Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aad een ban heeft gekregen en deze idioot de avond van honderdduizenden mag verpesten. Wat mij betreft zijn ze qua gasten helemaal van het padje.
Als je Van Zweden wat vond, dan kun je de volgende keer beter de kantineheld uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een prima uitzending, mooie vent die Van Zweden.
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!
Nee Nico en die ADO supporter wel. Alleen niet over het voetbal.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:04 schreef Oliver23 het volgende:
Iemand nog ideeën waar ik de diverse VI Compilaties kan uploaden?
Dankzij RTL vallen Youtube en DailyMotion zowiezo af en kan ik bij vimeo niet al te grote bestanden uploaden ... ...
Ja, het hele kanaal OliverVoetbal is door RTL op DailyMotion verwijderd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
klopt het dat die compilatie van Tour du Jour ook van dailymotion weg is?
Ik hoop nooit.quote:
Jouw cluppie heeft het verpest tegen ADO.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:01 schreef Ties02 het volgende:
Hoe staat het met johan's toto in deze knotsgekke competitie?
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet het wel allemaal doorrekenen in je grafiek, o boekhouder.
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kijk aan het eind van het seizoen waar naar m'n saldoMisschien is er een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen die alles precies wil berekenen?
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gesignaleerd, maar die wil niet meer in dit topic posten omdat hij jou een onuitstaanbaar vervelend mannetje vindt, heeft hij mij achter de schermen vertelt.
Letterlijk zei hij: "Mortaxx, dat is een vorm van terreur."
Nou ja, zoals je weet loop ik er nog eentje achter...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu weer aan het stoken in een goed huwelijk?
ADO Den Haag... Twente...quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:07 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien moet je er een peiling over houden
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ADO Den Haag... Twente...
Die zijn niet te peilen.
Maar ja, als ze het afdwingen dwingen ze het af.quote:Op zondag 27 oktober 2013 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ADO van dit FC Twente wint? Daar hebben ze absoluut de kwaliteiten niet voor
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderdquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
Na dit soort wedstrijden mis je Steve wel
Nou er zat helemaal niet te wachten op dat overbodige filmpje van jouquote:Op zondag 27 oktober 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde dat filmpje instarten maar helaas is die verwijderd
vind er niks aan, laat die vent wegblijven.quote:
donderstraal jij eens een eind op.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:16 schreef Massief het volgende:
[..]
vind er niks aan, laat die vent wegblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |