abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133169733
Ben benieuwd of die pumpkin amuletjes nog werken. Heb er nog een heleboel. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Lieve Belg maandag 11 november 2013 @ 23:30:40 #102
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133170714
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ben benieuwd of die pumpkin amuletjes nog werken. Heb er nog een heleboel. :)
Die pumpking boss blijft werken hoor. Je kan ook nog pumpkin seeds kopen bij de driad.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_133178774
Mooi! Dan blijft mijn aanbod staan. :P

@Sting: Ik ben ook blij dat het voorbij is. Die wildgroeiende pompoenen weerhielden m'n bomen van groeien. :(

Overigens ben ik er ook achter gekomen dat bomen ook al niet groeien als er een simpele grasspriet de boel blokkeerd. /mopper
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
  dinsdag 12 november 2013 @ 12:38:22 #104
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133180020
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  Lieve Belg dinsdag 12 november 2013 @ 13:24:03 #105
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133181310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Mooi! Dan blijft mijn aanbod staan. :P

@Sting: Ik ben ook blij dat het voorbij is. Die wildgroeiende pompoenen weerhielden m'n bomen van groeien. :(

Overigens ben ik er ook achter gekomen dat bomen ook al niet groeien als er een simpele grasspriet de boel blokkeerd. /mopper
Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.

Voor die bomen: neem een dart trap, een 5 seconden timer en plaats aan de andere kant een blokje waar de pijl kan tegen vliegen (anders gaat die de ganse map door). Dat houdt al veel tegen, maar niet alles.

quote:
Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:46:09 #106
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133182028
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:24 schreef Jump het volgende:

[..]

Gisteren enkele filmpjes gezien van mensen die solo tot wave 15 geraken.

Voor die bomen: neem een dart trap, een 5 seconden timer en plaats aan de andere kant een blokje waar de pijl kan tegen vliegen (anders gaat die de ganse map door). Dat houdt al veel tegen, maar niet alles.

[..]

Ik heb van het spel al wat zaken gelezen, en dat er enkele mensen aan werken die ook aan Terrarie gewerkt hebben. Maar hoe kan ik ze beide best vergelijken met elkaar?
http://community.playstar(...)d-vs-terraria.27988/

http://plazilla.com/het-spel-starbound-de-opvolger-van-terraria
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 12 november 2013 @ 13:46:39 #107
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133182038
$15 is alleen wat veel voor een pre order.
pi_133183320
@Jump: Dank voor de tip! Had ik niet aan gedacht.

Starbound wordt erg gaaf. Kan niet missen.
Ik ben er al klaar voor. :P
pi_133183396
Gasten wat is de beste tijd / tactiek / plek voor plantera? Heb full chlorophite + ben met shroomite bezig (if only I knew om mn shrooms te bewaren ;) ).
pi_133183947
De plek is tegenwoordig onder de grond. Lok je Plantera bovengronds, dan wordt het een flinke uitdaging sinds de laatste patch. (Plantera rage.)
Tactiek? Ruimte creeren of een flinke ruimte opzoeken in de ondergrondse jungle, zodat je hem kunt ontwijken.
Proximity Mine Launcher schijnt het ook erg goed te doen vs Plantera. Alleen oppassen dat je niet in de buurt bent wanneer de mijnen af gaan.
Mijn poppetje draagt turtle armour en heeft het geluk vampire knives te hebben. Belachelijk, maar ik kan gewoon op Plantera gaan staan en schieten maar. Ik krijg meer health terug van die knives dan dat Plantera afneemt. :P

Tijd als in record tijd? Geen idee.
Tijd als in tijd van de dag? Maakt niet uit.
  Lieve Belg dinsdag 12 november 2013 @ 15:24:14 #111
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133185024
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:46 schreef SosuaCafe het volgende:
$15 is alleen wat veel voor een pre order.
Terraria kan je soms kopen voor 2.5 euro tijdens de steam salen, dan lijkt 15 wel veel inderdaad. Na de release zal het misschien zelf 20 of 25 worden lijkt me.

quote:
Ze mogen wel eens hun wisselkoersen nakijken :D

quote:
Voor vijftien dollar, zon dertig euro, heb je een digitale kopie van het spel in je handen.
pi_133192162
Speelt er nog iemand af en toe op de server? Mijn poppetje is klaar voor hardmode en als totalvamp en ik de enigen zijn die er op spelen willen we graag de Wall o' Flesh neerhalen. :)
  dinsdag 12 november 2013 @ 19:30:02 #113
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_133193052
Ik. Maar heb niet zoveel tijd. Doe maar die vleesmuur.
pi_133206804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Gasten wat is de beste tijd / tactiek / plek voor plantera? Heb full chlorophite + ben met shroomite bezig (if only I knew om mn shrooms te bewaren ;) ).
maak een shroom farm :P binnen een paar uur heb je 999 shrooms
  woensdag 13 november 2013 @ 10:39:21 #115
298362 Lollertrolle
Wilt je in zijn kooi
pi_133210699
Ik ben bezig met metroid prime.

Geen tijd meer om te terraria-en :P

Binnenkort wel eens kijken naar dat starbound, hoewel ik een beetje de leuke vibe van terraria mis bij dat spel
  Lieve Belg woensdag 13 november 2013 @ 21:12:24 #116
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133231674
Hoe zien jullie huisjes er uit? Ik wil er zelf eentje bouwen, maar geen inspiratie...

quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:39 schreef Lollertrolle het volgende:

Binnenkort wel eens kijken naar dat starbound, hoewel ik een beetje de leuke vibe van terraria mis bij dat spel
Mja, het is moeilijk om het spel te beoordelen op basis van screenshots en filmpjes die door de makers zelf gemaakt zijn. Dat kam allemaal goed opgezet zijn. Ik ga pas de vergelijking maken als ik het zelf enkele uren gespeeld heb. Never judge a book by its cover (zie Simcity 2013 :P).
pi_133232219
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:12 schreef Jump het volgende:
Hoe zien jullie huisjes er uit? Ik wil er zelf eentje bouwen, maar geen inspiratie...
Kijk op de server :P
pi_133242565
En bekijk het plaatje wat ik eerder postte. :)
pi_133252418
@lipjes: Kun je de server herstarten of dat 'settle' command oid gebruiken? Er blijft hier en daar veel water en lava hangen en het wordt steeds meer. :)
  donderdag 14 november 2013 @ 14:48:41 #120
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_133252555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
@lipjes: Kun je de server herstarten of dat 'settle' command oid gebruiken? Er blijft hier en daar veel water en lava hangen en het wordt steeds meer. :)
Done.
Maar stuur de volgende keer ff een DM ;)
pi_133254866
Zal'k doen. :)

Ps: De jungle op de server is verdoemd. :o Corruption is er dwars doorheen gegaan en komt ook vanaf de linkerkant binnen. :'(
  Lieve Belg maandag 18 november 2013 @ 00:07:01 #122
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133364567
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Stil hier. :Z
Dan maar even m'n appartementencomplex posten. :9
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je huisje maar gebruikt als inspiratie om zelf iets te bouwen (lees: deels nabouwen :')). Voor zo een zaken heb ik altijd inspiratie te kort.
pi_133366247
Maakt toch niks uit. Beter goed gejat dan slecht verzonnen. :+
  Lieve Belg maandag 18 november 2013 @ 10:15:38 #124
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_133369424
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 01:21 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Maakt toch niks uit. Beter goed gejat dan slecht verzonnen. :+
Hehe, inderdaad :D

Dropt een enemy trouwens meer coins als je die zelf dood dan als die in lava valt?
pi_133369459
Yay plantera dood (met teleportertactic) en daarna 10x golem dood door een 4 blocks muurtje te bouwen waar hij op sprong en waar mn death sickle doorheen kon :)

Alle gear van golem behalve pickaxe :/

Oh en direct infernal fork uit dungeon + palashield

En firefeather uit hell :) good day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')