Iemand op Tinderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Gebruik deze:![]()
Wie vroeg van dat ijsje?
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef xuryah het volgende:
Wat is dat Tinder nou dan?
Is t echt gericht op daten?
Of ook gewoon voor de lol?
Ik ben namelijk niet opzoek (heb al een vriend), maar vind het wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen..
Het is dus gericht op daten enzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
Vrouwen die in een innige omhelzing met een man op de foto staan, gooi ik meestal gewoon weg, jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ik denk niet dan jongens er op zitten te wachten om bezette mensen tegen te komen.
Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
Het duurde even.. maar nu gaat het best leuk met de matches..
Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten![]()
Ik heb er niet eens zelf om gevraagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik ook eens. Mocht alles vragen behalve haar gewicht
Nice, mij is maar 1 keer m'n nummer gevraagdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zelf om gevraagd
Dat is wel wat er gebeurt ja, als je gewoon vrienden wilt maken moet je maar bij een sportvereniging gaan ofzo.quote:
Wat bedoel je met 'het duurde even'?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
Het duurde even.. maar nu gaat het best leuk met de matches..
Enne wtf.. dit gaat een stuk sneller dan via een datesite om een nr te regelen.. Binnen 5 minuten![]()
Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'het duurde even'?
Veel mensen komen langzaam op gang, ik ben aan het uitzoeken hoe dat komt
Oke, nice!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Langzaam op gang alsin, geen hits... Nu wat meer
Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oke, nice!
Hoelang heb je tinder al ongeveer?
Hahaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Week of 2... Ik wist dat ik lelijk was, maar zo lelijk...
Dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Antiheld het volgende:
Krijg je een melding als een match je blokkeert of verdwijnt die dan uit je lijst en meer niet?
Get used to itquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:08 schreef Antiheld het volgende:
Okay, onverwachte blocks zijn niet goed voor het zelfvertrouwen.
Misschien heeft diegene haar account verwijderd en weer opnieuw aangemeld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Ben ik de enige die de laatste dagen regelmatig iemand voorbij zie komen die ik op een eerder moment al had goedgekeurd/afgewezen? Toch apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |