SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit klinkt al FUCKING awesome!
Ik ben het met je eens! En terraria kost maar 10 euro op steam !
Dan heb je de singleplayer en de multiplayer. Een deticated server komt later nog.
De trailer:
Wat screenshots:
Een doorsnede van een stuk map (even het zwarte vierkantje wegdenken)
Dit is even een snelle startpost, vol met googletranslate & spellingsfouten. Mij graag helpen met deze eruit te halen aub.
[ Bericht 0% gewijzigd door ItsTheSebbe op 22-10-2013 22:08:59 ]
Niet, dan heb je dan Crimson ding ipv EoW.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik zit hier met een probleempje, heb de hele wereld doorgelopen en ik heb geen corruption, wel 4 crimsons. Hoe kan ik nu bijvoorbeeld eater of worlds vechten?
Kan je dan ook niet tegen die boss vechten, of kan dat in de Crimson?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Niet, dan heb je dan Crimson ding ipv EoW.
gefixtquote:Mijn tekst staat nog in de OP dat er morgen nieuwe screenshots komen
ik ben al best ver op die serverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:22 schreef Lollertrolle het volgende:
Iemand nog zin om binnenkort weer wat te spelen op de fok server? Al is het alleen maar bouwen
Je kunt in die wereld niet tegen eater of worlds vechten, maar wel tegen de brain of chtulu. Beide laten ongeveer dezelfde dingen vallen, en ook dezelfde ore/extra om ongeveer dezelfde gear mee te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:08 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Kan je dan ook niet tegen die boss vechten, of kan dat in de Crimson?
[..]
gefixt
Ok, dan kom ik vanavond eens kijken wat je allemaal gedaan hebtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ben al best ver op die serverhardmode in mijn eentje gehaald en gisteren de twins plat.
Oh god, wat heb je gedaan op de serverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 07:21 schreef totalvamp het volgende:
[..]
ik ben al best ver op die serverhardmode in mijn eentje gehaald en gisteren de twins plat.
Zo erg?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oh god, wat heb je gedaan op de server
hardmode hehquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:49 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Oh god, wat heb je gedaan op de server
Mja, ik ga geen chests van andere mensen liggen looten. Daar ben ik te netjes voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
hardmode heh
er zit genoeg spul in de chests om aan te trekken en te kunnen overleven
Wel Tin en Lead toevallig? Lead vervangt Iron zover ik weet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik kan letterlijk 0 iron vinden, hoe krijg ik ooit een bucket om al die lava pools te obsidianen
Yup, ik las het net op de wiki, ik kan alleen tungsten en lead vinden. Ik vroeg me al af waarom ik die nooit vondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef STING het volgende:
[..]
Wel Tin en Lead toevallig? Lead vervangt Iron zover ik weet.
zorg dat er water je tunnels in loopt :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik kan letterlijk 0 iron vinden, hoe krijg ik ooit een bucket om al die lava pools te obsidianen
kapothakken met een zwaard ofzo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je trouwens iets doen tegen de cobwebs die die kleine spidercaves spawnen? Ik moet steeds wachten tot ik er doorheen val
De achtergrond daar weghalen dacht ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kan je trouwens iets doen tegen de cobwebs die die kleine spidercaves spawnen? Ik moet steeds wachten tot ik er doorheen val
Ik ben te lui om dat elke keer weer te doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef totalvamp het volgende:
[..]
kapothakken met een zwaard ofzo?
Dat ga ik eens proberenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef Jump het volgende:
[..]
De achtergrond daar weghalen dacht ik.
al mijn itemsquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:31 schreef Lollertrolle het volgende:
Fok server is helaas out of date. Daar ging vamps harde werk
Ik denk dat lipjes ons vergeten isquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:09 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Net voor het eerst hardmode unlocked en nu ga ik steeds doodWanneer wordt trouwens de server geupdate?
Eerst ores minen voor betere gearquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Eerst dungeon dan jungle of andersom? (noob)
Yup. Met een vilethorn kan je daar goed wegkomen als er veel op je afkomen tegelijkertijd. Ik ben er toch zo in gegaan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb nu shadow(demonite)set en meteorset, met legendary meteor hamaxe en demonite bow / vilethorn. Skeletron down, goed genoeg voor dungeon?
Update, is er een nieuwe versie dan ?quote:Op maandag 28 oktober 2013 09:22 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik denk dat lipjes ons vergeten is
Ga eens zorgen dat je betere gear/wapens krijgt
Iets met pompoenen oidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
Update, is er een nieuwe versie dan ?
Ik ook, maar wel geen zin meer erin dat ik mn rug omdraai en alles is al kapot of gedaan. Fok server was ik rustig aan het bouwen en dag erna was elke baas al gemolt en sky islands afgebrokenquote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die server ooit nog geupdate of een nieuwe gemaakt, ik heb wel zin om een keer multiplayer te doen
Hmm, ik ben er een keer 10 minuten op geweest, maar kwam er niemand, dus besloot ik maar weer te gaan. Heb zo'n incident dus nog niet tegengekomen. Misschien slim om een whitelist ofzo te maken?quote:Op vrijdag 1 november 2013 17:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel geen zin meer erin dat ik mn rug omdraai en alles is al kapot of gedaan. Fok server was ik rustig aan het bouwen en dag erna was elke baas al gemolt en sky islands afgebroken
Wat is een whitelist?quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hmm, ik ben er een keer 10 minuten op geweest, maar kwam er niemand, dus besloot ik maar weer te gaan. Heb zo'n incident dus nog niet tegengekomen. Misschien slim om een whitelist ofzo te maken?
Dat mensen pas het ip krijgen als ze zich hier opgeven, dus dat er niet zomaar een onbekend iemand langs kan komen of alles te verkloten.quote:
quote:A whitelist is a list or register of those that are being provided a particular privilege, service, mobility, access or recognition. Only those on the list will be accepted, approved or recognized. Whitelisting is the reverse of blacklisting, the practice of identifying those that are denied, unrecognised, or ostracised.
Ow maar t waren juist fokkers die alles zo snel haaldenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Dat mensen pas het ip krijgen als ze zich hier opgeven, dus dat er niet zomaar een onbekend iemand langs kan komen of alles te verkloten.
[..]
oh oeps, had niet goed gelezen, ik dacht dat het ging over mensen die dingen gingen slopenquote:Op vrijdag 1 november 2013 20:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ow maar t waren juist fokkers die alles zo snel haalden
Heb ik van de week gedaan, of is er alweer een nieuwe versie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:52 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wordt die server ooit nog geupdate of een nieuwe gemaakt, ik heb wel zin om een keer multiplayer te doen
Dat zou best fijn zijn, met deze valt niks meer aan te vangenquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
De spawnplek is een groot gatquote:Op vrijdag 1 november 2013 21:03 schreef lipjes het volgende:
Nou, op verzoek via de telefoon ff de versie geupgrade.
Kan, indien gewenst, ook een nieuwe wereld aanmaken.
ook 20+ keer dood gegaan.quote:
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle gevenquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:47 schreef ItsTheSebbe het volgende:
ondertussen 15 small worlds verder, 3 pyramids gevonden en nog steeds geen sandstorm in a bottle
Die heb ik nou net niet nodig, heb zelf ook al een cloud in a balloon en blizzard in a balloon. Heb de laatste nodig voor een bundle of balloonsquote:Op vrijdag 1 november 2013 22:58 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik kan je wel een dozijn clouds in a bottle geven
gotcha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:27 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Wie moet ik omkopen om op de server te mogen?
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.quote:
gooi dat dan ook in de OPquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ip en pass staan in de topics. Volgens mij in een van de posts van lipjes.
mijn schuldquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:23 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo hee, dat level van jullie is aardig... ontwricht. xD
Ja de dungeon was mijn hoofdplaats voor blokjes te farmen xD Daar wilde ik het huis van makenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Dat niet alleen. De dungeon heeft geen ingang meer en Crimson is langzaam de jungle aan het opeten voor zover ik zag.
Anyway, de goblin invasie is een makkie. Vallen zetten!
lol bij mn huis. Ik heb ook nog helemaal nietsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
"Sosua's skull was crushed by a toxic slug."
Arme jongen.
tis best leuk onlinequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Jump het volgende:
Pff, ik ging vorige week de WoF verslaan in mijn single player, maar wou eerst huisje in orde brengen. Alles zat door elkaar in kisten overal en nergens. Daarna pc opnieuw geļnstalleerd, en het is er nu nog altijd niet van gekomen
ik ben gewoon een beetje suicidaal ingesteld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hoi lipjes,
Een drietal mensen, waaronder ik, zouden het erg leuk vinden om een nieuwe map te krijgen, welke niet in hardmode zit.
Sosua loopt in hardmode rond met een koperen zwaard en 100 hitpoints. Het zou voor Sosua echt veel leuker zijn rond te kunnen lopen zonder van alle kanten in elkaar geslagen te worden.
En ik heb een nieuw poppetje klaar staan.
Zou dit een mogelijkheid zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Met bordjes bij het spawn en backups af en toe om terug te schakelen indien nodig?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
U is geweldig.Wellicht handig om een aantal regels in te stellen? Zoals geen WoF afmaken voordat iedere speler klaar voor hardmode is? En geen giga kraters maken op de oppervlakte?
Hmm. Er was een bericht gekomen, maar niet op gelet welk her was. Even later kwam de destroyer langs. Ik dacht dat ik nog niet klaar was voor een hard mode boss, maar heb hem afgemaakt zonder onder de 200 health te gaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:02 schreef Jump het volgende:
Hard mode is inderdaad veel doodgaan op een korte tijd. Voor je het weet is die 400 health leeg...
Heb je nog ergens een IPtje?quote:Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Hey Jump! Kom je ook eens een keer op de server kijken?
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killquote:Op zondag 10 november 2013 20:56 schreef Jump het volgende:
Slime Staff![]()
volgens de wiki het zeldzaamste object dat je kan krijgen, 1/10000 maar.
Bij mijn eerste unicorn had ik toen ook al direct de bannerquote:Op maandag 11 november 2013 15:50 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
had em na mn 1e slimkill toen ik boven kwam van WoF killnacht erna gestraft met destroyer :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |