Neequote:
Nee dit is Vurnon Anita in de historische binnenstad van Newcastle.quote:
Lekker behangrijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Behang is aan een opmars bezig" wat is dat voor een gelul?
Ha, vermakelijke post.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juist. Had Gijp het nog over Zlatan?
Dit staat morgen in alle kranten.twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 25-10-2013 om 22:21:56BLOG: RTL laat DailyMotion kanaal OliverVoetbal verwijderen http://t.co/sDhnSmZuO8 reageer retweet
Dat hangt er een beetje vanaf of je het interessant vind om eens een behang groothandel van binnen te zien.quote:
Behang is echt in opkomst hoorde ik vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat hangt er een beetje vanaf of je het interessant vind om eens een behang groothandel van binnen te zien.
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer denk ik dat er iemand iets leuks gepost heeft, maar dan blijkt het Ajacied422 te zijn die in zichzelf aan het lullen is.
Ik verbaas me inmiddels nergens meer over. Tegenwoordig beperk ik me voornamelijk tot het posten van gifjes met fietsende apen, dat vind iedereen leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.
Die zegt nooit wat terug. Die is alleen bezig om Tong80 van de 1e plaats te mieteren, die paardenlul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer denk ik dat er iemand iets leuks gepost heeft, maar dan blijkt het Ajacied422 te zijn die in zichzelf aan het lullen is.
Vlerk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.
RTL zou eigenlijk Django Unchained moeten uitzenden en dan "nigger" vertalen met "zwarte piet".
Heb ze getipt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.
Zelden heb ik zoveel wijsheid op het internet gezien.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Zelden heb ik zoveel wijsheid in één post gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Minachting vd kijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Hé, dat boek moet ook gepromoot worden hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Klopt dit was bij een film. Kan me even niet meer herinneren welke. Ik viel ook van de bank af toen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".
Dit is geen grap.
Dat zullen ze zich heus wel aantrekken hoor . Ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:37 schreef Massief het volgende:
[..]
Laat dit een wijze les voor ze zijn.
Geen Top 25 deze keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
480.000 is wel onder het gemiddelde van de Vrijdagavond maar niet extreem laag.
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aad een ban heeft gekregen en deze idioot de avond van honderdduizenden mag verpesten. Wat mij betreft zijn ze qua gasten helemaal van het padje.
Als je Van Zweden wat vond, dan kun je de volgende keer beter de kantineheld uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een prima uitzending, mooie vent die Van Zweden.
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!
Nee Nico en die ADO supporter wel. Alleen niet over het voetbal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Iemand nog ideeën waar ik de diverse VI Compilaties kan uploaden?
Dankzij RTL vallen Youtube en DailyMotion zowiezo af en kan ik bij vimeo niet al te grote bestanden uploaden ... ...
Ja, het hele kanaal OliverVoetbal is door RTL op DailyMotion verwijderd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?
Ik hoop nooit.quote:
Jouw cluppie heeft het verpest tegen ADO.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Ties02 het volgende:
Hoe staat het met johan's toto in deze knotsgekke competitie?
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het wel allemaal doorrekenen in je grafiek, o boekhouder.
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoMisschien is er een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen die alles precies wil berekenen?
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.
Letterlijk zei hij: "Mortaxx, dat is een vorm van terreur."
Nou ja, zoals je weet loop ik er nog eentje achter...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?
ADO Den Haag... Twente...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien moet je er een peiling over houden
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO Den Haag... Twente...
Die zijn niet te peilen.
Maar ja, als ze het afdwingen dwingen ze het af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voor
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderdquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Na dit soort wedstrijden mis je Steve wel
Nou er zat helemaal niet te wachten op dat overbodige filmpje van jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |