Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Wat vind je van een foto tijdens een fotoshoot gewoon duidelijk?
Lach/kijk wel in de camera (natuurlijk)
Beter dan een wazigere foto?![]()
Maar wanneer wel?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:20 schreef Probability het volgende:
[..]
Als het een beetje een corny zwart wit fotoshoot is en je draag een gilletje en hebt stekeltjes, dan niet..
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar wanneer wel?
Hoe oud ben je eigenlijk?
Dat heb ik beide niet gelukkig. Maar kan zo'n foto normaal wel dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik ben geen homo, maar een giletje met (vooral blonde) stekeltjes ziet er indd belachelijk uit
Lekker kortzichtig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 08:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Hahaha
Mannen van 30+ die er goed uitzien en op Tinder staan, daar is vast iets mis mee denk ik dan..
Dat is bij vrouwen net zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:22 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Wat ook irritant is: mannen die alleen foto's hebben waar ze een zonnebril ophebben. Soms bij zonnebril foto's als eerste foto, valt de 2e tegen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef R-dry het volgende:
Als je alles liked en je hebt geen match gaat er toch wat mis hoor
`quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Snoepje5 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)in-rode-kleding.html
De verfgooierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef japiedevlugge het volgende:
http://www.upcoming.nl/di(...)welijke-tinder-types
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes
Is overkomen waaien uit murica. Is een stukkie lopen en onderweg wordt je bekogeld met gekleurd poeder. Want dat is hipquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Wat de neuk zijn colorrunmeisjes? Met uitgelopen make-up ofzo?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
Schuldigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij omdat jij zelf gewoon stiekem een wit kleurtje erop wil gooien.
Gek, misschien gaat het op het begin niet zo snelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:16 schreef kurk_droog het volgende:
Na 3 dagen 0 matches vliegen ze je ineens om de oren
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:03 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb eigenlijk wel een zwak voor colorrunmeisjes
Dan heb je best een knappe kop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb maar één foto, enkel van het gezicht. Verder heb ik wat life principles/values in het tekstvak die ik belangrijk vind. Een stuk of 7 woorden die ook gelijk eindigen met een punt. Geen zinnen.
Heb nu acht chats.
Tenzij hij er 200 heeft gelikedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan heb je best een knappe kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |