Het hakte erin bij de groepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een potje Hak gegooid naar de trainer.
Vergeet de pet nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom gaan spelers bij Ronald Koeman altijd met scharen en bidons gooien?
Bedankt.quote:
Het is een loterij, niet te voorspellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zeer logische toto.
En dan toch 2 uit 6 halen.
Het is 11 tegen 11quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een loterij, niet te voorspellen.
Gijp kan niet zo goed tegen van die blaaskaken met hun machogebralquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Als Gijp wat vrolijker was geweest was het een topshow
Hij voelt zich meer op z'n gemak als Hans Kraaij jr. of Jan Boskamp naast hem zitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Als Gijp wat vrolijker was geweest was het een topshow
Doe nou maar niet zo stoer, jij moest van je man gaan afwassenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
De meningen zijn verdeeld dus. Ik vond het ook niet zoveel aan (vandaar dat ik zapte)
Ik heb geen man jonguh! Ik heb lekker VOH opgezet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer, jij moest van je man gaan afwassen
Ben jij van de SGP?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe nou maar niet zo stoer, jij moest van je man gaan afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |