Ik dan ook maar. Misschien dat ik dan eens een match krijgquote:
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aanquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]heb je zo weinig succes? Zet in dat tekststukje dat je FOK mod bent
ik zou likenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aan
KLB mod in profiel. Zou dat helpen?
Wel erbij zetten hoeveel jaar ervaring.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best goed. Te goed zelfs. Spreek meeste matches niet eens aan
KLB mod in profiel. Zou dat helpen?
Hahahah, die had ik ook daarnetquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, deze vertrouw ik niet
Mijn match is ook vrij stil nu.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn vier dames reageren ook niet meer.
Die had ik ookquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, deze vertrouw ik niet
Jajaquote:Op maandag 28 oktober 2013 15:17 schreef OHC205 het volgende:
[..]
Was er een uit mn vriendenkring tegen gekomen. Dus ik haar gevraagd van Hey je zit op Tinder maar je hebt een leuke vent toch? Met als antwoord: Oh ik wou alleen even kijken hoe t werkte
Wat dacht je van dezequote:Op maandag 28 oktober 2013 19:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Projectje van iemand om zoveel mogelijk matches te verzamelen gok ik
Ah daarom krijg ik waarschijnlijk ook geen matchesquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik maar geen matches kreeg, heb ik mijn account verwijderd en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Dat las ik ergens als tip voor een mogelijke bug met de matching. Eens kijken of ik nu wel matches krijg dan.
Ondertussen maar even mijn waslijst aan chats in de nieuwe Paiq-app bijhouden.
Het was wel een oud bericht, maar baat het niet, dan zal ook niet schadenquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:49 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ah daarom krijg ik waarschijnlijk ook geen matches![]()
Date drie, third base?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:48 schreef NoBiggie het volgende:
Inmiddels date drie gehad afgelopen weekend. Het was weer super gezellig en het lijkt met de date leuker te worden.... ik zie er wel potentie in. Via fucking tinder, maar ach.
Als die vent binnen is geweest loopt die wegquote:
Had ik ook. Laten gaan, wordt toch nikaquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als die vent binnen is geweest loopt die weg
Ik heb nu behoorlijk wat matches waarvan ik er 5 behouden heb en er 1 wel heel leuk is maar geeft om de 2 dagen een reactie maar![]()
Nee want de toon is wel goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had ik ook. Laten gaan, wordt toch nika
Succes zet m op:)quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:05 schreef Exentric90 het volgende:
Ik vin t ook wel geinig. Al een paar dates gehad met verschillende dames klikte helaas niet helemaal. Verder wel erg leuk en veel matches.
Aankomend weekend weer een date klikt tot nu toe t beste van iedereen dus wie weet
Ja ik heb het ook denk ik (nee ik ben niet tantoe lelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:35 schreef DaMart het volgende:
Omdat ik maar geen matches kreeg, heb ik mijn account verwijderd en Tinder opnieuw geïnstalleerd. Dat las ik ergens als tip voor een mogelijke bug met de matching. Eens kijken of ik nu wel matches krijg dan.
Ondertussen maar even mijn waslijst aan chats in de nieuwe Paiq-app bijhouden.
Thanks! Moet wel lukken contact is een stuk beter dan bij de anderen. En daar kreeg ik ook een leuke date mee alleen klikte het uiteindelijk niet helemaal. Wel met 2 nog contact dus zowiezo leuk contact aan overgehoudenquote:
Hysquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:54 schreef Exentric90 het volgende:
Dit is trouwens meestal het eerste wat ik zeg. Of er moet echt iets opvallen aan een van de foto's. Werkt verrassend goed
[ afbeelding ]
Hey das de Noorse Voe!quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze
[ afbeelding ]
Ach daar stoor ik me niet zo aanquote:
Ik heb fake gps nog niet aan de praat gekregen. Geprobeerd om wat leuke Oostblokmeisjes in een match te krijgen, maar helaasquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Dat zet me aan het denken. Als ik met een fake gps app mezelf nu in haar woonplaats zet. Dan maak ik kans op een match met haar
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het werkt. Maar lelijke vrouwen in stockholm. Tot nu toe 80 procent weg swipen.
[ afbeelding ]
Deze voldoet het meest aan het stereotype
Net st Petersburg. Russische teksten. Maar krijg amper matches. 20 in een straal van 100kmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.
Die zijn homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb nu een paar keer gehad dat er een kerel voorbij kwam, hoe kan dat nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |