SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als je een volledige uitleg wil, dan kun je wellicht een game hosten zodat ik of iemand anders de tutorial kan uithangen.
oeh, handig om te wetenquote:Met een hamer kun je die achtergrond uitsteeksels trouwens weghalen.
net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij omquote:Nou ja, je eerste huis staat. Niet bepaald mooi, maar in ieder geval functioneel.
Die komt nog wel terugquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef mschol het volgende:
[..]
wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ik
[..]
oeh, handig om te weten
[..]
net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij om
m'n guide is wel weggelopen naar een of andere grot, en die hangt nu in het water ergens
maak een serverquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Hoe kan je nou op een makkelijke manier elkaar joinen?
Zal morgen even kijken voor je, kheb nl. een hele verzameling.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
Mocht iemand 1 van de volgende schilderijen vinden:
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
- Father of Someone (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- Impact (Locatie: Onbekend)
- Nurse Lisa (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- The Creation of the Guide (Locatie: Onbekend)
dan wil ik ze graag ruilen/kopen (met Terraria geld uiteraard, benniegek).
- Facing the Cerebral Mastermind -> Dungeonquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
Mocht iemand 1 van de volgende schilderijen vinden:
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
- Father of Someone (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- Impact (Locatie: Onbekend)
- Nurse Lisa (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- The Creation of the Guide (Locatie: Onbekend)
dan wil ik ze graag ruilen/kopen (met Terraria geld uiteraard, benniegek).
Topquote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |