Interestingquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Non-verbal communication huh?
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Nee ik doelde op het feit dat je überhaupt geheimzinnig wasquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:59 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Non-verbal communication huh?
![]()
![]()
![]()
Zoiets?
Ik had een keer een ziek lekkere chick, hoopte dat we zouden matchen en ja hoor. Gooi ik er een soepele openingszin uit, blokt ze mequote:Op zondag 27 oktober 2013 17:45 schreef Greye het volgende:
Leuke match, leuke woordenwisseling, hop geblok'd. Seriously...?
Que openingszin?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik had een keer een ziek lekkere chick, hoopte dat we zouden matchen en ja hoor. Gooi ik er een soepele openingszin uit, blokt ze meBleek een vriendje te hebben volgens FB, waarschijnlijk gewoon aandachtshoertje
Geen idee meer maar niet iets raars ofzoquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Que openingszin?
Dat soort hoertjes mogen trouwens hier ook wel gepost worden hoorTer leer ende vermaeck.
Dat heb je mis. Een gentleman doet dat ook niet. Het is iets van de laatste tijd, of iets boers. Ik heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt, daar niet van.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee ik doelde op het feit dat je überhaupt geheimzinnig was
Wel apart trouwens, als het tot seks is gekomen vertellen de mannen er gewoon over, met trots zelfs, alsof ze een trofee hebben binnengehaald. Terwijl de dames er geheimzinnig over blijven doen.
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Een gentleman doet dat ook niet. Het is iets van de laatste tijd, of iets boers. Ik heb mij er zelf ook schuldig aan gemaakt, daar niet van.
Waar zie je aan dat het een oostblokker is?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.
Eerste Oostblokhoerrrr spotted trouwensDat duurde een tijdje maar is zeker waard. Gief
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen + ogen. Weet het niet zeker maar maakt het haar wel leuker doorquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waar zie je aan dat het een oostblokker is?
Dat het een oostblokker is? Okquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wenkbrauwen + ogen. Weet het niet zeker maar maakt het haar wel leuker door
Oh boy.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij is het van alle tijden hoor. De sleutelmetafoor is niet voor niets tijdloos he.
Eerste Oostblokhoerrrr spotted trouwensDat duurde een tijdje maar is zeker waard. Gief
[ afbeelding ]
Zou eigenlijk in Polen of Tsjechië of Rusland moeten inloggen. Volgens mij is het dan enkel like wat de klok slaatquote:
Zullen vast proxy mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zou eigenlijk in Polen of Tsjechië of Rusland moeten inloggen. Volgens mij is het dan enkel like wat de klok slaat
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zullen vast proxy mogelijkheden zijn.
Die ga ik onthouden.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:30 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Makkelijker, de app "Fake GPS" downloaden.
Hou je van mayonaise of curry?quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef Daniane het volgende:
Leuke app, alleen krijg vaak van die kansloze openingszinnen...
Ik wil een condoom met je delen, jij van buiten en ik van binnen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hou je van mayonaise of curry?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil een condoom met je delen, jij van buiten en ik van binnen.
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |