*proest*quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:01 schreef Antilopen het volgende:
Foto maar even aangepast, ik heb 't vermoeden dat een (weliswaar sport-)rolstoel in beeld wat afschrikt. Dus kijken wat dit oplevert..
Hmm doet het niet. Krijg wel te zien dat mijn locatie is gewijzigd maar hij blijft matches uit de omgeving pakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.
Hmm, maar wel een voorgevel waar zelfs Meloewa jaloers op zou zijn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, deze vertrouw ik niet
Misschien is het Meloewa, die doet ook alleen halfhoofdfoto'squote:Op maandag 28 oktober 2013 00:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, maar wel een voorgevel waar zelfs Meloewa jaloers op zou zijn...
Hahahah die tekst.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten vast een paar jochies heel erg te gniffelen om alle reacties die ze krijgenquote:
Ik denk het ook, de tekst is ook gewoon alleen al geinig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zitten vast een paar jochies heel erg te gniffelen om alle reacties die ze krijgen
Kunnen twee dingen zijn. Lokalisering met wifi uitschakelen en even opnieuw inloggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm doet het niet. Krijg wel te zien dat mijn locatie is gewijzigd maar hij blijft matches uit de omgeving pakken.
Die tekstquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam haar ook tegen net. Gewoon liken idd.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die tekst
En dan zelf op Tinder staan
Maar je hebt d'r geliked dus?
Tinder kijkt automatisch of je een vriendin hebt, vervolgens ontvang je vriendin per match een smsje.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Vraagje: Mijn 'matches' krijgen mijn facebook niet te zien en op facebook zelf komt ook niks van deze app terecht, toch?
Ik heb namelijk wel zo'n facebook ding, maar ik heb die vooral omdat familieleden daar op aandrongen.
Mijn linkerhand zal wel jaloers worden dan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tinder kijkt automatisch of je een vriendin hebt, vervolgens ontvang je vriendin per match een smsje.![]()
Ik heb een match met deze.. maar jullie allemaal ook neem ik aan? Beetje verdacht inderdaad haha. Wat zal ik is sturenquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:37 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft daar een match mee lijkt wel, oftewel, FAKE!quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik heb een match met deze.. maar jullie allemaal ook neem ik aan? Beetje verdacht inderdaad haha. Wat zal ik is sturen
Moet wel he! Kzag die selfie op de badkamer met een pleerol op de wastafel en dacht die foto moet wel van het internet geplukt zijn...quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:15 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Iedereen heeft daar een match mee lijkt wel, oftewel, FAKE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |