Ga lekker buitenspelen met je gezwam. Ga dan zelf in de regie bij RTL zitten. Enorme paardenlul die je bent. Hup Jup hup de wijken in, bomen wegslepen, en dakpannen oprapen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Qua bloopers van Sport1 verwacht ik de keeper van Freiburg, met maar liefst drie blunders in één wedstrijd.
http://video.sport1.nl/ma(...)-met-trio-ultrafails
Wat kan jij toch veel onzin uitkramen zeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga lekker buitenspelen met je gezwam. Ga dan zelf in de regie bij RTL zitten. Enorme paardenlul die je bent. Hup Jup hup de wijken in, bomen wegslepen, en dakpannen oprapen.
Jij maakt je weer druk om flut momentjes.
Nagel aan mijn kippenhok.
Verkeerde deurbel. VBL-slowchat is een deurtje verder.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan jij toch veel onzin uitkramen zeg.
ding-dongquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Verkeerde deurbel. VBL-slowchat is een deurtje verder.
Die kan beter naar Bayern.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik werd vandaag nog achterna gezeten door deze clown. Volgens mij zou hij het niet zo slecht doen als trainer van FC Barzelona
Godverdomme wat prachtig.quote:Op maandag 28 oktober 2013 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Kut wind. Volgende keer die kutter openrijten.
met een O met een umlautquote:Op maandag 28 oktober 2013 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Heette die vrouw nou Kim Kutter.. ja dat vind ik grappig
Ik gok op Walk On The Wild Side.quote:
Fuck yeah!!!quote:
Dat durf ik niet hoor, Karina.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Wel foto's posten van die snorren dan he?
Alleen de snor, dan maak je de rest van je hoofd gewoon onherkenbaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor, Karina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |