Fok geliked op facebook?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:34 schreef Daniane het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik een fokker ben tegengekomen.
Ik ook niet eigenlijk..... ga het is doen hahaquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal idd wel helpen denk ik zo.
Squirtle, charmander of bulbasaur?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal idd wel helpen denk ik zo.
Jenny! Oh, Jenny! Joy! Oh, Joy! Die?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Squirtle, charmander of bulbasaur?
Heb nu een match met jenny. Ga dat pokemon liedje doen
Die ja. Ze reageert. We zijn losquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:10 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Jenny! Oh, Jenny! Joy! Oh, Joy! Die?Of een andere
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Squirtle, charmander of bulbasaur?
Heb nu een match met jenny. Ga dat pokemon liedje doen
Hipstersquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt deze mensen toch?
Met d'r vriendquote:
Zoeentje moet ik ook tegen komenquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:48 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb nu toch een leuke match. Ze rijd motor net als ik dus een gesprek was snel begonnen
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..quote:
Kijken of ze nog goed in de markt liggen heb ik hier al eens gelezen. De logica ontgaat me dan toch een beetjequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..
Was er een uit mn vriendenkring tegen gekomen. Dus ik haar gevraagd van Hey je zit op Tinder maar je hebt een leuke vent toch? Met als antwoord: Oh ik wou alleen even kijken hoe t werktequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn er best veel hoor die al verkering hebben en met vriend/vriendin op de foto staan, snap niet zo goed waarom ze dan nog op Tinder zitten maar zal wel..
neequote:Op maandag 28 oktober 2013 16:00 schreef BlikjeFris het volgende:
Voor de mannen onder ons, zijn de dames bij jullie ook zo stil?![]()
haha verbazend goed eigenlijk. Stond er zelf ook van te kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij ook? Werkt dat wel met die dreads?
Hmm ga haar laten groeienquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha verbazend goed eigenlijk. Stond er zelf ook van te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |