SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.
De trailer:
Wat screenshots:
Een doorsnede van een stuk map (even het zwarte vierkantje wegdenken)
Dit is even een snelle startpost, vol met googletranslate & spellingsfouten. Mij graag helpen met deze eruit te halen aub.
[ Bericht 0% gewijzigd door ItsTheSebbe op 22-10-2013 22:08:59 ]
Niet, dan heb je dan Crimson ding ipv EoW.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik zit hier met een probleempje, heb de hele wereld doorgelopen en ik heb geen corruption, wel 4 crimsons. Hoe kan ik nu bijvoorbeeld eater of worlds vechten?
Kan je dan ook niet tegen die boss vechten, of kan dat in de Crimson?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet, dan heb je dan Crimson ding ipv EoW.
gefixtquote:Mijn tekst staat nog in de OP dat er morgen nieuwe screenshots komen
ik ben al best ver op die serverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Lollertrolle het volgende:
Iemand nog zin om binnenkort weer wat te spelen op de fok server? Al is het alleen maar bouwen
Je kunt in die wereld niet tegen eater of worlds vechten, maar wel tegen de brain of chtulu. Beide laten ongeveer dezelfde dingen vallen, en ook dezelfde ore/extra om ongeveer dezelfde gear mee te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Kan je dan ook niet tegen die boss vechten, of kan dat in de Crimson?
[..]
gefixt
Ok, dan kom ik vanavond eens kijken wat je allemaal gedaan hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ben al best ver op die serverhardmode in mijn eentje gehaald en gisteren de twins plat.
Oh god, wat heb je gedaan op de serverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ben al best ver op die serverhardmode in mijn eentje gehaald en gisteren de twins plat.
Zo erg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oh god, wat heb je gedaan op de server
hardmode hehquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oh god, wat heb je gedaan op de server
Mja, ik ga geen chests van andere mensen liggen looten. Daar ben ik te netjes voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hardmode heh
er zit genoeg spul in de chests om aan te trekken en te kunnen overleven
Wel Tin en Lead toevallig? Lead vervangt Iron zover ik weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik kan letterlijk 0 iron vinden, hoe krijg ik ooit een bucket om al die lava pools te obsidianen
Yup, ik las het net op de wiki, ik kan alleen tungsten en lead vinden. Ik vroeg me al af waarom ik die nooit vondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Wel Tin en Lead toevallig? Lead vervangt Iron zover ik weet.
zorg dat er water je tunnels in loopt :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik kan letterlijk 0 iron vinden, hoe krijg ik ooit een bucket om al die lava pools te obsidianen
kapothakken met een zwaard ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je trouwens iets doen tegen de cobwebs die die kleine spidercaves spawnen? Ik moet steeds wachten tot ik er doorheen val
De achtergrond daar weghalen dacht ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je trouwens iets doen tegen de cobwebs die die kleine spidercaves spawnen? Ik moet steeds wachten tot ik er doorheen val
Ik ben te lui om dat elke keer weer te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
kapothakken met een zwaard ofzo?
Dat ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef Jump het volgende:
[..]
De achtergrond daar weghalen dacht ik.
al mijn itemsquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:31 schreef Lollertrolle het volgende:
Fok server is helaas out of date. Daar ging vamps harde werk
Ik denk dat lipjes ons vergeten isquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Net voor het eerst hardmode unlocked en nu ga ik steeds doodWanneer wordt trouwens de server geupdate?
Eerst ores minen voor betere gearquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eerst dungeon dan jungle of andersom? (noob)
Yup. Met een vilethorn kan je daar goed wegkomen als er veel op je afkomen tegelijkertijd. Ik ben er toch zo in gegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb nu shadow(demonite)set en meteorset, met legendary meteor hamaxe en demonite bow / vilethorn. Skeletron down, goed genoeg voor dungeon?
Update, is er een nieuwe versie dan ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik denk dat lipjes ons vergeten is
Ga eens zorgen dat je betere gear/wapens krijgt
Iets met pompoenen oidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Update, is er een nieuwe versie dan ?
Ik ook, maar wel geen zin meer erin dat ik mn rug omdraai en alles is al kapot of gedaan. Fok server was ik rustig aan het bouwen en dag erna was elke baas al gemolt en sky islands afgebrokenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die server ooit nog geupdate of een nieuwe gemaakt, ik heb wel zin om een keer multiplayer te doen
Hmm, ik ben er een keer 10 minuten op geweest, maar kwam er niemand, dus besloot ik maar weer te gaan. Heb zo'n incident dus nog niet tegengekomen. Misschien slim om een whitelist ofzo te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel geen zin meer erin dat ik mn rug omdraai en alles is al kapot of gedaan. Fok server was ik rustig aan het bouwen en dag erna was elke baas al gemolt en sky islands afgebroken
Wat is een whitelist?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hmm, ik ben er een keer 10 minuten op geweest, maar kwam er niemand, dus besloot ik maar weer te gaan. Heb zo'n incident dus nog niet tegengekomen. Misschien slim om een whitelist ofzo te maken?
Dat mensen pas het ip krijgen als ze zich hier opgeven, dus dat er niet zomaar een onbekend iemand langs kan komen of alles te verkloten.quote:
quote:A whitelist is a list or register of those that are being provided a particular privilege, service, mobility, access or recognition. Only those on the list will be accepted, approved or recognized. Whitelisting is the reverse of blacklisting, the practice of identifying those that are denied, unrecognised, or ostracised.
Ow maar t waren juist fokkers die alles zo snel haaldenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Dat mensen pas het ip krijgen als ze zich hier opgeven, dus dat er niet zomaar een onbekend iemand langs kan komen of alles te verkloten.
[..]
oh oeps, had niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over mensen die dingen gingen slopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ow maar t waren juist fokkers die alles zo snel haalden
Heb ik van de week gedaan, of is er alweer een nieuwe versie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die server ooit nog geupdate of een nieuwe gemaakt, ik heb wel zin om een keer multiplayer te doen
Dat zou best fijn zijn, met deze valt niks meer aan te vangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
De spawnplek is een groot gatquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
ook 20+ keer dood gegaan.quote:
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef ItsTheSebbe het volgende:
ondertussen 15 small worlds verder, 3 pyramids gevonden en nog steeds geen sandstorm in a bottle
Die heb ik nou net niet nodig, heb zelf ook al een cloud in a balloon en blizzard in a balloon. Heb de laatste nodig voor een bundle of balloonsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle geven
gotcha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wie moet ik omkopen om op de server te mogen?
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.quote:
gooi dat dan ook in de OPquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.
mijn schuldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo hee, dat level van jullie is aardig... ontwricht. xD
Ja de dungeon was mijn hoofdplaats voor blokjes te farmen xD Daar wilde ik het huis van makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dat niet alleen. De dungeon heeft geen ingang meer en Crimson is langzaam de jungle aan het opeten voor zover ik zag.
Anyway, de goblin invasie is een makkie. Vallen zetten!
lol bij mn huis. Ik heb ook nog helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
"Sosua's skull was crushed by a toxic slug."
Arme jongen.
tis best leuk onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Jump het volgende:
Pff, ik ging vorige week de WoF verslaan in mijn single player, maar wou eerst huisje in orde brengen. Alles zat door elkaar in kisten overal en nergens. Daarna pc opnieuw geļnstalleerd, en het is er nu nog altijd niet van gekomen
ik ben gewoon een beetje suicidaal ingesteld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hoi lipjes,
Een drietal mensen, waaronder ik, zouden het erg leuk vinden om een nieuwe map te krijgen, welke niet in hardmode zit.
Sosua loopt in hardmode rond met een koperen zwaard en 100 hitpoints. Het zou voor Sosua echt veel leuker zijn rond te kunnen lopen zonder van alle kanten in elkaar geslagen te worden.
En ik heb een nieuw poppetje klaar staan.
Zou dit een mogelijkheid zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Met bordjes bij het spawn en backups af en toe om terug te schakelen indien nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U is geweldig.Wellicht handig om een aantal regels in te stellen? Zoals geen WoF afmaken voordat iedere speler klaar voor hardmode is? En geen giga kraters maken op de oppervlakte?
Hmm. Er was een bericht gekomen, maar niet op gelet welk her was. Even later kwam de destroyer langs. Ik dacht dat ik nog niet klaar was voor een hard mode boss, maar heb hem afgemaakt zonder onder de 200 health te gaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Jump het volgende:
Hard mode is inderdaad veel doodgaan op een korte tijd. Voor je het weet is die 400 health leeg...
Heb je nog ergens een IPtje?quote:Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Jump! Kom je ook eens een keer op de server kijken?
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Jump het volgende:
Slime Staff![]()
volgens de wiki het zeldzaamste object dat je kan krijgen, 1/10000 maar.
Bij mijn eerste unicorn had ik toen ook al direct de bannerquote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killnacht erna gestraft met destroyer :/
Die pumpking boss blijft werken hoor. Je kan ook nog pumpkin seeds kopen bij de driad.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben benieuwd of die pumpkin amuletjes nog werken. Heb er nog een heleboel.
Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mooi! Dan blijft mijn aanbod staan.
@Sting: Ik ben ook blij dat het voorbij is. Die wildgroeiende pompoenen weerhielden m'n bomen van groeien.
Overigens ben ik er ook achter gekomen dat bomen ook al niet groeien als er een simpele grasspriet de boel blokkeerd. /mopper
Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Can't wait.
http://playstarbound.com/
http://community.playstar(...)d-vs-terraria.27988/quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.
Voor die bomen: neem een dart trap, een 5 seconden timer en plaats aan de andere kant een blokje waar de pijl kan tegen vliegen (anders gaat die de ganse map door). Dat houdt al veel tegen, maar niet alles.
[..]
Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?
Terraria kan je soms kopen voor 2.5 euro tijdens de steam salen, dan lijkt 15 wel veel inderdaad. Na de release zal het misschien zelf 20 of 25 worden lijkt me.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
$15 is alleen wat veel voor een pre order.
Ze mogen wel eens hun wisselkoersen nakijkenquote:
quote:Voor vijftien dollar, zon dertig euro, heb je een digitale kopie van het spel in je handen.
maak een shroom farmquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gasten wat is de beste tijd / tactiek / plek voor plantera? Heb full chlorophite + ben met shroomite bezig (if only I knew om mn shrooms te bewaren).
Mja, het is moeilijk om het spel te beoordelen op basis van screenshots en filmpjes die door de makers zelf gemaakt zijn. Dat kam allemaal goed opgezet zijn. Ik ga pas de vergelijking maken als ik het zelf enkele uren gespeeld heb. Never judge a book by its cover (zie Simcity 2013quote:Op woensdag 13 november 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Binnenkort wel eens kijken naar dat starbound, hoewel ik een beetje de leuke vibe van terraria mis bij dat spel
Kijk op de serverquote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Jump het volgende:
Hoe zien jullie huisjes er uit? Ik wil er zelf eentje bouwen, maar geen inspiratie...
Done.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@lipjes: Kun je de server herstarten of dat 'settle' command oid gebruiken? Er blijft hier en daar veel water en lava hangen en het wordt steeds meer.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Stil hier.![]()
Dan maar even m'n appartementencomplex posten.
Ik heb je huisje maar gebruikt als inspiratie om zelf iets te bouwen (lees: deels nabouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Voor zo een zaken heb ik altijd inspiratie te kort.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Hehe, inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 01:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Maakt toch niks uit. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
Inderdaad. Ik had 15 stacks demonite ore, en die gaan ook voor juist geen 8 gold over de toonbank. Eenmaal je hoger zit qua armour, moet je maar 1 stack houden voor als je eens wat nodig hebt.quote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Jump: Maakt niks uit, behalve wanneer je gouden kogels gebruikt. Die kun je maken en elke vijand die daardoor gedood wordt dropt meer geld. Maar het maken van die kogels kost ook weer een hoop geld vind ik. (Zie gold dust, te koop bij wizard merchant.)
Als je geld nodig hebt, mechanical worms maken en destroyers farmen. Souls of Might/Sight/Fright kun je verkopen voor allememachies veel geld. Van de Hallowed bars maak je dan Gungnirs en die verkoop je ook nog eens voor 30 goud per stuk.
Dungeon wordt hardmode na plantera.quote:Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Jump het volgende:
Net voor de eerste keer the twins verslagen, na al die gespeelde uren nu pas. Tijdens het gevecht kwam er dan ook nog eens een wyvern tussenMaar met chrolophyte bullets ging het makkelijk in feite. Volgende is Skeleton Prime. Dan wordt de dungeon ook hard mode zeker?
Mwa plantera was opzich wel makkelijk. Als je chlorophite bullets hebt en een fatsoenlijke ruimte om in rond te vliegen (vleugels zijn een must), kun je makkelijk schadevrij het gevecht winnen. Als melee zal dit lastiger zijn, je zult toch moeten healen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 03:16 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dungeon wordt hardmode na plantera.
Plantera bulbs spawnen nadat je een mechanical boss hebt verslagen (per mechanical boss spawnen x bulbs).
Plantera is (in mijn ogen) wel behoorlijk moeilijk, enige reden dat ik hem versloeg was, omdat ik met solar eclipse een death sickle kreeg die zieke damage doet.
http://terraria.gamepedia.com/Inferno_Forkquote:Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@omNOMNOMNOMNOM: Denk dat die Infernal Fork ook uit de hel kwam? Devils droppen ze.
Ik deed em ook met sickle, maar dan met de teleportertactic. Heb nu 3 'arenas' in mn jungle waar ik makkelijk plantera kan farmen. Hoef niet eens meer echt mn best te doen, zelfs een beetje lopen klooien met tiki + pygmy en zelfs dat was dan nog best makkelijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 03:16 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dungeon wordt hardmode na plantera.
Plantera bulbs spawnen nadat je een mechanical boss hebt verslagen (per mechanical boss spawnen x bulbs).
Plantera is (in mijn ogen) wel behoorlijk moeilijk, enige reden dat ik hem versloeg was, omdat ik met solar eclipse een death sickle kreeg die zieke damage doet.
Ooooh! Die heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
http://terraria.gamepedia.com/Inferno_Fork
Dat was em, uit de HM dungeon
Droppen die hallowed key molds ook in hallow die je zelf gepland hebt? Enkel als de achtergrond ook veranderd zeker?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ik vond gisteren 2 hallowed key molds, binnen een tijdsbestek van een uur.![]()
Als meerderen interesse hebben, dan doe ik een loting.![]()
Ruilen tegen jungle key?quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Ooooh! Die heb ik nog niet.*gaat de dungeon weer in*
Edit: M'n hoard gecheckt, ik heb hem wel.![]()
Ik vond gisteren 2 hallowed key molds, binnen een tijdsbestek van een uur.![]()
Als meerderen interesse hebben, dan doe ik een loting.![]()
Inderdaad, ik heb daarjuist een Hallowed Key Mold gekregen van een pixiequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
olds gevonden. x) Puur door het slachten van pirates en eclipse monsters in hallow gebied. x)
Nicequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Da's top.Ik zit op de fok server.
@Jump: Ook in je 'eigen' hallow, yep. Zolang je de achtergrond muziek maar hoort.
Belachelijk, maar ik heb 2 meer hallow key molds gevonden. x) Puur door het slachten van pirates en eclipse monsters in hallow gebied. x)
Moet er nog maar eentje meer hebben. Ik hoop op een Jungle Key Mold en nog een Turtle Shell te krijgen vanavondquote:Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hmm ik ben zelf range dus is shroom beter. Ik zou zeggen hou je chloro tot je turtle hebt, kan je redelijk makkelijk farmen. Uurtje in jungle moet je wel 3 turtleshells hebben.
Als niemand zich meldt heb ik wel interesse (A).quote:Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ga je voor melee? - Turtle armour.
Ga je voor pijlen, kogels of raketten? - Shroomite.
Ga je voor magie? - Spectre armour.
Ga je liever voor niks en laat je je minions al het werk opknappen? Tiki armour.
Beter dan deze vier wordt het niet.
Ik heb nog 2 hallowed key molds over. Voel je vrij. Ze liggen in een ton/kist op de fok server, in het huis waar je naast spawned. (Links, eerste verdieping.)
Ik heb met yamiown's jungle key een jungle chest geopend. Als jullie twee het even uitvechten dan krijgt 1 van jullie de piranha gun. (Ik had hem al.)
Edit: Ečččn ik heb een corruption key mold. Die fok server spoort niet.
Heb de kist al open gemaakt. (Huis decoratie.)
Dus als iemand interesse in een Scourge of the Corruptor heeft...
Bedankt weerquote:Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Yami wil zo een pumpkin moon run doen op de fok server. Als je ook zin hebt, we beginnen straks.
Lijkt me handig om mijn lava put aan te passen. Ofwel is de put open en de deur toe, ofwel is het omgekeerd. Nu heb ik nog twee aparte switches daarvoor.quote:Placing an actuator on active wire will reverse the actuator's mechanics; that is, when the wire is off, the block will be inactive when it would normally be active.
Kan inderdaad makkelijk gedaan wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:19 schreef Jump het volgende:
Gisteren een grote en dure mushroom farm gemaakt. Een laag of 8, en telkens iets van 75 blokken breed. En alles verbonden met redwire en actuators. Een keer de switch overhalen en ze vallen allemaal mooi naar beneden en hoef maar 1 keer te lopen.
En lees zojuist dit op de wiki:
[..]
Lijkt me handig om mijn lava put aan te passen. Ofwel is de put open en de deur toe, ofwel is het omgekeerd. Nu heb ik nog twee aparte switches daarvoor.
Dan krijg je zo een zaken. De lege ruimte rechtsboven is om te kijken als er van die grote paddenstoelen daar komen. Die gaan niet kapot met de actuators eronder.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U bent ingenieus, meneer Jump. Ik ga ook maar eens wat meer experimenteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Jolly_Reaper op 21-11-2013 23:18:26 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als je hem nog effectiever wil maken, dan kun je rijen maken met tussenruimtes van 1 blok.
Edit: De mijne op de server:Hmm, is het proberen waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu een Jungle, Hallowed en Corrupted Key Mold en slechts 1 key. Welke zou ik openen?
Edit: unreal piranha gun it is
[ Bericht 5% gewijzigd door Jump op 21-11-2013 23:57:56 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Nice, ik had met 7 pirate maps geen gelukquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gezien ik niemand meer zie op de fok server verwacht ik sowieso weinig mensen. x)
Maar misschien kun je straks even langs komen om wat /rolls te doen die ik dan noteer?
Overigens een staff of the frost hydra er bij. Mythical. x)
Kan je nu nog steeds in de tempel zonder de deur te openen met een sleutel? Ik weet dat je met die pickaxe er langs overal wel in kan, maar is er zo een bescherming zoals bij de dungeon? Anders is het wel makkelijk om even de tempel binnen te gaan. Grote maps hebben trouwens grotere tempels dacht ik, maar daar zit je langer naar te zoeken als je geen map viewer (moreterra of zo) gebruikt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had een hersenscheet.
We missen een crimson biome op de server, maar die kunnen we toch maken?
Dus op 1 van mijn maps koop ik wat red solution en bewerk Totalvamp's pit met het spul.
Dus nu kunnen we crimson keys farmen.
Edit: Flame traps zijn echt zeldzaam, maar in 1 tempel vond ik er 9.
Blijf small maps genereren en zoeken maar.
Zeker voor zo een spel is dat spotgoedkoop. 10 Euro is in feite zelf goedkoop. Als je ziet dat er simpele indie games over de virtuele toonbank gaan voor 20 euro, of zelf soms 30 euro en die veeeel minder speel en replay waarde hebben.quote:
gewoon, iets om mee te beginnen, ik heb het b.v. wel voor elkaar gekregen om een workbench te maken, maar hoe; dat weet ik niet, de interface laat daarin imho te wensen over...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als je een volledige uitleg wil, dan kun je wellicht een game hosten zodat ik of iemand anders de tutorial kan uithangen.
oeh, handig om te wetenquote:Met een hamer kun je die achtergrond uitsteeksels trouwens weghalen.
net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij omquote:Nou ja, je eerste huis staat. Niet bepaald mooi, maar in ieder geval functioneel.
Die komt nog wel terugquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ik
[..]
oeh, handig om te weten
[..]
net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij om
m'n guide is wel weggelopen naar een of andere grot, en die hangt nu in het water ergens
maak een serverquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Hoe kan je nou op een makkelijke manier elkaar joinen?
Zal morgen even kijken voor je, kheb nl. een hele verzameling.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
Mocht iemand 1 van de volgende schilderijen vinden:
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
- Father of Someone (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- Impact (Locatie: Onbekend)
- Nurse Lisa (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- The Creation of the Guide (Locatie: Onbekend)
dan wil ik ze graag ruilen/kopen (met Terraria geld uiteraard, benniegek).
- Facing the Cerebral Mastermind -> Dungeonquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
Mocht iemand 1 van de volgende schilderijen vinden:
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
- Father of Someone (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- Impact (Locatie: Onbekend)
- Nurse Lisa (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- The Creation of the Guide (Locatie: Onbekend)
dan wil ik ze graag ruilen/kopen (met Terraria geld uiteraard, benniegek).
Topquote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
Bedankt voor de link, snapte al geen hol van waar het hier over ging.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef Jump het volgende:
Misschien handig: GAM / [Starbound] Open Beta
Ik heb de laatste dagen Starbound gespeeld, maar daarjuist toch terug Terraria opgestart. Ik ben niet echt zo een multiplayer, maar zou anders wel graag een copy van die map hebben. Die had een toffe boss pitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dat weet ik niet, maar wel voor Starbound.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:59 schreef lipjes het volgende:
Beste Allen.
Is de interesse er nog in een Terraria server, of niet meer?
Dank je voor die zip, maar dat is een andere map dan ik in gedachten had. Ik weet eigenlijk zelf niet als die map die ik bedoel van jou server was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:53 schreef lipjes het volgende:
Ik zal eens kijken of ik zelf ook binnenkort starbound ga kopen en of ik daar een ded voor kan hosten.
De map is btw hier te krijgen:
http://medicijnreminder.com/Temp/Fok01.zip
Gamn, had ik het geweten. Heb nog een starbound gift overquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef lipjes het volgende:
Zal vanavond of morgen ff kijken
\
ondertussen ff starbound gekocht, zal van t weekend ff kijken om een ded op te zetten
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:35:58Just need to finish up the new Holiday event and the update will be good to go! 3 bosses, several new mobs...should be fun! reageer retweet
twitter:Demilogic twitterde op maandag 16-12-2013 om 19:46:17Similar to the Pumpkin Moon Event, The new holiday event will work year round. reageer retweet
twitter:Cennxx twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 06:07:11A small 1.2.2 spoiler https://t.co/ZBz6Hiz3GP reageer retweet
Bron: http://www.terrariaonline(...)/page-6#post-2567400quote:We are about to get the test build that has the event finished for balancing purposes. Done by Friday is starting to look very reasonable...I cannot believe how much Redigit can do in one day. He added 2 bosses, 6 Npcs, programmed them to work in a 15 wave event, and that was all within 10 hours of work. This man is a machine!
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Wow, dat is snel, ik ging al van zaterdag uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef Jump het volgende:
twitter:Cennxx twitterde op donderdag 19-12-2013 om 21:45:28The update is very close...within an hour for sure....probably sooner.
reageer retweet
Ik heb gisteren wat livestream gezien van de nieuwe boss, en je moet zeker met meerdere zijn om vederop in de waves te geraken!quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ga vanavond vanaf 19:00 een game hosten. Voel je welkom.
Voor de zekerheid nogmaals: 82 . 95 . 104 . 243, paswoord: 44
Ik heb inmiddels 9 snowglobes verzameld.
Edit: Scheize, ik heb naughty presents nodig, geen snowglobes. x)
Nou ja, ik heb spullen zat om er tig van te maken.
:pquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Denk dat morgen dan een betere dag is. Ik heb een volledig geconcentreerde Yami nodig.
Turtle armour of Spectre armour en vampire knives, en een hoop andere high tier wapens goed?quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, gisteren hebben Yami en ik ons even vermaakt met de Frost Moon, en deze is moeilijk!
Gooi alle Pumpkin Moon strategieėn maar het raam uit, want die werken niet meer.
Volgens mij zijn we niet in wave 20 gekomen, en dat is zelfs nadat ik via de server de nacht verlengde. >_>
Vanavond, om 8 uur, begin ik weer een server. Mochten er anderen geinteresseerd zijn, kom vooral langs. Maar zorg er wel voor dat je in end-game gear rond loopt, want anders heb je geen enkele kans en maak je het voor de anderen zelfs moeilijker.
Dan ga ik mijn voorraad potions maar eens aanvullen. Heb er bijna geen enkele meer. En moet mijn farm uitbreiden, veel te weinig dayblooms altijd...quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:30 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Jij hebt endgame gear, dat weet ik.
Ik ga er binnen een vijftal minuutjes zijnquote:Op zaterdag 21 december 2013 21:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Okido, jammer.![]()
Heb een uurtje gewacht, maar er kwam niemand. Laat maar even weten wanneer iemand zin heeft.
Je moet maar laten weten wanneer je tijd hebtquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Klopt, maar ik had de server na 9en weer gestopt omdat er niemand kwam en ben wat anders gaan doen.![]()
Morgen herkansing?
Edit: Of wellicht nu nog.
Ik kan vanavond en dinsdagavond nog.quote:Op zondag 22 december 2013 14:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Liever dat jij en Yami wat tijden doorgeven. Ik zit momenteel wat flexibeler in m'n tijd dus kan overal rekening mee houden.
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
Ik heb zojuist eens op lokale map getest en ben tot wave 10 geraakt met twee keer te sterven, en zonder buffs. (niet wave 11, geen ice queen gezien)quote:Op zondag 22 december 2013 18:00 schreef yamiown het volgende:
[..]
IMO. ligt het eraan hoe zelfverzekerd je bent om risico te nemen.
Ik heb enkel damage accessoires, omdat ik erop vertrouw dat ik genoeg damage deal om met lifesteal rond te komen. Hierdoor echter als ik val dan is de kans dat ik doodga vrij groot, omdat ik geen verdediging tegen knockback heb of manier van ontsnappen (behalve grappling hook).
Echter sommige personen hebben liever hun wings oid. zodat ze makkelijker kunnen overleven.
quote:Op maandag 23 december 2013 01:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Inderdaad. Was erg komisch. Ik logde in nadat jullie weg waren en ik zie allemaal halloween gastjes door m'n kapotte flat scharrelen terwijl een destroyer hoofd rondjes om me heen vloog.![]()
Kon nog wel net even de halloween muziek recorden.
Zal zo de map uploaden. Eerst even de frost moon muziek recorden.
Zin om zondag nog een keer Frost Moon te doen?quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef Jump het volgende:
Ik zal er zijn.
Welke accesoires zijn in feite aangeraden voor die battle?
Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heyo, sorry, maar ik zag zondag avond nog steeds geen reply dus nam aan dat je geen zin meer had.
Als je nog steeds wil, post dan even een dag en tijd. Da's makkelijker voor me.
Donderdag, 20:00.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:07 schreef yamiown het volgende:
[..]
Dinsdag en Donderdag kan ik heel de avond.
Kan je me btw quoten als je post, zodat ik een melding krijg.
Okido, ik ook.quote:
twitter:Demilogic twitterde op donderdag 13-02-2014 om 23:50:191.2.3 will be released within the hour! reageer retweet
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maaktequote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:14 schreef STING het volgende:
En de changelog: http://www.terrariaonline.com/threads/terraria-1-2-3.132539/
Ziet er goed uit
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Bah, hoop nerfs op dingen waar ik gebruik van maakte
Die bug/functie ken ik niet, ben zelf vooral een magic user dus de nerf op spectre armor dmg wise is erg pijnlijk. Die visible accesories is dan wel weer erg leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hoorde al van iemand dat het gebruik van het disconnecten als "Magic Mirror" wat moeilijker gaat?
Ben benieuwd naar de volgende content update. Deze patch heeft niet echt superveel nieuws qua progress. Dat vond ik vooral het leukere deel aan Terraria. Bouwen doe ik wel in MC dat met stipt de beste 10 euro is geweest.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 12:21 schreef STING het volgende:
En 1.2.4.1: http://www.terrariaonline.com/threads/1-2-4-1-changelog.145100/
Ze gaan zich nu focussen op de 'Lunar update', zover ik het goed begrijp weer een grote content update.
Met op het moment 258 hours, best 10 euro ever spent
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:10 schreef blow... het volgende:
Speelt iemand dit nog? Ik heb het op mobiel maar heb nu ong 6 uur gespeeld. Ik heb echt problemen met het vinden van sommige ores zoals iron.
ik heb geen lead. Heb het op mn mobiel.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb je wel lead ore dan? Die vervangen elkaar in werelden.
Correct. En het moet ook licht zijn (fakkels etc.)quote:Op zondag 15 juni 2014 13:17 schreef blow... het volgende:
Ik heb een huisje (zonder bed want die kan ik niet maken, of kan dat nier eens? En een fucking diepe tunnel waar ik snachts in ga graven zodat ik niet aangevallen word maar nu ik fucking diep zit komen daar ineens ook monsters. Ik moet zeker alle aarde vervanden door hout en allemaal wood walls achteraan plaatsen?
ik heb een hele grote tunnel van 3 breed en steeds elke 5 hokjes een platform zodat ik omhoog kan (platform is uiteraard de hele tunnel breed) en in elke hokje zegmaar (platform tot platform, muur tot muur, heb ik een torch linksboven. Is goed licht wel.)quote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correct. En het moet ook licht zijn (fakkels etc.)
Je kan overigens wel bedden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |