Die zegt nooit wat terug. Die is alleen bezig om Tong80 van de 1e plaats te mieteren, die paardenlul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere keer denk ik dat er iemand iets leuks gepost heeft, maar dan blijkt het Ajacied422 te zijn die in zichzelf aan het lullen is.
Vlerk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het had ook een poll tegen jou kunnen zijn.
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
Motherfucker vertalen als 'droplul', only on Ar Tie El sevvun.
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke film is dat? Iets met snakes on a motherfucking plane?
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Blade was vanavond op tv, dus ik denk dat die droplul het daar over heeft.
RTL zou eigenlijk Django Unchained moeten uitzenden en dan "nigger" vertalen met "zwarte piet".
Heb ze getipt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu de FOK! reeksen terug te lezen over SS Doomtrooper en Snakes on a Plane.
Zelden heb ik zoveel wijsheid op het internet gezien.
Dat wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Zelden heb ik zoveel wijsheid in één post gezien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelden heb ik zoveel achterlijkheid gezien als bij jou.
Minachting vd kijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Hé, dat boek moet ook gepromoot worden hè!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:25 schreef habitue het volgende:
Waar zat ik gisteren nou naar te kijken? Ik zweer het je, als ze vaker van die gasten uitnodigen dan meld ik me ziek op maandag half 9. Ik ga toch zeker neit naar die onzin zitten kijken? Kan ik beter gewoon lekker saunatje pakken met zo'n leuke film erop die pas na 12én begint. Het was werkelijk waar niet om aan te gluren.
Klopt dit was bij een film. Kan me even niet meer herinneren welke. Ik viel ook van de bank af toen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Pascalus het volgende:
Ik zag eens op RTL5 dat "Fuck you" vertaald werd als "Krijg kanker".
Dit is geen grap.
Dat zullen ze zich heus wel aantrekken hoor . Ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:37 schreef Massief het volgende:
[..]
Laat dit een wijze les voor ze zijn.
Geen Top 25 deze keer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
480.000 is wel onder het gemiddelde van de Vrijdagavond maar niet extreem laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |