Iemand uitnodigen die er zo openlijk voor uitkomt dat hij trots is op zijn tijd als lid van de harde kern van ADO (of welke FC dan ook) en bovendien zo'n haat tentoonspreidt voor een zekere voetbalclub, daar kan ik niet bij. En volgens mij heeft Dhr. Derksen in het verleden gefulmineerd, o.a. bij P&W, jegens een sujet dat een boekje heeft laten ghostschrijven (meen ik) over zijn tijd als Feijenoord hooligan. Jongens, zeg het maar.quote:
Met het oog op het aankomend WK is het gelukkig een verademing om te zien hoe goed Strootman het bij Roma doet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter. Ik zag Twente en moest lachen, zag Ajax en kwam niet meer bij, na PSV bijna aan de beademing van het lachen. En toen moesten wij...
Dat denk ik ieder weekend als ik naar de Eredivisie kijk, maar nee hoor... de wedstrijden van de week erna zijn nog slechter.quote:Op maandag 28 oktober 2013 15:46 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Slechter dan vrijdag kan het nooit worden.
Toch schijnen er beelden te zijn dat hij z'n haar door de war heeft.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat zit vast als een huis, het kan windkracht 12 zijn en bij Wilfred zit het goed
Dat was bij de lokale omroep kan ik mij herinneren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:30 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Toch schijnen er beelden te zijn dat hij z'n haar door de war heeft.
Hans is in een rouwproces om zijn kippen, dit is gewoon één van de fases die daar bij hoort. Ik weet alleen niet welke.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ns_Kraaij_jr.__.html
Hans droomt over Van Bommel
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:48 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond de Grote: 'Hoe ver is de Eredivisie gezakt uitzending'.
Gijp gaat vast zeggen dat hij alleen nog de samenvattingen van Studio Sport heeft gekeken.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.
Laat gaan joh, gewoon een extra pilletje onder de tong voor de uitzending en gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Gijpie één bruggetje verwijderd van een depressie maar dat geheel terzijde.
Ik dacht Hansie Hansie.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Word echt een top show. Zoiets als dit gaan we nooit meer meemaken.
Die ging er koekoek in.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
lekker genieten van de gol van alexisq
dit gevoel heb ik inderdaad ook.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is Gijpie één bruggetje verwijderd van een depressie maar dat geheel terzijde.
Dat zal ragfijn worden toegelicht door Thijs Slegers.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Het rapport over PSV zal ook wel langskomen, waarbij ze heel per ongeluk laten vallen dat Van Bommel het lek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |