Neequote:
Nee dit is Vurnon Anita in de historische binnenstad van Newcastle.quote:
Lekker behangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Behang is aan een opmars bezig" wat is dat voor een gelul?
Ha, vermakelijke post.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist. Had Gijp het nog over Zlatan?
Dit staat morgen in alle kranten.twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 22:21:56BLOG: RTL laat DailyMotion kanaal OliverVoetbal verwijderen http://t.co/sDhnSmZuO8 reageer retweet
Dat hangt er een beetje vanaf of je het interessant vind om eens een behang groothandel van binnen te zien.quote:
Behang is echt in opkomst hoorde ik vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf of je het interessant vind om eens een behang groothandel van binnen te zien.
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer denk ik dat er iemand iets leuks gepost heeft, maar dan blijkt het Ajacied422 te zijn die in zichzelf aan het lullen is.
Ik verbaas me inmiddels nergens meer over. Tegenwoordig beperk ik me voornamelijk tot het posten van gifjes met fietsende apen, dat vind iedereen leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.
Die zegt nooit wat terug. Die is alleen bezig om Tong80 van de 1e plaats te mieteren, die paardenlul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer denk ik dat er iemand iets leuks gepost heeft, maar dan blijkt het Ajacied422 te zijn die in zichzelf aan het lullen is.
Vlerk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.
RTL zou eigenlijk Django Unchained moeten uitzenden en dan "nigger" vertalen met "zwarte piet".
Heb ze getipt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.
Zelden heb ik zoveel wijsheid op het internet gezien.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Zelden heb ik zoveel wijsheid in één post gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Minachting vd kijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Hé, dat boek moet ook gepromoot worden hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Klopt dit was bij een film. Kan me even niet meer herinneren welke. Ik viel ook van de bank af toen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".
Dit is geen grap.
Dat zullen ze zich heus wel aantrekken hoor . Ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:37 schreef Massief het volgende:
[..]
Laat dit een wijze les voor ze zijn.
Geen Top 25 deze keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
480.000 is wel onder het gemiddelde van de Vrijdagavond maar niet extreem laag.
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aad een ban heeft gekregen en deze idioot de avond van honderdduizenden mag verpesten. Wat mij betreft zijn ze qua gasten helemaal van het padje.
Als je Van Zweden wat vond, dan kun je de volgende keer beter de kantineheld uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een prima uitzending, mooie vent die Van Zweden.
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!
Nee Nico en die ADO supporter wel. Alleen niet over het voetbal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Iemand nog ideeën waar ik de diverse VI Compilaties kan uploaden?
Dankzij RTL vallen Youtube en DailyMotion zowiezo af en kan ik bij vimeo niet al te grote bestanden uploaden ... ...
Ja, het hele kanaal OliverVoetbal is door RTL op DailyMotion verwijderd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?
Ik hoop nooit.quote:
Jouw cluppie heeft het verpest tegen ADO.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Ties02 het volgende:
Hoe staat het met johan's toto in deze knotsgekke competitie?
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het wel allemaal doorrekenen in je grafiek, o boekhouder.
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoMisschien is er een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen die alles precies wil berekenen?
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.
Letterlijk zei hij: "Mortaxx, dat is een vorm van terreur."
Nou ja, zoals je weet loop ik er nog eentje achter...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?
ADO Den Haag... Twente...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien moet je er een peiling over houden
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO Den Haag... Twente...
Die zijn niet te peilen.
Maar ja, als ze het afdwingen dwingen ze het af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voor
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderdquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Na dit soort wedstrijden mis je Steve wel
Nou er zat helemaal niet te wachten op dat overbodige filmpje van jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderd
vind er niks aan, laat die vent wegblijven.quote:
donderstraal jij eens een eind op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:16 schreef Massief het volgende:
[..]
vind er niks aan, laat die vent wegblijven.
Ga je weer met me ballen klotequote:Op zondag 27 oktober 2013 11:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
donderstraal jij eens een eind op.
It's Europe. Things happen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou er zat helemaal niet te wachten op dat overbodige filmpje van jou
Ja, wat een totaal gebrek aan inzicht heeft die man. Hoe kan ie díe match nou verkeerd voorspellen?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Evertjan het volgende:
JD zat er weer mooi naast met Ado-Twente voor de Toto
Genee zei nog tegen JD dat ADO van het kunstgras zou profiteren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Evertjan het volgende:
JD zat er weer mooi naast met Ado-Twente voor de Toto
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:00 schreef Evertjan het volgende:
morgen een cover van Lou Reed als openingsnummer van Danny Vera
Goed idee!quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Allemaal even een vraagje insturen he, of ze de eredivisie ook zo knotsgek vinden.
Pietie Tiesquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed idee!
Weet je toevallig ook nog een ludieke naam voor in de mail?
Micheal De Santa uit Los Santosquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed idee!
Gewoon een willekeurige oer-Hollandse naam gebruiken van iemand die niemand kent.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goed idee!
Piet De Zwarte.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Pietie Ties
Altijd inspelen op de actualiteit
J. Vermeer uit Delft is ook hilarisch natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Allemaal erg ongeloofwaardig. Niko Bellic uit New York, daarentegen is heel normaal.
Wat dacht je anders van J. Vermeer uit Parijs. Vind je dat niet leuk? Wist je trouwens datquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
J. Vermeer uit Delft is ook hilarisch natuurlijk.
Nee dat wist ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van J. Vermeer uit Parijs. Vind je dat niet leuk? Wist je trouwens dat
Douchen Rens uit Friesland kan ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van J. Vermeer uit Parijs. Vind je dat niet leuk? Wist je trouwens dat
En nu.. Ik zag Wilfred vanmiddag met vrouw in Amsterdam op een feestjequote:Op maandag 28 oktober 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een vraag ingezonden als Ties Kluwer uit Groningen. Leuk he?
Vlerk!quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een vraag ingezonden als Ties Kluwer uit Groningen. Leuk he?
quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een vraag ingestuurd als A. Frank uit Westerbork.
Wish me luck.
Beetje een lief dagboek post.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over boekjes gesproken, ik heb laatst dat boekje van Anne Frank eens doorgebladerd. Dat ging echt he-le-maal nergens over. Wilfred geloof mij nou, zij kwam nooit buiten. Ik zweer het je. Je hoort iedereen over dat boekje, tweede wereldoorlog, klinkt spannend, misschien heeft ze bij het verzet gezeten, weet ik veel. Dus ik lezen lezen, maar er gebeurt werkelijk he-le-maal niets! Zo zie je maar weer dat je die boekrecensenten absoluut niet serieus kunt nemen met hun interessante gedoe. Rot op.
...quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Over boekjes gesproken, ik heb laatst dat boekje van Anne Frank eens doorgebladerd. Dat ging echt he-le-maal nergens over. Wilfred geloof mij nou, zij kwam nooit buiten. Ik zweer het je. Je hoort iedereen over dat boekje, tweede wereldoorlog, klinkt spannend, misschien heeft ze bij het verzet gezeten, weet ik veel. Dus ik lezen lezen, maar er gebeurt werkelijk he-le-maal niets! Zo zie je maar weer dat je die boekrecensenten absoluut niet serieus kunt nemen met hun interessante gedoe. Rot op.
Gaat verder alles wel goed met je? Of moeten we professionele hulp inschakelen?quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nee, ja, maar kom op hé. Jij bent toch met mij eens, dat als je een boek leest, dat het dan wel leuk is als het hoofdpersonage een keer naar buiten gaat of dat er wat gebeurt? Anders ken je net zo goed een telefoonboek door gaan zitten lezen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje een lief dagboek post.
Je voert je grap te ver door.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op maandag 28 oktober 2013 10:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd nog beter door te komen dan mein kampf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik maak er nu een dolletje van, maar het is echt geen leuk boek om te lezen. Probeer het zelf eens zou ik zeggen.
quote:En wat te denken van de rode kaart voor Pellè? Die speelde slecht, maar om hem daar nou rood voor te geven? De uitleg luidde dat hij een 'kopstotende beweging' maakte. Hij raakte alleen maar lucht, maar hij maakte wel een beweging. En volgens scheidsrechter Blom leek die beweging verdacht veel op een kopstoot. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Maar ja, je kunt ook zeggen dat onze arbiters zich aanpassen aan het spectaculair aantrekkelijke niveau van onze voetballers.
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Evertjan het volgende:
zou het kapsel van Genee met dit weer nog stand houden?
is Willem voor Feyenoord?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Van Hanegem zal ook wel aan de beurt zijn, die vond die rode kaart voor Pelle maar overtrokken;
[..]
Demen Bulbulquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een vraag ingezonden onder Michael de Santa uit Los Angeles.
Het is minder geloofwaardig dan Niko Bellic of Demen Bülbül maar het is het proberen waard.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een vraag ingezonden onder Michael de Santa uit Los Angeles.
Het is minder geloofwaardig dan Niko Bellic of Demen Bülbül maar het is het proberen waard.
Thijs Slegersquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijsje komt ook langs om eens even te lachen om dat rapport over PSV.
Vroeger als keeper wilde hij anders niet duiken uit angst dat zijn haar door de war zou raken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goed
Toen was hij alle schaamte nog niet voorbij dus. En had hij minder goede sjel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger als keeper wilde hij anders niet duiken uit angst dat zijn haar door de war zou raken.
Ik noem 'm altijd gekscherend: Thijs 'zonder schouders' Slegers.quote:
Rene die met zijn dodge door weilanden crosstquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of de heren de studio op tijd kunnen bereiken met deze storm, anders moet Johan de presentatie weer op zich nemen.
He fijn. Zal wel een topshow worden vanavond. Genoeg te bespreken zou ik denken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Showtje met Hans? Ajo niks mis mee, lekker man. HA
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He fijn. Zal wel een topshow worden vanavond. Genoeg te bespreken zou ik denken.
Ook dat nog eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.
Het kan altijd slechter. Ik zag Twente en moest lachen, zag Ajax en kwam niet meer bij, na PSV bijna aan de beademing van het lachen. En toen moesten wij...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Iemand uitnodigen die er zo openlijk voor uitkomt dat hij trots is op zijn tijd als lid van de harde kern van ADO (of welke FC dan ook) en bovendien zo'n haat tentoonspreidt voor een zekere voetbalclub, daar kan ik niet bij. En volgens mij heeft Dhr. Derksen in het verleden gefulmineerd, o.a. bij P&W, jegens een sujet dat een boekje heeft laten ghostschrijven (meen ik) over zijn tijd als Feijenoord hooligan. Jongens, zeg het maar.quote:
Met het oog op het aankomend WK is het gelukkig een verademing om te zien hoe goed Strootman het bij Roma doet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter. Ik zag Twente en moest lachen, zag Ajax en kwam niet meer bij, na PSV bijna aan de beademing van het lachen. En toen moesten wij...
Dat denk ik ieder weekend als ik naar de Eredivisie kijk, maar nee hoor... de wedstrijden van de week erna zijn nog slechter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Toch schijnen er beelden te zijn dat hij z'n haar door de war heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goed
Dat was bij de lokale omroep kan ik mij herinneren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Toch schijnen er beelden te zijn dat hij z'n haar door de war heeft.
Hans is in een rouwproces om zijn kippen, dit is gewoon één van de fases die daar bij hoort. Ik weet alleen niet welke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ns_Kraaij_jr.__.html
Hans droomt over Van Bommel
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond de Grote: 'Hoe ver is de Eredivisie gezakt uitzending'.
Gijp gaat vast zeggen dat hij alleen nog de samenvattingen van Studio Sport heeft gekeken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.
Laat gaan joh, gewoon een extra pilletje onder de tong voor de uitzending en gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Gijpie één bruggetje verwijderd van een depressie maar dat geheel terzijde.
Ik dacht Hansie Hansie.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.
Die ging er koekoek in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
lekker genieten van de gol van alexisq
dit gevoel heb ik inderdaad ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Gijpie één bruggetje verwijderd van een depressie maar dat geheel terzijde.
Dat zal ragfijn worden toegelicht door Thijs Slegers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Het rapport over PSV zal ook wel langskomen, waarbij ze heel per ongeluk laten vallen dat Van Bommel het lek is.
Ga lekker buitenspelen met je gezwam. Ga dan zelf in de regie bij RTL zitten. Enorme paardenlul die je bent. Hup Jup hup de wijken in, bomen wegslepen, en dakpannen oprapen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Qua bloopers van Sport1 verwacht ik de keeper van Freiburg, met maar liefst drie blunders in één wedstrijd.
http://video.sport1.nl/ma(...)-met-trio-ultrafails
Wat kan jij toch veel onzin uitkramen zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga lekker buitenspelen met je gezwam. Ga dan zelf in de regie bij RTL zitten. Enorme paardenlul die je bent. Hup Jup hup de wijken in, bomen wegslepen, en dakpannen oprapen.
Jij maakt je weer druk om flut momentjes.
Nagel aan mijn kippenhok.
Verkeerde deurbel. VBL-slowchat is een deurtje verder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan jij toch veel onzin uitkramen zeg.
ding-dongquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verkeerde deurbel. VBL-slowchat is een deurtje verder.
Die kan beter naar Bayern.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd vandaag nog achterna gezeten door deze clown. Volgens mij zou hij het niet zo slecht doen als trainer van FC Barzelona
Godverdomme wat prachtig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Kut wind. Volgende keer die kutter openrijten.
met een O met een umlautquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Heette die vrouw nou Kim Kutter.. ja dat vind ik grappig
Ik gok op Walk On The Wild Side.quote:
Fuck yeah!!!quote:
Dat durf ik niet hoor, Karina.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Wel foto's posten van die snorren dan he?
Alleen de snor, dan maak je de rest van je hoofd gewoon onherkenbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, Karina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |