abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 november 2013 @ 23:11:19 #76
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_132946112
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hoi lipjes,

Een drietal mensen, waaronder ik, zouden het erg leuk vinden om een nieuwe map te krijgen, welke niet in hardmode zit.
Sosua loopt in hardmode rond met een koperen zwaard en 100 hitpoints. Het zou voor Sosua echt veel leuker zijn rond te kunnen lopen zonder van alle kanten in elkaar geslagen te worden. :P
En ik heb een nieuw poppetje klaar staan.

Zou dit een mogelijkheid zijn?
ik ben gewoon een beetje suicidaal ingesteld. :)

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_132946548
Nogal ja. xD
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_133008760
Stil hier. :Z
Dan maar even m'n apartementencomplex posten. :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:27:33 #79
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133008940
Nieuwe map aan het genereren

En staat aan,
Is weer een large world.
pi_133009199
U is geweldig. *O* Wellicht handig om een aantal regels in te stellen? Zoals geen WoF afmaken voordat iedere speler klaar voor hardmode is? En geen giga kraters maken op de oppervlakte? :)
pi_133011717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U is geweldig. *O* Wellicht handig om een aantal regels in te stellen? Zoals geen WoF afmaken voordat iedere speler klaar voor hardmode is? En geen giga kraters maken op de oppervlakte? :)
Met bordjes bij het spawn en backups af en toe om terug te schakelen indien nodig?
pi_133012463
Heb de vrijheid genomen om een bord met regels bij het spawnpunt te plaatsen.
Ik hoor van lipjes wel of hij het er mee eens is of niet. :)
pi_133018109
Cool. :)
pi_133029218
Blijkbaar was het lucky thursday op de server, zoveel goeie drops!
pi_133040102
Hebben mensen al eens mee gedaan met een Pumpkin Moon event?

Wa's dat?

Rond Halloween kun je Pumpkin Moon medailles fabriceren, welke, wanneer gebruikt in de nacht, waves en waves aan monsters op je af sturen.
Hoe verder je komt qua waves, hoe beter de loot. De laatste wave is wave 15, welke oneindig is en hier regent het ook items.

Redenen om mee te doen:
Loot!

Benodigdheden:
1 poppetje, goed uitgerust voor hardmode. Liefst shroomite armour en ranged weapons. De Stynger doet het fantastisch. Minions ook.

Mijn poppetje heeft bewezen vrijwel niet dood te gaan, zelfs al heb ik 5 pumpkings (bosses) in m'n gezicht. Ofwel een tank is niet nodig. :)
(Heb met een aantal mensen op een ander forum een aantal runs gedaan.)
Ik draag turtle armour, dwz, 99% van de vijanden zal achter mij aan gaan.

Ik kan de map ook hosten. Ik gebruik dan mijn eigen map, waar een kuil met vallen zorgt voor een makkelijkere ervaring.

Als er interesse is, dan hoor ik het wel. Ik heb alle drops al en er zit veel leuks tussen kan ik zeggen. ;)
pi_133041053
Eindelijk soul of nightfarm kunnen maken, had em eerst in hallow (80% van mn underground is hallow en ik heb 0 underground corruption :s) en nu in snow, werkt prima, eindelijk destroyers gaan summonen en gearen voor jungle :)
pi_133051042
@totalvamp: Ik hoop niet dat je me omlegt, maar ik heb je mushroom tuin wat verlegd.
Als ik links in mijn huis stond had ik normale muziek en licht en als ik rechts in mijn huis stond was het donker door de mushroom biome en had ik shroom muziek.
Werd er gek van. :'(
  Lieve Belg vrijdag 8 november 2013 @ 23:02:09 #88
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133065443
Hard mode is inderdaad veel doodgaan op een korte tijd. Voor je het weet is die 400 health leeg...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg zaterdag 9 november 2013 @ 22:05:49 #89
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133092232
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Jump het volgende:
Hard mode is inderdaad veel doodgaan op een korte tijd. Voor je het weet is die 400 health leeg...
Hmm. Er was een bericht gekomen, maar niet op gelet welk her was. Even later kwam de destroyer langs. Ik dacht dat ik nog niet klaar was voor een hard mode boss, maar heb hem afgemaakt zonder onder de 200 health te gaan :D dan was het zoeken naar de loot, want die zat ergens onder de grond.

De volgende keer wel iets verder van mijn base doen,w ant bijna alle npcs waren dood.
pi_133109871
Hey Jump! Kom je ook eens een keer op de server kijken?

INCOMING TUTORIAL!
Ik zie veel mensen bomen planten, maar niet op een goede manier.
Helaas is Terraria best wel kritisch over wanneer een boom mag groeien of niet. Dus hierbij een plaatje en uitleg:

Een sapling moet altijd op gras of sneeuw geplaatst worden en daar omheen moet ook gras of sneeuw aanwezig zijn op gelijk niveau.
Wanneer je er 1 plaatst naast een andere boom, dan moeten hier drie blokjes tussen zitten.

1. Deze twee gaan niet groeien. Ze staan beiden op een helling en de onderste heeft ook nog eens hout naast zich.
2. Deze staat net iets te dicht bij de andere boom. 1 blok naar rechts en het was goed.
3. Deze staat niet op gelijk gras en de pompoen blokkeert zijn groei ook. Bloemen zoals degene die er naast staat blokkeren de boel overigens ook. Dus pompoenen, bloemen en bessen (blueberries) moeten eerst weggekapt worden.
4. Deze staat te dicht bij de linker boom. De afstand met de rechter boom is prima. Ook zit er een steen in de grond. Deze zou vervangen moeten worden met aarde.
5. Deze staat goed. Gras links, gras rechts. Alle ruimte. Die grassprieten zitten niet in de weg.

Overigens groeien bomen alleen buiten jouw beeld. Dus naast een plantje wachten tot deze ontpopt in een boom, a la Minecraft, dat werkt niet.
  Lieve Belg zondag 10 november 2013 @ 17:29:42 #91
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133115122
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Jump! Kom je ook eens een keer op de server kijken?
Heb je nog ergens een IPtje? :)
pi_133115585
Pm gestuurd. :)
  Lieve Belg zondag 10 november 2013 @ 20:56:06 #93
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133124254
Slime Staff :D :D volgens de wiki het zeldzaamste object dat je kan krijgen, 1/10000 maar.
  maandag 11 november 2013 @ 11:17:52 #94
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133142128
Na het verslaan van die 2e boss bsod's bij terraria. :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_133146684
@Jump: Nice. :)
@Sosua: Vaag, nog nooit gehad in dit spel.
Misschien Steam opnieuw dat spel laten installeren?
pi_133149863
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Jump het volgende:
Slime Staff :D :D volgens de wiki het zeldzaamste object dat je kan krijgen, 1/10000 maar.
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF kill :) nacht erna gestraft met destroyer :/
  Lieve Belg maandag 11 november 2013 @ 21:30:31 #97
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133164577
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF kill :) nacht erna gestraft met destroyer :/
Bij mijn eerste unicorn had ik toen ook al direct de banner :D

Zojuist toffe dagen gehad in eigen wereld. Ik denk dat ik de pirate invasion, solar eclips, blood moon en the twins allemaal achter elkaar gekregen heb... Was er nog niet op voorbereid!
pi_133164781
Is Halloween nu trouwens voorbij in Terraria?
  Lieve Belg maandag 11 november 2013 @ 21:36:44 #99
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133164928
Dat was inderdaad maar tot 10 november. Maar zou me niet verwonderen dat het terug werkt als je je datum van de pc terugzet. Geen rotten eggs meer dus :D
pi_133165289
Jammer, ik vind eigenlijk dat je dat op je server gewoon uit en aan moet kunnen zetten, het is tenslotte geen MMO ;) Zelfde geldt voor de Winter theme :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')