Lijkt me handig om mijn lava put aan te passen. Ofwel is de put open en de deur toe, ofwel is het omgekeerd. Nu heb ik nog twee aparte switches daarvoor.quote:Placing an actuator on active wire will reverse the actuator's mechanics; that is, when the wire is off, the block will be inactive when it would normally be active.
Kan inderdaad makkelijk gedaan wordenquote:Op donderdag 21 november 2013 15:19 schreef Jump het volgende:
Gisteren een grote en dure mushroom farm gemaakt. Een laag of 8, en telkens iets van 75 blokken breed. En alles verbonden met redwire en actuators. Een keer de switch overhalen en ze vallen allemaal mooi naar beneden en hoef maar 1 keer te lopen.
En lees zojuist dit op de wiki:
[..]
Lijkt me handig om mijn lava put aan te passen. Ofwel is de put open en de deur toe, ofwel is het omgekeerd. Nu heb ik nog twee aparte switches daarvoor.
Dan krijg je zo een zaken. De lege ruimte rechtsboven is om te kijken als er van die grote paddenstoelen daar komen. Die gaan niet kapot met de actuators eronder.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:15 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U bent ingenieus, meneer Jump. Ik ga ook maar eens wat meer experimenteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door Jolly_Reaper op 21-11-2013 23:18:26 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op donderdag 21 november 2013 23:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als je hem nog effectiever wil maken, dan kun je rijen maken met tussenruimtes van 1 blok.
Edit: De mijne op de server:Hmm, is het proberen waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb nu een Jungle, Hallowed en Corrupted Key Mold en slechts 1 key. Welke zou ik openen?
Edit: unreal piranha gun it is
[ Bericht 5% gewijzigd door Jump op 21-11-2013 23:57:56 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Nice, ik had met 7 pirate maps geen gelukquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Gezien ik niemand meer zie op de fok server verwacht ik sowieso weinig mensen. x)
Maar misschien kun je straks even langs komen om wat /rolls te doen die ik dan noteer?
Overigens een staff of the frost hydra er bij. Mythical. x)
Kan je nu nog steeds in de tempel zonder de deur te openen met een sleutel? Ik weet dat je met die pickaxe er langs overal wel in kan, maar is er zo een bescherming zoals bij de dungeon? Anders is het wel makkelijk om even de tempel binnen te gaan. Grote maps hebben trouwens grotere tempels dacht ik, maar daar zit je langer naar te zoeken als je geen map viewer (moreterra of zo) gebruikt.quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had een hersenscheet.
We missen een crimson biome op de server, maar die kunnen we toch maken?
Dus op 1 van mijn maps koop ik wat red solution en bewerk Totalvamp's pit met het spul.
Dus nu kunnen we crimson keys farmen.
Edit: Flame traps zijn echt zeldzaam, maar in 1 tempel vond ik er 9.
Blijf small maps genereren en zoeken maar.
Zeker voor zo een spel is dat spotgoedkoop. 10 Euro is in feite zelf goedkoop. Als je ziet dat er simpele indie games over de virtuele toonbank gaan voor 20 euro, of zelf soms 30 euro en die veeeel minder speel en replay waarde hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |