Simpelweg meer vrouwen liken? Als je er even een kwartier voor gaat zitten moet toch zeker lukken meer dan 100+ vrouwen te liken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat doe ik verkeerd? Heb al zeker 30 vrouwen geliked maar krijg geen matches![]()
![]()
Al 2 dagen bezig en nog geen enkele hit
![]()
Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets in de instellingen veranderen? Vrouwenmagneet aanzetten? Baard afscheren?
Mwa de dames waar het toch niets mee wordt veeg ik sowieso weg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:16 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Simpelweg meer vrouwen liken? Als je er even een kwartier voor gaat zitten moet toch zeker lukken meer dan 100+ vrouwen te liken.
Misschien komt het omdat je lelijk bent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:15 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Wat doe ik verkeerd? Heb al zeker 30 vrouwen geliked maar krijg geen matches![]()
![]()
Al 2 dagen bezig en nog geen enkele hit
![]()
Wat doe ik verkeerd? Moet ik iets in de instellingen veranderen? Vrouwenmagneet aanzetten? Baard afscheren?
Zeker ruim 500 vrouwen geliked de afgelopen vier dagen, en dat heeft me 4 matches opgeleverd, waarvan de enige die niet binnen 10 seconden uit mijn matchlijst verdwenen was en een gesprek met me begon, een spambot wasquote:
Beter geen vriendin dan de aandachtshoeren waar 90 procent van Tinder community uit bestaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je lelijk bent.
Je bent 33? In welke leeftijdscategorie zoek je precies? Ik denk dat het aantal vrouwen dat zoekt tot 33 jaar erg klein is. Dan kan jij 21 jaar wel geen probleem vinden, maar als die zoeken tot 26 heb je toch een probleem.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeker ruim 500 vrouwen geliked de afgelopen vier dagen, en dat heeft me 4 matches opgeleverd, waarvan de enige die niet binnen 10 seconden uit mijn matchlijst verdwenen was en een gesprek met me begon, een spambot was.
"Hester" klinkt niet echt oostbloks..quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.
Eerste Oostblokhoerrrr spotted trouwensDat duurde een tijdje maar is zeker waard. Gief
[ afbeelding ]
Ik heb de instellingen nu staan op 25 tot 33 jaar in een straal van 50 km. Genoeg matchvoorstellen (ook de nodige dubbele, ook in één sessie).quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:12 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Je bent 33? In welke leeftijdscategorie zoek je precies? Ik denk dat het aantal vrouwen dat zoekt tot 33 jaar erg klein is. Dan kan jij 21 jaar wel geen probleem vinden, maar als die zoeken tot 26 heb je toch een probleem.
Zou mij er niet al te druk over maken.
Ik heb jou net gespotquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb de instellingen nu staan op 25 tot 33 jaar in een straal van 50 km. Genoeg matchvoorstellen (ook de nodige dubbele, ook in één sessie).
Ne, dat is eng. Gewoon via Tinder dus.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik DaMart leuk had gevonden had ik dat irl geregeld
Fixed. Zo schijnen FOK!kers dat te doenquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ik DaMart leuk had gevonden had ik dat via het FoBo geregeld
Tijd tussenquote:Op zondag 27 oktober 2013 22:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Als ik een 'You got a match' krijg, heeft de ander mij dan op hetzelfde moment ook geliked of zit daar tijd tussen?
Laat je niet zo door haar op de tenen trappen joh. Gewoon een like-spree doen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:24 schreef GeenHelpdesk het volgende:
[..]
Beter geen vriendin dan de aandachtshoeren waar 90 procent van Tinder community uit bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |