Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
Maar niet iedereen blind liken toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Schiet niet echt op man. Je komt met een like-spree waarschijnlijk ook leukere meisjes tegen dan die je zelf zou liken.
Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar like jij dan echt álle profielen, zonder ernaar te kijken?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, één keer per dag voor 5-10 minuten en dan heb ik weer een zooi matches. Filter ik de minder mooie eruit en als ik zin heb begin ik een gesprek met de mooiere.
5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb nu een chat die ik nog moet beginnen wat een typische slet is. Zo'n meisje zou ikzelf nooit liken omdat zulke types mij niet boeien, maar voor een keertje is het niet erg right, als je snapt.
De ene keer is het meer dan de andere.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Ambicioso het volgende:
[..]![]()
Maar hoeveel krijg je er ongeveer terug? 1/10?
Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
5-10 min constant liken, dan kom je toch ongeveer aan de 1000 ofzo per dag die je liked?
Heb je niet enorm veel gesprekken dan?
Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De ene keer is het meer dan de andere.
[..]
Nee joh. Ik ben niet hele dagen aan het liken hé. Gewoon één keer per dag zo'n 50-70 stuks met als resultaat 10-15 matches.
Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bedoelde 5 tot 10 min constant op het hartje klikken
Heb nog geen match gehad
Ik ga meer liken, kijken of het wat uithaaltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Het is natuurlijk relatief hoeveel je er uiteindelijk geliked hebt.
Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislikequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef Captainp00face het volgende:
Eindelijk een meisje dat zelf begon te praten, blokt ze mij, wat is dit.
Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe zie je dan als iemand je blokkeert?
Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Had ik ook, ik blokte haar na het bekijken van de foto's. Ik swipe als ik like / dislike maar soms schiet die zelf al door naar een like / dislike waardoor het voorkomt dat ik draken like en schattige dames dislike
Nu wel 2,5 leuke brunettes als match. Mja, te nuchter voor zo'n blitse openingszin![]()
Ah oke, overkomt mij nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je eerst een melding van een match krijgt en ze daarna niet in je lijst staat
Ja dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon "Hoi!" zeggen.
kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In plaats van iedereen liken zou je uiteraard ook alleen de mooie kunnen liken, alleen kost dat veel meer tijd.
Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kleine filter toepassen wel, gokken op de eerste foto en direct swipen liken idd. Zelden gezien dat de 2e foto ineens een mooiere dame blijkt te zijn dan de eerste deed vermoeden.
True, en nog irritanter als alle daar opvolgende foto's ook met meerdere personen zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Tenzij de eerste foto bestaat uit een groepsfoto (wat fucking irritant is)
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter like je gewoon voor tien minuten straight.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Net even gedaan en net mijn eerste match gekregen![]()
.
It's sometingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus.
Dat heb ik constant. Vandaag ook weer drie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef DaMart het volgende:
Hm, als ik naar het chatscherm ga, staat er dat ik nog geen matches heb... dat was van korte duur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |