Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga makenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
Ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef pindaplukker het volgende:
hoor ik daar brunettes?
[ afbeelding ]
Die hipsterbril verpest hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken
Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.
[ afbeelding ]
Soms stel ik een diepzinnige vraag aan het begin. Voor de rest hou ik het vooral erg relevant, interessant en speels. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
NiceHoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 week selectief geliked en 2 weken iedereen liken en nog geen enkele match
Ga nou toch twijfelen aan mijzelf
Dit kan toch bijna niet.. Ligt het dan niet aan dat je app niet werkt ofzo?quote:
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Bucketlist het volgende:
60 km is verIk zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.
Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellenWel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe
[..]
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meerHeb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt
Eckte hosselaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.
Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen.
Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand!
" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan
" en "Haha, elke dag dus?".
bam
picsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.
Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen.
Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand!
" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan
" en "Haha, elke dag dus?".
bam
Wees creatief man. Ik vertel gewoon grappige bullshit wat he-le-maal nergens op slaat, maar toch relevant en niet too much is, en de andere keer is het redelijk normaal. Wissel het af.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef robben93 het volgende:
[..]
Eckte hosselaar
Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
Nope, niet hier.quote:
Jupquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 07:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.
Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo![]()
.
En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
Ik heb een foto waar ik op sta met een dolfijn, En ik sta op een bootquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Daarnaast nog een foto van jou op een boot
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
een foto van jou met vrienden (wel leuke niet te veel gamers)
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival
Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje
#pro tips
Ik zit als meisje op Tinder dat is best grappig.. Het begon als even te kijken met vriendinnen en zie steeds vage bekenden of leuke mannen die dan bevriend zijn met vriendinnen waar dan weer een heel date/scharrel verhaal achter zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |