Die pumpking boss blijft werken hoor. Je kan ook nog pumpkin seeds kopen bij de driad.quote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben benieuwd of die pumpkin amuletjes nog werken. Heb er nog een heleboel.
Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mooi! Dan blijft mijn aanbod staan.
@Sting: Ik ben ook blij dat het voorbij is. Die wildgroeiende pompoenen weerhielden m'n bomen van groeien.
Overigens ben ik er ook achter gekomen dat bomen ook al niet groeien als er een simpele grasspriet de boel blokkeerd. /mopper
Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Can't wait.
http://playstarbound.com/
http://community.playstar(...)d-vs-terraria.27988/quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Jump het volgende:
[..]
Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.
Voor die bomen: neem een dart trap, een 5 seconden timer en plaats aan de andere kant een blokje waar de pijl kan tegen vliegen (anders gaat die de ganse map door). Dat houdt al veel tegen, maar niet alles.
[..]
Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?
Terraria kan je soms kopen voor 2.5 euro tijdens de steam salen, dan lijkt 15 wel veel inderdaad. Na de release zal het misschien zelf 20 of 25 worden lijkt me.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
$15 is alleen wat veel voor een pre order.
Ze mogen wel eens hun wisselkoersen nakijkenquote:
quote:Voor vijftien dollar, zon dertig euro, heb je een digitale kopie van het spel in je handen.
maak een shroom farmquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gasten wat is de beste tijd / tactiek / plek voor plantera? Heb full chlorophite + ben met shroomite bezig (if only I knew om mn shrooms te bewaren).
Mja, het is moeilijk om het spel te beoordelen op basis van screenshots en filmpjes die door de makers zelf gemaakt zijn. Dat kam allemaal goed opgezet zijn. Ik ga pas de vergelijking maken als ik het zelf enkele uren gespeeld heb. Never judge a book by its cover (zie Simcity 2013quote:Op woensdag 13 november 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:
Binnenkort wel eens kijken naar dat starbound, hoewel ik een beetje de leuke vibe van terraria mis bij dat spel
Kijk op de serverquote:Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Jump het volgende:
Hoe zien jullie huisjes er uit? Ik wil er zelf eentje bouwen, maar geen inspiratie...
Done.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@lipjes: Kun je de server herstarten of dat 'settle' command oid gebruiken? Er blijft hier en daar veel water en lava hangen en het wordt steeds meer.
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Stil hier.![]()
Dan maar even m'n appartementencomplex posten.
Ik heb je huisje maar gebruikt als inspiratie om zelf iets te bouwen (lees: deels nabouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Voor zo een zaken heb ik altijd inspiratie te kort.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Hehe, inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 01:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Maakt toch niks uit. Beter goed gejat dan slecht verzonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |