abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133373948
@Jump: Maakt niks uit, behalve wanneer je gouden kogels gebruikt. Die kun je maken en elke vijand die daardoor gedood wordt dropt meer geld. Maar het maken van die kogels kost ook weer een hoop geld vind ik. (Zie gold dust, te koop bij wizard merchant.)
Als je geld nodig hebt, mechanical worms maken en destroyers farmen. Souls of Might/Sight/Fright kun je verkopen voor allememachies veel geld. Van de Hallowed bars maak je dan Gungnirs en die verkoop je ook nog eens voor 30 goud per stuk. :)

@omNOMNOMNOMNOM: Denk dat die Infernal Fork ook uit de hel kwam? Devils droppen ze. :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Jolly_Reaper op 18-11-2013 13:45:55 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Lieve Belg maandag 18 november 2013 @ 15:53:15 #127
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133378076
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@Jump: Maakt niks uit, behalve wanneer je gouden kogels gebruikt. Die kun je maken en elke vijand die daardoor gedood wordt dropt meer geld. Maar het maken van die kogels kost ook weer een hoop geld vind ik. (Zie gold dust, te koop bij wizard merchant.)
Als je geld nodig hebt, mechanical worms maken en destroyers farmen. Souls of Might/Sight/Fright kun je verkopen voor allememachies veel geld. Van de Hallowed bars maak je dan Gungnirs en die verkoop je ook nog eens voor 30 goud per stuk. :)
Inderdaad. Ik had 15 stacks demonite ore, en die gaan ook voor juist geen 8 gold over de toonbank. Eenmaal je hoger zit qua armour, moet je maar 1 stack houden voor als je eens wat nodig hebt.

En met een Flask of Gold ben je volgens mij meer dan die Golden Bullets. Die flask kost maar 5 gold dust en gaat 15 minuten mee, bullets gaan er zeer snel door.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg dinsdag 19 november 2013 @ 00:08:13 #128
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133399835
Net voor de eerste keer the twins verslagen, na al die gespeelde uren nu pas. Tijdens het gevecht kwam er dan ook nog eens een wyvern tussen :D Maar met chrolophyte bullets ging het makkelijk in feite. Volgende is Skeleton Prime. Dan wordt de dungeon ook hard mode zeker?
  dinsdag 19 november 2013 @ 03:16:42 #129
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133401928
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 00:08 schreef Jump het volgende:
Net voor de eerste keer the twins verslagen, na al die gespeelde uren nu pas. Tijdens het gevecht kwam er dan ook nog eens een wyvern tussen :D Maar met chrolophyte bullets ging het makkelijk in feite. Volgende is Skeleton Prime. Dan wordt de dungeon ook hard mode zeker?
Dungeon wordt hardmode na plantera.
Plantera bulbs spawnen nadat je een mechanical boss hebt verslagen (per mechanical boss spawnen x bulbs).
Plantera is (in mijn ogen) wel behoorlijk moeilijk, enige reden dat ik hem versloeg was, omdat ik met solar eclipse een death sickle kreeg die zieke damage doet.
pi_133401950
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 03:16 schreef yamiown het volgende:

[..]

Plantera bulbs spawnen nadat je een mechanical boss hebt verslagen (per mechanical boss spawnen x bulbs).
Plantera is (in mijn ogen) wel behoorlijk moeilijk, enige reden dat ik hem versloeg was, omdat ik met solar eclipse een death sickle kreeg die zieke damage doet.
Mwa plantera was opzich wel makkelijk. Als je chlorophite bullets hebt en een fatsoenlijke ruimte om in rond te vliegen (vleugels zijn een must), kun je makkelijk schadevrij het gevecht winnen. Als melee zal dit lastiger zijn, je zult toch moeten healen.
pi_133403043
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:

@omNOMNOMNOMNOM: Denk dat die Infernal Fork ook uit de hel kwam? Devils droppen ze. :)
http://terraria.gamepedia.com/Inferno_Fork

Dat was em, uit de HM dungeon :)
pi_133403068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 03:16 schreef yamiown het volgende:

[..]

Ik deed em ook met sickle, maar dan met de teleportertactic. Heb nu 3 'arenas' in mn jungle waar ik makkelijk plantera kan farmen. Hoef niet eens meer echt mn best te doen, zelfs een beetje lopen klooien met tiki + pygmy en zelfs dat was dan nog best makkelijk :)
pi_133408599
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

http://terraria.gamepedia.com/Inferno_Fork

Dat was em, uit de HM dungeon :)
Ooooh! Die heb ik nog niet. :( *gaat de dungeon weer in*
Edit: M'n hoard gecheckt, ik heb hem wel. :9

Ik vond gisteren 2 hallowed key molds, binnen een tijdsbestek van een uur. :o
Als meerderen interesse hebben, dan doe ik een loting. :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Jolly_Reaper op 19-11-2013 13:31:15 ]
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  Lieve Belg dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:59 #134
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133410219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Droppen die hallowed key molds ook in hallow die je zelf gepland hebt? Enkel als de achtergrond ook veranderd zeker?
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:26:23 #135
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133410924
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Ooooh! Die heb ik nog niet. :( *gaat de dungeon weer in*
Edit: M'n hoard gecheckt, ik heb hem wel. :9

Ruilen tegen jungle key?
Die heb ik namelijk 2 x)

Edit: Krijg je piranha gun van in dungeon

[ Bericht 2% gewijzigd door yamiown op 19-11-2013 17:18:55 ]
pi_133425224
@yamiown: Da's top. :) Ik zit op de fok server.
@Jump: Ook in je 'eigen' hallow, yep. Zolang je de achtergrond muziek maar hoort.

Belachelijk, maar ik heb 2 meer hallow key molds gevonden. x) Puur door het slachten van pirates en eclipse monsters in hallow gebied. x)
  Lieve Belg dinsdag 19 november 2013 @ 21:20:04 #137
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133425597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
olds gevonden. x) Puur door het slachten van pirates en eclipse monsters in hallow gebied. x)
Inderdaad, ik heb daarjuist een Hallowed Key Mold gekregen van een pixie :D Nu nog Plantera eens doden, heb daar al een mooie arena voor.
pi_133427052
Als je hulp nodig hebt, roep maar. :)
  woensdag 20 november 2013 @ 00:42:37 #139
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133434837
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:14 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@yamiown: Da's top. :) Ik zit op de fok server.
@Jump: Ook in je 'eigen' hallow, yep. Zolang je de achtergrond muziek maar hoort.

Belachelijk, maar ik heb 2 meer hallow key molds gevonden. x) Puur door het slachten van pirates en eclipse monsters in hallow gebied. x)
Nice
Kan je IP en pw ff dm'en, dan kan ik morgen (vandaag) eventueel wel online komen.
Ik heb overigens de key (niet de mold) omdat ik hem kreeg voor de update.

Edit: Jolly die een uur lang mee heeft helpen farmen naar dungeon drops, laatste 20min naar een tactical shotgun, is ie bijna bij mij om de shotgun aan mij te geven, dropt er 1 net als hij eraan komt.
Echt heel erg tof dat je mij hielp :).

[ Bericht 15% gewijzigd door yamiown op 20-11-2013 03:05:50 ]
pi_133443610
No problemo. :)
Binnenkort even pumpkin moon'en! Anderen die interesse hebben, laat het even weten. :)
  Lieve Belg woensdag 20 november 2013 @ 13:38:38 #141
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133444388
Is het trouwens de moeit eom te upgraden van chlorophyte armour naar shroomite? Want het heeft zelf minder defense als de chlorophyte (56 vs 51)

Voor melee is chloro wel nog de beste.
pi_133445643
Hmm ik ben zelf range dus is shroom beter. Ik zou zeggen hou je chloro tot je turtle hebt, kan je redelijk makkelijk farmen. Uurtje in jungle moet je wel 3 turtleshells hebben.
  Lieve Belg woensdag 20 november 2013 @ 14:40:19 #143
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133446654
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:11 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Hmm ik ben zelf range dus is shroom beter. Ik zou zeggen hou je chloro tot je turtle hebt, kan je redelijk makkelijk farmen. Uurtje in jungle moet je wel 3 turtleshells hebben.
Moet er nog maar eentje meer hebben. Ik hoop op een Jungle Key Mold en nog een Turtle Shell te krijgen vanavond :)
pi_133450255
Junglekey moet ik ook nog daar, heb al full turtlearmor maar niet echt nodig :) Ben nog bezig mn epic mansion aan het bouwen, gaan zoveel tijd in zitten damn :)
pi_133450964
Ga je voor melee? - Turtle armour.
Ga je voor pijlen, kogels of raketten? - Shroomite.
Ga je voor magie? - Spectre armour.
Ga je liever voor niks en laat je je minions al het werk opknappen? Tiki armour. :)
Beter dan deze vier wordt het niet. ;)

Ik heb nog 2 hallowed key molds over. Voel je vrij. Ze liggen in een ton/kist op de fok server, in het huis waar je naast spawned. (Links, eerste verdieping.)
Ik heb met yamiown's jungle key een jungle chest geopend. Als jullie twee het even uitvechten dan krijgt 1 van jullie de piranha gun. (Ik had hem al.)

Edit: Eèèèn ik heb een corruption key mold. Die fok server spoort niet. :P
Heb de kist al open gemaakt. (Huis decoratie. O+ )
Dus als iemand interesse in een Scourge of the Corruptor heeft...

[ Bericht 20% gewijzigd door Jolly_Reaper op 20-11-2013 17:01:43 ]
  woensdag 20 november 2013 @ 17:35:19 #146
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133453786
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:20 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ga je voor melee? - Turtle armour.
Ga je voor pijlen, kogels of raketten? - Shroomite.
Ga je voor magie? - Spectre armour.
Ga je liever voor niks en laat je je minions al het werk opknappen? Tiki armour. :)
Beter dan deze vier wordt het niet. ;)

Ik heb nog 2 hallowed key molds over. Voel je vrij. Ze liggen in een ton/kist op de fok server, in het huis waar je naast spawned. (Links, eerste verdieping.)
Ik heb met yamiown's jungle key een jungle chest geopend. Als jullie twee het even uitvechten dan krijgt 1 van jullie de piranha gun. (Ik had hem al.)

Edit: Eèèèn ik heb een corruption key mold. Die fok server spoort niet. :P
Heb de kist al open gemaakt. (Huis decoratie. O+ )
Dus als iemand interesse in een Scourge of the Corruptor heeft...
Als niemand zich meldt heb ik wel interesse (A).
Maar aangezien je me al meer dan genoeg hebt geholpen laat ik anderen eerst.
pi_133454588
Hmm, ik heb een beter idee. Als men op de server langs komt en ik ben er, dan doen we een /roll.
Hiermee genereert Terraria een nummer. Hoogste roll wint. :D
  woensdag 20 november 2013 @ 19:08:06 #148
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133457012
Gezocht:
1x sorcerer symbol
1x eye of golem

Als je dat hebt en iets anders zoekt laat t maar weten misschien kunnen we iets afspreken :)

[ Bericht 30% gewijzigd door yamiown op 20-11-2013 20:18:03 ]
pi_133460366
Yami wil zo een pumpkin moon run doen op de fok server. Als je ook zin hebt, we beginnen straks. :)
  donderdag 21 november 2013 @ 03:25:22 #150
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_133473476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Yami wil zo een pumpkin moon run doen op de fok server. Als je ook zin hebt, we beginnen straks. :)
Bedankt weer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')