Dat zou best fijn zijn, met deze valt niks meer aan te vangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
De spawnplek is een groot gatquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
ook 20+ keer dood gegaan.quote:
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef ItsTheSebbe het volgende:
ondertussen 15 small worlds verder, 3 pyramids gevonden en nog steeds geen sandstorm in a bottle
Die heb ik nou net niet nodig, heb zelf ook al een cloud in a balloon en blizzard in a balloon. Heb de laatste nodig voor een bundle of balloonsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle geven
gotcha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wie moet ik omkopen om op de server te mogen?
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.quote:
gooi dat dan ook in de OPquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.
mijn schuldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo hee, dat level van jullie is aardig... ontwricht. xD
Ja de dungeon was mijn hoofdplaats voor blokjes te farmen xD Daar wilde ik het huis van makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dat niet alleen. De dungeon heeft geen ingang meer en Crimson is langzaam de jungle aan het opeten voor zover ik zag.
Anyway, de goblin invasie is een makkie. Vallen zetten!
lol bij mn huis. Ik heb ook nog helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
"Sosua's skull was crushed by a toxic slug."
Arme jongen.
tis best leuk onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Jump het volgende:
Pff, ik ging vorige week de WoF verslaan in mijn single player, maar wou eerst huisje in orde brengen. Alles zat door elkaar in kisten overal en nergens. Daarna pc opnieuw geļnstalleerd, en het is er nu nog altijd niet van gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |