Minachting vd kijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Hé, dat boek moet ook gepromoot worden hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Klopt dit was bij een film. Kan me even niet meer herinneren welke. Ik viel ook van de bank af toen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".
Dit is geen grap.
Dat zullen ze zich heus wel aantrekken hoor . Ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:37 schreef Massief het volgende:
[..]
Laat dit een wijze les voor ze zijn.
Geen Top 25 deze keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
480.000 is wel onder het gemiddelde van de Vrijdagavond maar niet extreem laag.
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onbegrijpelijk dat Aad een ban heeft gekregen en deze idioot de avond van honderdduizenden mag verpesten. Wat mij betreft zijn ze qua gasten helemaal van het padje.
Als je Van Zweden wat vond, dan kun je de volgende keer beter de kantineheld uitnodigen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:20 schreef Stofje het volgende:
Ik vond het een prima uitzending, mooie vent die Van Zweden.
Aad is geband door Johan. Hij geeft zijn mening niet, aldus Derksen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waarom is Aad er niet meer bij? Zo zonde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |