ik ben gewoon een beetje suicidaal ingesteld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hoi lipjes,
Een drietal mensen, waaronder ik, zouden het erg leuk vinden om een nieuwe map te krijgen, welke niet in hardmode zit.
Sosua loopt in hardmode rond met een koperen zwaard en 100 hitpoints. Het zou voor Sosua echt veel leuker zijn rond te kunnen lopen zonder van alle kanten in elkaar geslagen te worden.
En ik heb een nieuw poppetje klaar staan.
Zou dit een mogelijkheid zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Met bordjes bij het spawn en backups af en toe om terug te schakelen indien nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U is geweldig.Wellicht handig om een aantal regels in te stellen? Zoals geen WoF afmaken voordat iedere speler klaar voor hardmode is? En geen giga kraters maken op de oppervlakte?
Hmm. Er was een bericht gekomen, maar niet op gelet welk her was. Even later kwam de destroyer langs. Ik dacht dat ik nog niet klaar was voor een hard mode boss, maar heb hem afgemaakt zonder onder de 200 health te gaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Jump het volgende:
Hard mode is inderdaad veel doodgaan op een korte tijd. Voor je het weet is die 400 health leeg...
Heb je nog ergens een IPtje?quote:Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Jump! Kom je ook eens een keer op de server kijken?
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Jump het volgende:
Slime Staff![]()
volgens de wiki het zeldzaamste object dat je kan krijgen, 1/10000 maar.
Bij mijn eerste unicorn had ik toen ook al direct de bannerquote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killnacht erna gestraft met destroyer :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |