Wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef b2py het volgende:
Levert jullie dit niet een enorm minderwaardigheidscomplex op?
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.
En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.
''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
Dat lijkt mij best een kutgevoel..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus).
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Overigens had ik vannacht dus blijkbaar weer een match. Zag net een melding bovenin mijn telefoon en als ik die opende, dan zag ik chatscherm. Vervolgens afgesloten met de gedachte dat ik straks wel even hoi roep, maar ook deze match is al verdwenen uit de lijst met matches (die is weer leeg dus).
Die kwam ik laats ook al tegen inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteren een andere die hem horizontaal hield, nieuwe trend onder dikke lelijke mensen?
Gebeurt mij ook de hele tijdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 08:07 schreef DaMart het volgende:
Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:53 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik ga nooit meer op de automatische piloot liken.
Gewoon 3 bekenden gematcht vannacht.
Had liever drie andere matches gehad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Toch grappig? Dan even lollen in de chat en weer verder.
Ze laten niet altijd exact je voorkeur zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:51 schreef thettes het volgende:
Als je de range op 100 mile hebt staan en je liked iemand 80 mijl verderop. Maar zij heeft een range van bv 5 mile. Dan kun je toch nooit matchen? Want ze komt je nooit tegen op Tinder.
Kortom, de kans dat je dan nog meer matches scoort is nogal klein. Of begrijp ik het verkeerd?
Met als ondertitel:quote:
Nou daar moet je maar trots op zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Met als ondertitel:
"Geloof het of niet, hij past er he-le-maal in!"
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
Net een match met een dame die met een olifant op de foto staat.
Toen ik vroeg of ze met mijn slurf op de foto wou gelijk niks meer gehoord.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:17 schreef Stroopwafels het volgende:
Net een match met een dame die met een olifant op de foto staat.
Toen ik vroeg of ze met mijn slurf op de foto wou gelijk niks meer gehoord.
dislike ik ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:45 schreef Drexciyan het volgende:
Wat is dat met die getekende snorren? Die hype heb ik gemist...
Ja dat had ik nadat ik uitlogde omdat ik geen matches kreeg. Nu meerdere matches gewoon en 2 gesprekken waarvan 1 loopt maar ik dat wijf niet heel knap vind / mijn type niet is eigenlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Nogsteeds geen matchesIk krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer
Hoe krijg je het voor elkaar? Ik heb er iets van 80quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:03 schreef Ambicioso het volgende:
Nogsteeds geen matchesIk krijg ook veel mensen die ik al heb beoordeeld nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |