Begrijpelijk. En zoeken ze dan ook de mooiboys met sinaasappel huid en dergelijke?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijke

Ligt eraan welke categorie je liked. Als je als 22 jarige 30 jarige gaat liken maar die hebben bijna allemaal 25-32 kom je volgens mij niet bij hun voorbij (omdat ze niet geïnteresseerd zijn).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match

Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Captainp00face het volgende:
"Live the life you love, love the live you live."
Zien jullie die ook zo vaak?
 En allemaal dislike ik ze
 En allemaal dislike ik ze

Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lelijke van zo'n like-spree is wel dat je ook babyfoto's, mannen en nepprofielen liked. Zo dadelijk word je nog opgepakt door de politie wegens pedofilie.

is er onderscheid tussen 18- en 18+?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten

TR gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten

Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden.

Omdat het grappig isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden.

quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:15 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Colorrun mannen kom ik toch ook wel eens tegen..

Heb haar geblokkeerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Was het een schattige leuke brunette die geen paard heeft? Stuur maar door .
Onzin.quote:

Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg tegen haar dat het onbeleefd is niet te reageren

Oke mr. PUAquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist niet. Wie weet wat zij aan het doen is. Gewoon wachten tot morgen. Je moet niet doen alsof alles om haar draait en je 'piekert' over het feit dat zij niet reageert.

Niet op iPhone?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder heeft net een update gehad zie ik.

Dat hoeft toch helemaal niet? Het kan ook zij de eerste was die online was en op like heeft geklikt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online

Care. Als je morgen nog niks terug hebt kun je wel wat zeggen, en anders blokken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kreeg melding dat ik gematched was aan haar dus ze is sowieso online
Android.quote:

Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Ik zie bij sommige dames dat ze 2 dagen voor het laatst actief zijn geweest.

Die ben ik ook al tegen gekomen, meteen langs laten komen natuurlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.

Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.quote:

Daar had ik er ook een vanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Bucketlist het volgende:
Wacht even. Dit is helemaal vaag [ afbeelding ]
Hier zie je dat mijn eerste match toen ik een screenshot maakte voor het laatste een week geleden actief was. Maar ik heb pas 2 dagen Tinder.

Raar jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik (zie eerdere posts in dit topic). Maar hoe kan die match dan tot stand komen. Zij/hij/de bot is een week geleden voor het laatste actief geweest. Mijn Tinder-profiel bestaat pas 2 dagen.
Dan kan er toch nooit een match komen?

Haha, wie weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Eén van mijn recente matches is een 22-jarige dame. Zou het ElkeKeerWeer zijn?

Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Like-spree werpt z'n vruchten weer af; vijf goede matches in tien minuten.

Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Captainp00face het volgende:
Oke, blijkbaar heb ik nu alle chicks gehad.
 Maar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker
 Maar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker

Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom je dan leuke matches tegenkomt? De meeste zijn in die spree lelijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |