abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132528938

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Uit de vorige delen: ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132529087
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef robben93 het volgende:
Ik heb een super lekke chick gematchd!

Haar 1e foto:

[ afbeelding ]

Haar 2e foto:

[ afbeelding ]

Wtf is dit? waarom nemen die wijven de foto zo dat ze lekker lijken -.-
Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.
pi_132530891
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef Drexciyan het volgende:

[..]

Zie het wel vaker. Aantal foto's waarvan je denkt "die ziet er verdomd goed uit" totdat je de meest natuurlijke foto (en meestal laatste) foto ziet. Dan is het net een afgedroogde kat.
Precies dit inderdaad kutwijven
pi_132532848
Sowieso ontbreken de schattige brunettes die altijd wel leuk zijn en ik direct like als ik ze tegenkom. Maar weinig dames hier in de regio :') En is toch vlakbij DH.
pi_132533152
1 week selectief geliked en 2 weken iedereen liken en nog geen enkele match :')
Ga nou toch twijfelen aan mijzelf :')
pi_132533438
Hmm een match met een leuk koppie maar als ik die foto's nu zo bekijk is er een kans dat het stiekem een fattie is... Hoe kom ik er achter?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:11:05 ]
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:12:59 #7
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_132533517
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef MAHL het volgende:
Hmm een match met een leuk koppie maar als ik die foto's nu zo bekijk is er een kans dat het stiekem een fattie is... Hoe kom ik er achter?
Vraag of ze dik is, werkt altijd
  Moderator / Redactie FP donderdag 24 oktober 2013 @ 23:13:43 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132533550
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Join the club :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132533565
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Dr.Smoke het volgende:

[..]

Vraag of ze dik is, werkt altijd
Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.
pi_132533819
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ja nee laat ik dat maar niet doen. Vragen of ze zin heeft in een lekkere worst lijkt me een beetje te suggestief dus laat ik dat ook maar laten.
Vraag of je langs mag komen met pizza.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 23:21:19 ]
pi_132533884
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:'(
pi_132534018
Wie zei er ook alweer dat er te weinig leuke brunettes waren?

:9
pi_132534098
Verkeerd topic.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_132534477
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:

[ afbeelding ]

Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P
pi_132534571
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P
Ja slank staat gelijk aan anorexia :') feeder gespot :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132534628
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja slank staat gelijk aan anorexia :') feeder gespot :')
feeder? :')
pi_132534665
quote:

[..]

Wat er op die foto te zien is, ziet er toch hartstikke gezond uit joh :? Zeker niet slecht :9
pi_132534691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef MAHL het volgende:

[ afbeelding ]

Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?
pi_132534855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Schattig, lief..ik ben verliefd. Wat is haar nummer?
Geen idee en waarschijnlijk zal ik er ook niet achter komen aangezien ze waarschijnlijk zelf wel redelijk veeleisend mag zijn qua likes uitdelen. Maar ach, a man can hope.
pi_132535017
Ik ging vanavond op een like-spree want ik wou snelle matches zodat ik wat kon ouwehoeren. Had binnen 15 minuten al enkele matches en twee daarvan waren echt prachtige brunettes. Gesprekken vorderen goed. :)
If not now, then when.
pi_132535327
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging vanavond op een like-spree want ik wou snelle matches zodat ik wat kon ouwehoeren. Had binnen 15 minuten al enkele matches en twee daarvan waren echt prachtige brunettes. Gesprekken vorderen goed. :)
Nice :) Hoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
pi_132535543
Jeeh beet, brunette. Jammer dat het niet de ander op de foto is en te dichtbij om te kutten met haar :')
pi_132535587
Ik ben sinds gisteren begonnen. Like selectief, puur op uiterlijk. Matches gaan op zich wel goed, al kijk ik soms met verbazig terug dat ik bij sommige mensen geliked heb. Vaak zijn de eerste 2 foto's dan ok en is derde pas lelijk. :')

Ik dislike: colorrun meisjes, meisjes die alleen maar op groepsfoto's staan en gewoon type staat niet mij niet aan.

Zat vandaag ook een ontzettend mooi meisje tussen, maar zie nu pas dat er onderaan een logo staat van een of andere betaalde datingsite. Denk dat die nep is, maar nog niet aangesproken.
pi_132535601
quote:
Mwah, zou zomaar eens annorexia kunnen hebben. Van mij mogen ze wel wat meer vlees hebben :P ]

Post eens een foto van je eigen kop, die vorige chick die ik postte die er op de 1e foto goed uitzag (die ook lelijk bleek te zijn) vond je lelijk en deze is ook niet goed?

Weet niet wat voor chicks jij lekker vind dan :')
pi_132535631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
Jeeh beet, brunette. Jammer dat het niet de ander op de foto is en te dichtbij om te kutten met haar :')
Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
pi_132535762
hoor ik daar brunettes?

I are Baboon
pi_132535814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Dat heb ik een beetje als er een paar gezamelijke vrienden zijn. Druk dan maar op 'nee'.
Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken :')

Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.

pi_132536053
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef pindaplukker het volgende:
hoor ik daar brunettes?

[ afbeelding ]
Oh O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Ja ik bedoel meer dat ik geen kut opmerkingen ga maken :')

Op 60km vind ik genoeg nu maar geen idee of ik bij hun dan ook verschijn.
Deze is na veel blond en paarden de eerste schattige brunette die ik tegenkom.

[ afbeelding ]
Die hipsterbril verpest het :N
pi_132536113
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oh O+

[..]

Die hipsterbril verpest het :N
Ja, ik kon deze niet wegschuiven ( ondanks die bril ). Ik koester elke redelijke brunette O+
pi_132536204
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:52 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nice :) Hoe pak jij het zoal aan qua gesprek op gang laten komen? Iedere keer met saaie smalltalk beginnen gaat ook wat vervelen.
Soms stel ik een diepzinnige vraag aan het begin. Voor de rest hou ik het vooral erg relevant, interessant en speels. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden.
If not now, then when.
pi_132536265
Nu een match met een Aziatisch meisje; erg mooi en ziet er interessant uit. Aparte naam ook. :D
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:25:38 #32
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132536364
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit kan toch bijna niet.. Ligt het dan niet aan dat je app niet werkt ofzo?
pi_132536455
60 km is ver :o Ik zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.

Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
pi_132536677
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
If not now, then when.
pi_132536760
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En weer een match, weliswaar geen hele knappe dame, maargoed. Guys, ga op een like-spree. Like zolang je kunt, serieus. Je komt meisjes tegen die interessanter en leuker zijn dan diegene die je in eerste instantie zou liken.
Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellen :7 Wel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:28 schreef Bucketlist het volgende:
60 km is ver :o Ik zit centraal in de randstad, dus dan pakt ie' Amsterdam, Den Haag en Rotterdam zelfs. Doe zelf volgens mij 15 miles (volgens mij staat het hier in miles). Maar ik keek ook op mijn werk, dus het zoekgebied is een stuk groter.

Dat iemand geen likes heeft kan natuurlijk wel. Als jij 40+ bent en zoekt tussen de 18 en de 21 dan is een match vinden lastig. Ik ben 29 en zoek tussen de 21 en de 30 (ouder is op zich geen probleem, maar heb geen zin in gezeik van vrouwen die last hebben van hun biologische klok)
DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meer :') Heb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt

[ Bericht 22% gewijzigd door kurk_droog op 25-10-2013 00:48:54 ]
pi_132537143
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Je kan idd beter alles liken en bij een match het definitieve oordeel vellen :7 Wel een beetje de magie eraf dan. Hoppa weer een nieuwe

[..]

DH hier maar bij 20km heb ik geen resultaten meer :') Heb het gevoel dat die app niet helemaal 100% werkt
Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.

Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat ;)" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen. ;( Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand! :)" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan ;)" en "Haha, elke dag dus?".

bam
If not now, then when.
pi_132537312
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Naja, care. Ik wil een beetje ouwehoeren. Wachten op een match schiet ook niet op.

Ik heb gewoon alles binnen 100 km (maximaal). Genoeg dames. Eén van die brunettes woont dus in Amsterdam en zit op dezelfde school als ik. Ik vertelde haar dus dat ik vier uur per dag reis omdat ik nog geen kamer heb en vroeg d'r of ik misschien bij haar op de bank kon slapen. Ze zei eerst van 'Ik heb ook nog wel een balkon', waarna ze toch snel van mening veranderde door 'Hahaha, nee, natuurlijk mag jij dat ;)" te zeggen. Vervolgens zei ik "En dan moet ik zeker bevriezen. ;( Gelukkig ben je snel van gedachten verandert. Ik weet in ieder geval waar ik slaap als ik in Amsterdam strand! :)" waarop zei antwoordde "Ik ben een lief meisje! Ik doe jou dat niet aan ;)" en "Haha, elke dag dus?".

bam
Eckte hosselaar

Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
pi_132537496
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

bam
pics
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:11:25 #39
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_132537549
Onder de les ff aan het Tinderen. Kreeg ik als recommendation een vriendin die op dat moment naast me zat in de les. (Mooie blondine overigens). Werkt dus toch prima.
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_132537640
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:01 schreef robben93 het volgende:

[..]

Eckte hosselaar

Ik heb zes 9-10en gematchd maar komt maar niets uit.. Elke X van die droge gesprekken
Wees creatief man. Ik vertel gewoon grappige bullshit wat he-le-maal nergens op slaat, maar toch relevant en niet too much is, en de andere keer is het redelijk normaal. Wissel het af.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

pics
Nope, niet hier.
If not now, then when.
pi_132537666
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor :')
pi_132537763
Niet alle chats zijn even leuk trouwens. Heb twee leuke chats maar ook twee oersaaie en eentje moet ik nog beginnen. Eén die ook oersaai (6/10) was heeft mij verwijderd, lol. De twee interessante gesprekken zijn dan ook leuke dames, dus dan doe je ook wel meer moeite, haha.
If not now, then when.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:31:19 #43
42184 crew  DaMart
pi_132539446
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.

Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo ;( :').

En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
pi_132539870
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 07:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb eergisteren de app ook maar eens geïnstalleerd. Ik schat ongeveer 50% van de vrouwen die ik te zien kreeg, geliked, maar tot op heden nog geen matches.

Wat me wel opvalt is dat aardig wat mannen hun geslacht verkeerd hebben ingevuld... krijg je ineens een vrouw met baard te zien die Patrick heet of zo ;( :').

En even een vraagje. Krijgen de vrouwen die jij beoordeelt jouw foto tegelijkertijd te zien, of kan het gebeuren dat zij jouw foto pas een paar dagen later te zien krijgen en je dan ineens een match hebt?
Jup
En heb je wel een leuke profielfoto? En die foto's daarna?
Worry is a misuse of imagination
pi_132539909
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Daarnaast nog een foto van jou op een boot
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
een foto van jou met vrienden (wel leuke niet te veel gamers)
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival

Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje

#pro tips
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:44:58 #46
42184 crew  DaMart
pi_132539999
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:
Dus geen vage kroegfoto's maar 1 van goede kwaliteit, liefst op vakantie in Azië
Als je een goede torso hebt, 1 met ontbloot bovenlijf of anders een sportieve foto
En als bonus nog een hipster foto gemaakt door de fotograaf van het feestje waar je bent of anders op een festival

Als dat allemaal niet werkt kun je nog een profielfoto nemen met een puppy, kitten of babietje

#pro tips
Ik heb een foto waar ik op sta met een dolfijn, En ik sta op een boot :Y.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:45:45 #47
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132540010
Sarcasme, lovin' it.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132540018
Ja dat zijn goeie! Het liefst alle foto's die je hebt buiten en overdag!

Voor een mooi landhuis werkt ook altijd wel. (Voor een dure auto is een beetje ordinair vaak en pauper)
pi_132540049
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:45 schreef Happel het volgende:
Sarcasme, lovin' it.
Ik zit als meisje op Tinder dat is best grappig.. Het begon als even te kijken met vriendinnen en zie steeds vage bekenden of leuke mannen die dan bevriend zijn met vriendinnen waar dan weer een heel date/scharrel verhaal achter zit :D of alvast screenshots maken en naar vriendinnen sturen in de hoop dat zij die jongens ook tegen komen.. En bij twijfel of leuk zoeken we de jongens wel eens op via Facebook.. Te knappe te leuke mannen vallen ook vaak af omdat ze te... Ja te leuk zijn? Of zichzelf te leuk vinden.. Dus meisjes kiezen niet heel erg rationeel weet ik uit ervaring..
(En dat mannen bijna iedereen aanklikken weten de meeste dames ook uit ervaring, zo werkt dat toch ook in het echte leven :P)

Mijn vriendje zit er ook op en had steeds 0 matches tot zijn grote frustratie.. Ik heb even zijn foto's veranderd en nu lukt het wel :') :')
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:51:06 #50
42184 crew  DaMart
pi_132540088
Ik moet alleen nog even een foto zodanig verkleinen dat Tinder hem moet opblazen om te tonen, waardoor je pixels kunt tellen en vagelijk een hoofd ziet. Dat is ook hip, zag ik al.
pi_132540099
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef DaMart het volgende:
Ik moet alleen nog even een foto zodanig verkleinen dat Tinder hem moet opblazen om te tonen, waardoor je pixels kunt tellen en vagelijk een hoofd ziet. Dat is ook hip, zag ik al.
Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:52:49 #52
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:36 schreef Probability het volgende:

#pro tips
Is dit serieus? :')
pi_132540166
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:52 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Is dit serieus? :')
Het werkt in ieder geval wel :')!
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:57:26 #54
42184 crew  DaMart
pi_132540195
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Die klik ik meestal weg, tenzij je ziet dat die jongen echt heel knap is.. En dan vaak toch niet.
Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera... :').
pi_132540217
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:57 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor bij de vrouwen die zulke foto's hebben. Net als vrouwen die in bruidsjurk op de foto staan of die op elke foto hun lippen moeten tuiten richting camera... :').
Hahaha

Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:03:27 #56
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540301
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:55 schreef Probability het volgende:

[..]

Het werkt in ieder geval wel :')!
Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzo :')
Ik heb wel een wazige profielfoto, maar ook een duidelijke tweede
pi_132540322
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:03 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Damn, ik heb zulke foto's niet behalve op een festival ofzo :')
Ik heb wel een wazige profielfoto, maar ook een duidelijke tweede
Het gaat om die 1e foto he
Eerst interesse wekken, dan verder kijken..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:05:49 #58
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540357
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja mijn eerste foto is een beetje wazig (maar je ziet wel dat ik niet lelijk ben).
Misschien toch maar een duidelijke nemen als 1e dan
pi_132540375
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Hahaha

Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
Mwah, willen gewoon <25 jarigen ballen denk ik. Ik heb overigens al best wel wat aardige 30+ vrouwen gezien.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:18:54 #60
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540590
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)

Beter dan een wazigere foto? :P
pi_132540627
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)

Beter dan een wazigere foto? :P
Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:22:17 #62
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132540669
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
pi_132540678
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
pi_132541026
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit :P
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 09:42:10 #65
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132541035
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit :P
Dat heb ik beide niet gelukkig. Maar kan zo'n foto normaal wel dan?
pi_132542711
Hier ook een vage foto anno 2013 :') maar geen last mee nog.

Nu wel een schattige bruun als match. Even oefenen op de mindere goden eerst.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:54:32 #68
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_132542783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Hahaha

Lekker kortzichtig. ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
Dat is bij vrouwen net zo.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_132542817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef R-dry het volgende:
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor :')
:') ;(
pi_132543395
quote:
`
gewoon in je zwembroek met zonnebrilletje op bij een strandfeest, werkt een stuk beter :7
pi_132543898
's middags of 's avonds wat gaan drinken op een zaterdag?
pi_132544621
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.

Heb nu acht chats.
If not now, then when.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:11:24 #73
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:02:09 #74
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_132547653
By the light of the moon! *poof*
pi_132547675
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes :@
Jij bent het zonnetje!!!
pi_132548083
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
pi_132548190
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:37:56 #78
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_132548598
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo? :9
Is overkomen waaien uit murica. Is een stukkie lopen en onderweg wordt je bekogeld met gekleurd poeder. Want dat is hip :P
By the light of the moon! *poof*
pi_132548626
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_132549606
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

_O-
If not now, then when.
pi_132549938
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren :')
pi_132550105
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

Schuldig :7
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:56:32 #83
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132551322
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren :')
Gek, misschien gaat het op het begin niet zo snel
pi_132551494
De fake BN'er profielen zijn er ook.
Carolien uit widm kwam ik tegen.

Maar deze heeft maar paar vrienden, vast fake.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:05:22 #85
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132551631
Door hoeveel profielen gaan jullie per dag ongeveer?
pi_132551733
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
:Y
pi_132552086
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.

Heb nu acht chats.
Dan heb je best een knappe kop.
pi_132552219
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dan heb je best een knappe kop.
Tenzij hij er 200 heeft geliked ;)
pi_132552226
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Tenzij hij er 200 heeft geliked ;)
Dat zegt niks.
pi_132552276
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dat zegt niks.
Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt :P
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
pi_132552294
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Als je aan een stuk 200 mensen liked mag ik hopen dat je er meer dan 7 terug krijgt :P
Tenzij je wat ouder bent, daar de doelgroep van de app volgens mij onder de 25 is.
Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.
pi_132552313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik heb 1000+ geliked 0 chats lol.
Ligt het dan toch aan de foto?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:02 #93
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552368
quote:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:25:26 #94
42184 crew  DaMart
pi_132552386
quote:

[..]

Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oud ;(.
pi_132552446
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Maar hoe werkt dat dan? Als jij iemand liked kom je meteen bij diegene bovenaan? Ongeacht het zoekgebied?
Ja..

Tenminste, als ik de app een dag uit heb staan en ik opende die, was de eerste altijd een match. De 2e ook en dan ging dat door tot alle personen die je hebben geliked volgens mij.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:29:51 #96
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552533
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zit ik wel op 100 tot 200 die ik geliked heb en ik heb nog geen matches... maar goed, ik ben dus gewoon te oud ;(.
Hoelang heb je de app al?
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:30:44 #97
42184 crew  DaMart
pi_132552564
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:29 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Hoelang heb je de app al?
Sinds eergisterenavond :D.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:31:58 #98
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552608
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Sinds eergisterenavond :D.
Ik hoor van meerde dat het de eerste dagen minder is maar het daarna opeens aantrekt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja..

Tenminste, als ik de app een dag uit heb staan en ik opende die, was de eerste altijd een match. De 2e ook en dan ging dat door tot alle personen die je hebben geliked volgens mij.
Oké. Maar log je dan uit of open je hem gewoon niet meer?
Dit moet ook wel, hoe kan je anders een match vinden met 10duizenden gebruikers in een stad.
pi_132552758
Alleen nu wat moet je zeggen :')

hey
hoi
Zullen we samen een ijsje eten :*

Ik mis de smileys van fok in de app
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:38:27 #100
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132552833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 16:36 schreef kurk_droog het volgende: