Altijd nog beter door te komen dan mein kampf.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:57 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik maak er nu een dolletje van, maar het is echt geen leuk boek om te lezen. Probeer het zelf eens zou ik zeggen.
quote:En wat te denken van de rode kaart voor Pellè? Die speelde slecht, maar om hem daar nou rood voor te geven? De uitleg luidde dat hij een 'kopstotende beweging' maakte. Hij raakte alleen maar lucht, maar hij maakte wel een beweging. En volgens scheidsrechter Blom leek die beweging verdacht veel op een kopstoot. Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Maar ja, je kunt ook zeggen dat onze arbiters zich aanpassen aan het spectaculair aantrekkelijke niveau van onze voetballers.
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goedquote:Op maandag 28 oktober 2013 12:07 schreef Evertjan het volgende:
zou het kapsel van Genee met dit weer nog stand houden?
is Willem voor Feyenoord?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Van Hanegem zal ook wel aan de beurt zijn, die vond die rode kaart voor Pelle maar overtrokken;
[..]
Demen Bulbulquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een vraag ingezonden onder Michael de Santa uit Los Angeles.
Het is minder geloofwaardig dan Niko Bellic of Demen Bülbül maar het is het proberen waard.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:15 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb een vraag ingezonden onder Michael de Santa uit Los Angeles.
Het is minder geloofwaardig dan Niko Bellic of Demen Bülbül maar het is het proberen waard.
Thijs Slegersquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijsje komt ook langs om eens even te lachen om dat rapport over PSV.
Vroeger als keeper wilde hij anders niet duiken uit angst dat zijn haar door de war zou raken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goed
Toen was hij alle schaamte nog niet voorbij dus. En had hij minder goede sjel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vroeger als keeper wilde hij anders niet duiken uit angst dat zijn haar door de war zou raken.
Ik noem 'm altijd gekscherend: Thijs 'zonder schouders' Slegers.quote:
Rene die met zijn dodge door weilanden crosstquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:14 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of de heren de studio op tijd kunnen bereiken met deze storm, anders moet Johan de presentatie weer op zich nemen.
He fijn. Zal wel een topshow worden vanavond. Genoeg te bespreken zou ik denken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:59 schreef XSbig het volgende:
[..]
Showtje met Hans? Ajo niks mis mee, lekker man. HA
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
He fijn. Zal wel een topshow worden vanavond. Genoeg te bespreken zou ik denken.
Ook dat nog eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.
Het kan altijd slechter. Ik zag Twente en moest lachen, zag Ajax en kwam niet meer bij, na PSV bijna aan de beademing van het lachen. En toen moesten wij...quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |