Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het werkt. Maar lelijke vrouwen in stockholm. Tot nu toe 80 procent weg swipen.
[ afbeelding ]
Deze voldoet het meest aan het stereotype
Net st Petersburg. Russische teksten. Maar krijg amper matches. 20 in een straal van 100kmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat je Zweedse meisjes hebt? Bij mij kwamen gewoon weer Nederlandse meisjes voorbij hoor.
Die zijn homoquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:49 schreef TonyMalony het volgende:
Ik heb nu een paar keer gehad dat er een kerel voorbij kwam, hoe kan dat nou?
Hoe doe je geforceerd beëindigen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb wifi gps aan. Fake gps. Locatiwservice wifi uit. Tinder geforceerd beëindigen. Openen. En dan heb je een paar suggesties
Via applicatiebeheer. Anders blijft je oude locatie hangen ofzo.quote:
Pfft bij mij blijft hij maar mijn 'standaard' locatie onthouden, ook als ik de cache geleegd heb... Op de server vastgelegd ofzo? Wat voor versie heb jij, die voor Android of iOS?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Via applicatiebeheer. Anders blijft je oude locatie hangen ofzo.
Zit nu in LA. Veel asiansmaar wel meer dan de 10 mogelijkheden in Sofia. Misschien is tinder gewoon niet bekend in Oost-Europa
Blijkbaar wel misschien? Maar die heb ik geloof ik uitgezet... Achja, morgen maar weer eens proberenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 01:24 schreef Mortaxx het volgende:
Android
Maar hii pakt toch niet je wifi locatie. Die gaat voor gps
Die Paiq-app heet 'Into my life'.quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:18 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook denk ik (nee ik ben niet tantoe lelijk)
Wat is dat paiq waar je het steeds over hebt?
Klopt gaat per kilometerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn die afstanden eigenlijk die je ziet staan? Zal niet op de meter nauwkeurig zijn denk?
Bedoel meer hoe nauwkeurig dat het is, dus als er 30 kilometer staat of het ook 30 kilometer is, en niet toevallig 27 ofzo. Omdat ik namelijk heel veel profielen tegenkom op allemaal dezelfde afstand.quote:
Hoe deed je dat precies? Bij moet doet die het niet..quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Fake GPS locator werkt hier, zit nu in Uppsala, schijnt dé studentenstad van Zweden te zijn. Ben benieuwd
Bij je locatie-instellingen 'locatie weergeven in applicaties bij draadloze netwerken' uitschakelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:24 schreef robben93 het volgende:
[..]
Hoe deed je dat precies? Bij moet doet die het niet..
Tel Avivquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Liefhebbers van dikke tieten moeten maar eens een kijkje nemen in Tel Aviv. Niet normaal wat je daar allemaal voorbij ziet komen. Allerlei potentiële Bar Rafaeli's met een voorgevel om u tegen te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |