Denk het wel. Ook als je de app volledig afsluit krijg ik nog meldingen van matches en berichten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je trouwens ook worden gevonden als je geen internetbereik hebt (maar je locatie daarvoor wel is opgehaald door tinder)?
Ik beantwoord zijn vraag toch? ( denk het wel* )quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat was zn vraag niet:)
Want als jij een match krijgt, heb je diegene dus al geliked. Dan sta je sowieso vooraan bij diegene.
Als je iemand nog niet hebt geliked, of je dan bij diegene in de app komt geen idee. Denk dat ie mss wel je laatste locatie opslaat.
Haha no probs.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregen![]()
.
Zeg dat wel jaquote:
Ja ik heb hier ook mijn twijfels bij. Ik denk dat je elkaar wel ziet ongeacht de afstand (want waarom niet).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik vraag me af of iedere jongen die ik like mij ook ziet..
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
Ga er maar vanuit dat het op 18-.. staat en anders minimaal wel 20.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Ik ben 22 en like een jongen van 25 bijv. Maar misschien heeft die jongen zijn instellingen wel van 24 tm 26 staan ofzo (of iig niet 22).. zou hij mij dan niet zien, ondanks dat ik hem geliked heb? Dit geldt ook voor afstanden eigenlijk.
Bij de meeste vrouwen is iedere like een matchquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:47 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijkequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. De meeste vrouwen zijn niet heel mooi hoor op tinder. Moet flink inleveren op eisen als ik wil liken.
Tinder kent jou blijkbaar beter dan jij jezelf.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Captainp00face het volgende:
Ik krijg soms ook jongens. Ik ben geen homo..
Begrijpelijk. En zoeken ze dan ook de mooiboys met sinaasappel huid en dergelijke?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Degene die ik erover gesproken heb wel, maar dat waren geen hele lelijke
Ligt eraan welke categorie je liked. Als je als 22 jarige 30 jarige gaat liken maar die hebben bijna allemaal 25-32 kom je volgens mij niet bij hun voorbij (omdat ze niet geïnteresseerd zijn).quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen is iedere like een match
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Captainp00face het volgende:
"Live the life you love, love the live you live."
Zien jullie die ook zo vaak?
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zettenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het lelijke van zo'n like-spree is wel dat je ook babyfoto's, mannen en nepprofielen liked. Zo dadelijk word je nog opgepakt door de politie wegens pedofilie.
is er onderscheid tussen 18- en 18+?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten
TR gedaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, gewoon je facebook leeftijd op 16 zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |