt......ze ziet eruit als 48 _O-
pi_132577635
quote:

[ afbeelding ]
Die kwam ik laats ook al tegen inderdaad :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gisteren een andere die hem horizontaal hield, nieuwe trend onder dikke lelijke mensen?
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:36:27 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_132577679
quote:
Gebeurt mij ook de hele tijd :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_132578005
Ik ga nooit meer op de automatische piloot liken.
Gewoon 3 bekenden gematcht vannacht.
pi_132578208
quote:
9s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik ga nooit meer op de automatische piloot liken.
Gewoon 3 bekenden gematcht vannacht.
Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.
pi_132578335
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 12:05 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.
Had liever drie andere matches gehad. :9
pi_132578697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.

Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Ze laten niet altijd exact je voorkeur zien
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:05:40 #291
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_132579529
quote:

[ afbeelding ]
Met als ondertitel:

"Geloof het of niet, hij past er he-le-maal in!"
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_132579723
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Met als ondertitel:

"Geloof het of niet, hij past er he-le-maal in!"
Nou daar moet je maar trots op zijn :') :P
pi_132579854
Net een match met een dame die met een olifant op de foto staat.
Toen ik vroeg of ze met mijn slurf op de foto wou gelijk niks meer gehoord. ;(
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:19:03 #294
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132579897
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
_O-
pi_132579910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
:')
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:03:04 #296
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132580945
Nogsteeds geen matches :') Ik krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer :{
pi_132581879
Wat is dat met die getekende snorren? Die hype heb ik gemist...
pi_132586235
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Drexciyan het volgende:
Wat is dat met die getekende snorren? Die hype heb ik gemist...
dislike ik ook
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Nogsteeds geen matches :') Ik krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer :{
Ja dat had ik nadat ik uitlogde omdat ik geen matches kreeg. Nu meerdere matches gewoon en 2 gesprekken waarvan 1 loopt maar ik dat wijf niet heel knap vind / mijn type niet is eigenlijk :') en die andere hopelijk wel beter gaat lopen nog.
pi_132587201
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik heb er iets van 80
Eens met wat hierboven staat
pi_132588037
Ik had een meisje met zo'n lief gezichtje O+

Heeft ze me geblokt. :(
pi_132588283
Leuk meisje, 24 gedeelde (vrij obscure!) interesses. Als dit geen match wordt....
"Political language is designed to make lies sound truthful and murder respectable, and to give an appearance of solidity to pure wind."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')