abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133711379
Dank, lipjes. :) Tegen die tijd moeten we gewoon zorgen dat we het spel zat zijn. ^O^

@mschol: Veel items die je oppakt geven 'Material' aan. Je kunt deze items aan de guide laten zien en deze geeft dan aan wat je er mee kunt maken.

De workbench is nodig om meer complexe dingen te maken. Je gebruikt het door er in de buurt van te staan. Je zal meer items tegen komen/maken welke weer leiden tot geavanceerde fabricage-mogelijkheden.

Gekapt hout kun je direct plaatsen op de map. Je kunt van het hout (en andere materialen) ook 'walls' maken. Ietwat verwarrend, maar de verschillende 'wall' items zijn achtergrond materiaal. Zodra je ergens een wall neerzet kunnen daar geen monsters meer spawnen. Dus benodigd voor een veilig huis.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_133715893
Werkt de coop een beetje? Dan ga ik hem kopen *O*
pi_133717046
Werkt fantastisch. Multiplayer is super snel en stabiel. :)
Als je wil PvP'en dan klik je een icoontje aan. Wil je dat niet, dan ben je automatisch neutraal.
Verder kun je uit vier teams kiezen. Zit je in hetzelfde team als een ander dan zijn hier soms voordelen bij (afhankelijk van items).
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
pi_133733593
hmm, de duidelijkheid spat er niet echt vanaf, maar heb nu in iedergeval iets wat op een beschutte plek lijkt :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133741872
Als je een volledige uitleg wil, dan kun je wellicht een game hosten zodat ik of iemand anders de tutorial kan uithangen. :P

Met een hamer kun je die achtergrond uitsteeksels trouwens weghalen.
Nou ja, je eerste huis staat. Niet bepaald mooi, maar in ieder geval functioneel. :D
pi_133742494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:02 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Als je een volledige uitleg wil, dan kun je wellicht een game hosten zodat ik of iemand anders de tutorial kan uithangen. :P
wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ik :D
quote:
Met een hamer kun je die achtergrond uitsteeksels trouwens weghalen.
oeh, handig om te weten :)
quote:
Nou ja, je eerste huis staat. Niet bepaald mooi, maar in ieder geval functioneel. :D
net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij om :P
m'n guide is wel weggelopen naar een of andere grot, en die hangt nu in het water ergens :')
pi_133744907
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:24 schreef mschol het volgende:

[..]

wat andere keybindings en proberen, e.v.t. met een trainer op de achtergrond zodat ik niet continue dood ga red ik mij uiteindelijk wel denk ik :D

[..]

oeh, handig om te weten :)

[..]

net als in MC kan mooiheid mij niet veel boeien.. functioneel, daar gaat het mij om :P
m'n guide is wel weggelopen naar een of andere grot, en die hangt nu in het water ergens :')
Die komt nog wel terug :P
pi_133747690
Zodra je huis een lichtje, stoel en tafel heeft gaat de guide daar wonen. :)
Wel zonde dat je een trainer gebruikt. Het proberen te overleven is juist zo leuk. Maar ja, ieder z'n ding. ;)
pi_133748511
Hoe kan je nou op een makkelijke manier elkaar joinen?
pi_133748975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef kensei het volgende:
Hoe kan je nou op een makkelijke manier elkaar joinen?
maak een server
Join

:) zo dus
pi_133750470
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:25 schreef totalvamp het volgende:

[..]

maak een server
Join

:) zo dus
Als het zou werken wel ja :P
pi_133762222
Werkt als een tierelier. Men kan mij zonder problemen joinen.
Als het voor jou niet werkt, dan is poort 7777 op de een of andere manier niet open. (Firewall, router instellingen, weet ik het).
Ik ben al tig jaar geen it'er meer, dus kan je er niet mee helpen. Google. :P
pi_133765414
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
Mocht iemand 1 van de volgende schilderijen vinden:
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
- Father of Someone (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- Impact (Locatie: Onbekend)
- Nurse Lisa (Locatie: Vervallen ondergrondse huizen)
- The Creation of the Guide (Locatie: Onbekend)
dan wil ik ze graag ruilen/kopen (met Terraria geld uiteraard, benniegek).
  maandag 2 december 2013 @ 02:50:54 #194
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133832408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben een museum aan het maken om alle schilderijen in te hangen, maar ik mis er 5!
- Facing the Cerebral Mastermind (Locatie: Onbekend, ik vermoed random in dungeon)
Zal morgen even kijken voor je, kheb nl. een hele verzameling.
Is t museum op je eigen server of fok server?
pi_133832541
Op m'n eigen map. :) Zal hem vaker aanzetten, zodat je eens kunt kijken.
Over het algemeen bouw ik geen mooie dingen op een publieke server, omdat vandalisme.
Heb net Impact gevonden in een dungeon, dus die valt af. :)
pi_133836801
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
- Facing the Cerebral Mastermind -> Dungeon
- The Creation of the Guide -> Dungeon
pi_133861397
Dank! Ik zal m'n ogen open houden. :)
  Lieve Belg dinsdag 3 december 2013 @ 00:21:16 #198
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133864948
Ik heb er misschien enkele, heb ondertussen al redelijk veel schilderijen. Ik ga morgen eens kijken :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_133880918
Dank! Maar het is niet meer nodig. Ik heb ze stiekem toegevoegd met een map editor. >_>'
Mochten jullie willen kijken, 82 . 95 . 104 . 243, pw: 44

Er zijn ook Hobbit huisjes, iglo's en jungle hutjes te vinden. Ik denk dat ik binnenkort een heel dorp ga bouwen. :P
  woensdag 4 december 2013 @ 01:18:45 #200
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133908762
Dank voor de update! Heerlijk dat gekibbel tussen die twee.

Ik vind de 'blocks' nou niet echt mooi. Ik weet niet, in Terraria ziet het er allemaal wat... euh... sprankelijker uit.
Maar ja, het is een beta, dus... :)
  Lieve Belg woensdag 4 december 2013 @ 15:12:19 #202
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133909813
Ik heb gisteren twee LPs van Zisteau en eentje van Etho bekeken en het lijkt me allemaal groot te zijn op het scherm. Ik weet natuurlijk niet op welke resolutie ze opgenomen hebben, maar ja.
Ik heb ook nog ergens een pre order uit staan, dus hoop ook snel access te krijgen en het eens te bekijken. Wou het wat vroeger kopen aan een goedkopere prijs.
pi_133915834
Heb hem net ook gekocht. Ben benieuwd. Beta zal vandaag of morgen wel op de humblebundle pagina staan gok ik.
Gratis soundtrack er bij. Erg gave soundtrack. :)
pi_133922410
Heads up, als het goed is heeft iedereen die Starbound gekocht heeft nu een steam key en kan de beta via Steam installeren.

Edit: 3 gb. Wow. Terraria is maar ~340 mb.

Edit2: @Jump: Ben nu de beta aan het bekijken. Je kunt de view in en uitzoomen in het menu. Ik kijk nu tegen een uitgezoomd veld aan, zeer prettig. :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Jolly_Reaper op 04-12-2013 22:10:07 ]
pi_133925944
Beta ff een uurtje gedaan, kan wel heel tof worden ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 4 december 2013 @ 23:13:45 #206
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133928981
En ook ik heb starbound :).
Jolly heb je ondertussen alweer alle legendarische wapens die je aan mij kan geven omdat je ze al 4x hebt? ;)
pi_133929916
Ook Starbound even geprobeerd.
Wel erg moeilijk gelijk, zelfs al op level 1.
Je moet met de bow de monsters erg vaak raken en jou hebben ze binnen een paar hits al down.
Maar had al ergens gelezen dat er aan de balance gewerkt gaat worden.
pi_133930179
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
  Lieve Belg woensdag 4 december 2013 @ 23:44:24 #209
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133930203
Misschien handig: GAM / [Starbound] Open Beta
:P
pi_133930778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Nee, nog niet helaas. xD
Misschien leuk om van het weekend eens met z'n allen Starbound te proberen?
Top ^O^ Bij Terraria wist ik eerst niet dat een fok server was, nu moet dat goed komen :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')