SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek (Zombie)
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek )Townie
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek watcher
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek (Blacksmith)
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek mafia en toch awesome
19 marsan Profiel | History | Fotoboek busdriver
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek Town elder
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek Doctor
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Nacht 2
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 13:29:30 ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Het is nog geen 22:00 geweest
Stemmen is verboden, terug naar bed jullie.
Communicatie gaat lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Huh?
Maar de nachtpost is al geplaatst?
Communicawattes?quote:
Jij wilt wel elke keer heel graag een treintje starten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dan maar
##vote the vulture
tv(1)chuck
ik ga verder waar ik gebleven ben. Geen nieuwe hints dus ik blijf waar ik ben. Tv dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij wilt wel elke keer heel graag een treintje starten...
Welke communicatie?!quote:
Dat is het nu ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
Zompig poesjen en ik hebben er lang over na moeten denken maar anders zou het toch zo stil zijn.
In de war ben ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben in de war![]()
Dit gaat behoorlijk de verkeerde kant op
Vandaag voor het eerst of zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
Edit: Townelder? Heeft die ooit gestemd dan?
Stond dat erbij? Dat heb ik gemist denk ik?quote:
Naja, dit was het enige van Calex:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stond dat erbij? Dat heb ik gemist denk ik?
Normaal gesproken wordt dat bij de stemmen vermeld.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef CaLeX het volgende:
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Het stond er niet bij, maar zijn stem is wel meegenomen bij het resultaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar, maar het stemmen moet wel openbaar voor het spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar is)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar.
Enige discrepantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.quote:
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".quote:
Ik ga niet doen alsof ik het nu wel snapquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.
Pas mijn 1e ronde hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".
Was 21.30 precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Rockfire het volgende:
Huh? Dus nachtrollen mogen wel te laat hun acties doorgeven? Te laat is te laat toch? Anders had timmmmm de dubbele lynch vanmiddag ook wel mogen aankondigen...
Hij was even vergeten dat alle rollen toen al binnen waren, ze zijn ook erg snel verdwenenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En daarom postte jij ruim na 21.30 nog een keer dat het serieus was dat er niks is gebeurd...
Klein stukje voor hints...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Na nog een moord nam de politie geen enkel risico meer, iedereen zich buiten waagde werd meteen gearresteerd, met positieve gevolgen: Het bleef rustig op de straten, dreven, lanen en wegen.. Er werd nog een verdacht figuur gespot, maar deze is niet meer gevonden.
Helaas konden de bewoners niet lang van de rust genieten, midden in de nacht werden de bewoners van FOK!ville opgeschrikt door een luide knal, het huis van de dorpsoudste was ontploft! Nadat de felle brand geblust was, werden twee niet te indentificeren lichamen aangetroffen; beiden omgekomen in de vuurzee. Hun dates van die nacht werden later ondervraagd, de twee lichamen bleken van Chuck_n0rr1s (Bodyguard) en CaLeX (Town_Elder) te zijn
Waarom zijn die stukjes hints?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klein stukje voor hints...
Er werd nog een verdacht figuur gespot -> Misschien nog een rol die actief was?
Jij was dood toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wst is dit nou weerhalf 10 is limit
lekker geregeld. ..
Wees blij dat er überhaupt nog iets is gebeurdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Ik weet niet, ik doe een gok. Misschien dat daar wat uit kan worden gehaald.quote:
SL1 wilt geen nachtpost omdat iedereen laat was, SL2 wel. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja kom nou. Eerst nacht verkondigen met niks gebeurd en dan wel weer.
Ik ben het helemaal met je eens, dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Burner82 het volgende:
21.30 is nog niet zo lang volgens mij... Dus have mercy...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Nou, mijn 1e stem liep via SL omdat ik er van uit ging dat stemmen anoniem wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo maakt iedereen wel eens een foutje in het begin he...
Jij bent sowieso al maffia want je bent in dit topic
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.100.000 katjes
Fuck the EBU!
En puuta, mutta se ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef AchJa het volgende:
Townies die 2 keer niet op tijd zijn worden zonder pardon het spel uitgemieterd, maar maffia doet maar wat...
OP:quote:
quote:5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....quote:
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....
Hoe weet je dan dat het maffia is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?quote:
omdat nacht al gepost was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dit voor gezanik? Mafiaactie was om 21.30 ingeleverd.
Exact.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wa
[..]
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?
dit, jammer voor maffiaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Dat weet je idd niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het maffia is?
Dus waarom moet volgens het topic de mafiakill dan niet doorgaan?quote:
Maarten-Pieter welquote:
Dus toen jij om 21.42 aangaf dat alles 'serieus' was had je nog niet door dat er 12 minuten eerder ineens meerdere pm's waren binnen gekomen?quote:
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.quote:
Dus, er wordt iemand weggestemd. De volgende nacht wordt er gewoon weer gemoord, waarschijnlijk op dezelfde. In het ergste geval werd er maffia weggestemd, en bleef één van de overledenen leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Mjn vertalkestun houen unsop hee...quote:
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Rockfire het volgende:
Nou ja de maffia mag mij morgenavond vermoorden want door dit gedoe is wel duidelijk wat ik ben...
Meest duidelijke maffia wordt beschermdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!
Dat, zanik kwartiertje weer gehad, over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Actie was om 21.30 binnen, stoppen met janken en ga hints zoeken of zo.
vot vulturr. special voor jiuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meest duidelijke maffia wordt beschermd![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maarten-Pieter wel(wel een leuke naam trouwens
)
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.
wi snp ekr... ng en plsje??of wa strkr?quote:
Wat leuke naam says... Maar vandaar ook, have Mercy... oude regels aanpassen en je er zelf aan houden en er bij stil staan dat je ze zelf hebt aangepast... is best lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]![]()
[..]
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.
Hier, de vorige OP: MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #4] Oeps een dooie!
as tegn mi s dan he nogw el prolemquote:
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef DrNick het volgende:
NACHTPOST KOMT ERAAN JONGENS NU WEL MET KILLS ENZO
DOOD ENDE VERDERF
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.
pi vergetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.
wie gaam we dan precies lynchen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens vind ik dat er dubbele lynch moet komen, timmmmmm!
Ochtendhumeurtje??quote:
je mag er twee. Dubbele lynchquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
Achter TV?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik had toch ook al tv gestemd. Wil iemand mn stem plakken
okeeheeeequote:
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
dat zou ik ook doen als ik mafia was, dus dat vind ik niet echt een vrijpleitend feit. Geen een mafia zou denk ik zeggen dat ze vinden dat de mafiakills gewoon door moesten gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...
TV (5) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel raar. Zie dat je dat gisteren ook al deed. O, nu is wel duidelijk wat ik ben in ieder geval. Lalalalalaa
vind ik wel heel erg obvious kijk mij eens dorp zijn
Voorlopig # rockfire, rest van mn kater uitslapen en vanmiddag zelf naar hints zoeken ipv die van bol geloven
doe normaal kind. Tis maar een spelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Shock 1: ik leef nog
Shock 2: die nachtpost
Shock 3: mensen die uit hun rol vallen in een panische reactie op wel of geen nachtpost
Oh en die stemnen op mij verrassen dan weer niet natuurlijk!
Oh en Chuck je bent echt een ongelofelijke knurft met je snelle zoekacties en stemgedrag als kip zonder kop!
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
doe normaal kind. Tis maar een spel
wie zegt dat het geen tactiek isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vinden
Tactiek om met je maffia-BM de dorpelingen op te ruimenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat het geen tactiek is
Met z'n 4en stip op nummerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen nog wel zoeken, Burner, Timmmm, Patrique en Maarten Pieter met stip op 1
Heeft iemand alke stemlijstjes op een rij voor patronen, zit nu mobiel en kan niet knippen/plakken?
bg is altijd townie...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tactiek om met je maffia-BM de dorpelingen op te ruimen
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Shock 1: ik leef nog
Oh en Chuck je bent echt een ongelofelijke knurft met je snelle zoekacties en stemgedrag als kip zonder kop!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt van
Je ziet ze dubbel...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef timmmmm het volgende:
Mijn stemmen tellen nog steeds dubbel
Je bent geswitched van mij naar Mexicano die evengoed dorp bleek, dus ik vertrouw je nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt van
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Vote## Patrique en Burner, puur op basis van eerdere hints de afgelopen dagen die onterecht aan anderen zijn toegewezen en stempatronen.
En dorp bespaar je de moeite om op mij te stemmen, want ik ben de Sniper!
Zit nog steeds mobiel kan iemand de lijst aanpassen?
volgens mij heb jij vorige dag ook eerst mexicano gestemd, voor je naar mij switchte omdat ik niet met je snipersprookje mee ging. Mexicano, die even goed dorp bleekquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent geswitched van mij naar Mexicano die evengoed dorp bleek, dus ik vertrouw je nog steeds niet.
En ik denk dat je Chuck heel handig hebt gebruikt, zo niet en je bent dorp: mea culpa!
Vanavond zullen we in ieder geval zien om 19.00 uur dat ik niet heb gelogen over mijn eigen rol, waarschijnlijk wint de maffia dan ook meteen helaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgens mij heb jij vorige dag ook eerst mexicano gestemd, voor je naar mij switchte omdat ik niet met je snipersprookje mee ging. Mexicano, die even goed dorp bleek
Ik ben ook geen maffia, dus bespaar je die stem op mij. Blijf je op mij stemmen? Prima, maar kom dan niet met je onbewijsbare "ik ben sniper"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Vote## Patrique en Burner, puur op basis van eerdere hints de afgelopen dagen die onterecht aan anderen zijn toegewezen en stempatronen.
En dorp bespaar je de moeite om op mij te stemmen, want ik ben de Sniper!
Zit nog steeds mobiel kan iemand de lijst aanpassen?
Niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen maffia, dus bespaar je die stem op mij. Blijf je op mij stemmen? Prima, maar kom dan niet met je onbewijsbare "ik ben sniper"
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In ieder geval ##vote Rockfire
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoL
Rockfire (4) BoL, timmmmm, Maarten-Pieter
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Ik moet ook nog een 2e verzinnen... maar weet het echt nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.
##unvote Rockfire
Rockfire (3) BoL, timmmmm
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Er zijn nog dorpelingen genoeg over om op te stemmen hoor....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.
##unvote Rockfire
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Gebrek aan tijd; ik heb het vorige week echt heel druk gehad met school. Nu heb ik herfstvakantie, dus nu heb ik wel wat meer tijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn nog dorpelingen genoeg over om op te stemmen hoor....
Normaal ben jij trouwens ook altijd heel actief qua hints zoeken en nu niet, hoe komt dat?
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gevoel blijft knagen aan Timmmm, jij bent volgens mij zonder te moorden wel in charge. Sowieso is er altijd een BM-kandidaat bij de maffia en ik ben het niet, Chuck en Rave zijn dood.
Maarten Pieter is er ook altijd rap bij qua stemmen, normaal altijd heel actief maar nu onzichtbaar...
Unvote Burner en Patrique
Vote Timmmm en Maarten-Pieter
Ik had met Hara ook gelijk dus ik blijf mijn gevoel volgen
Are u kidding?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Burner82 het volgende:
Bij totaal gebrek aan inspiratie of enig idee, stem ik maar op Tamashii
BoL (1) Rockfire
Timmmmm (1) TheVulture
Maarten-Pieter (1) TheVulture
Tamashii (1) B82
Daarom ook eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Are u kidding?wat is deze dan? Er is geen enkele hint naar mij.
Iets met een .quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Dale. het volgende:
Oh we waren dus toch begonnen... wtf is deze?
Whut... Heb je mij nog niet gezien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mja, ik stem dan maar voorlopig op twee spelers die volstrekt nog niet in beeld zijn geweest (of actief in dit topic):
##vote AchJa
##vote MIOWZ
Tamashii.. Bartjebartquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Miowz sowieso nog... Maar die heeft gister volgens mij ook niet gestemd.
Blame the alcoholquote:
Wat heb je gedaan? (of weet je dat niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is er inmiddels wel uit. Ik blame mijn kapotte hand
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Achja en MP zijn maffia, met hun stemmen op nutteloze personen waar geen stemmen op zijn. Overduidelijk. Joe!
Same to you. Ik bén geen maffiaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
Ik heb nog nooit zoveel verschillende lynchkandidaten gezien, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef AchJa het volgende:
Vote: #Bartjebart #PatriQue89
Rockfire (3) BoL, timmmmm, PatriQue89
Timmmmm (2) TheVulture, rockfire
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik wou net hetzelfde doen.. Mijn foutquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Rockfire (5) BoL, timmmmm, PatriQue89, Tamashii
Timmmmm (3)TheVulture, rockfire, Tamashii
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik ook niet, maar daar komen jullie straks wel achter. De maffia lacht zich ondertussen rot, die gaan op deze manier heel makkelijk winnen. Zelfs als ze te laat zijn met hun acties worden ze nog van alle kanten geholpen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Same to you. Ik bén geen maffia
Dus je bent zelf geen townie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
Zelf weten... Ik ben geen maffia, die zullen zich nu wel krom en andersom lachen over dit geouwehoer tussen de townies.
Dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
je bent BM he... comes with the jobquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfirequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
Ik vind burgemeesters bij voorbaat al verdacht....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfire
Wat wil je nou eigenlijk?
Iedereenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan een town elder eigenlijk ook bm worden?
quote:
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets makenquote:
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer postenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik me wel een beetje schuldig voeltot nu toe heb ik het aardig verneukt als BM. Ik heb echt zo'n spijt dat ik gisteren Niet op mijn gut vertrouwde maar naar de hints keek en TV heb laten leven
[..]
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets maken
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer posten
Ik denk PatriQue ipv MP...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion is
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.
Het was een hoofdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten maken
Had hij het verdiend? Ik blijf bij het doc/foto verhaalquote:
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
Maffia praktijken zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ijverige BM als ik ben, heb ik er wat aan gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
het meisje wat ik aan het fixen was, was wel erg onder de indruk van mijn heldhaftige daad, dus ik heb wel een nummer geregeld.
PluspuntenEn strax whatsapped ze dat ze al een vriend heeft?:+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Mij doet je zusje vrijwillig, dus ik loop dat risico gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mijn hand gebroken omdat een vriend ertussen sprong, anders zou iemand ernstig hoofdpijn gehad hebben, moest uitwijken, beton is harder dan botHij zei dat hij mijn zusje wel eens zou gaan verkrachten... Ik vond het wel gerechtvaardigd om uit te halen...
het meisje wat ik aan het fixen was, was wel erg onder de indruk van mijn heldhaftige daad, dus ik heb wel een nummer geregeld.
PluspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je meer miljonair bent dan haar huidige vriend, maak je misschien een kansquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij doet je zusje vrijwillig, dus ik loop dat risico gelukkig niet
PluspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als t niks is doe mij het nummer dan maar.![]()
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
als t niks is doe mij het nummer dan maar.
PluspuntenPicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yishquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat MIOWZ nou dood als hij/zij niet stemt nu?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriend
He bah, wat ordinairquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriend
nee 7 uur pas!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
MIOWZ zijn stem maakt toch niet meer uit, dagpost doen?
Nee, gewoon wachten tot 7 uur. Je kan hetniet maken om hem dood te maken terwijl hij nog tot 7 heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
Misschien dat de maffia vanavond dan wel op tijd is...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat de maffia vanavond dan wel op tijd is...
pics en nummer van vriendinquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kunt je stem nu nog veranderen als je het goed voor hebt met het dorp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, gewoon wachten tot 7 uur. Je kan hetniet maken om hem dood te maken terwijl hij nog tot 7 heeft.
Gisteren liet ik me ook overhalen, en dat pakte ook verkeerd uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt je stem nu nog veranderen als je het goed voor hebt met het dorp.
Kan heul niet, ik ben zo eng dat alle chicks wegrennen van angst.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haar vriend is sowieso groter en enger dan jij
Nah ja, over 20 mins wordt het wel duidelijk...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gisteren liet ik me ook overhalen, en dat pakte ook verkeerd uit
Nou niet die vriend gaan dissenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haar vriend is sowieso groter en enger dan jij
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou niet die vriend gaan dissengeef zijn nummer maar gewoon dan
Bepaal ik wel
Er is de nacht nog, wie weet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Nattekat het volgende:
En de spanning neemt toe... Als er nu twee townies worden weggestemd is het voorbij
Hoezo? We zijn nog met 11... als er 2 townies weg gaan zijn er nog 9 over... dan heeft de maffia gewonnen met 5-4quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:51 schreef Nattekat het volgende:
En de spanning neemt toe... Als er nu twee townies worden weggestemd is het voorbij
Correctie: 3 townies, MIO valt ook weg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoezo? We zijn nog met 11... als er 2 townies weg gaan zijn er nog 9 over... dan heeft de maffia gewonnen met 5-4
MIO is dus een townie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Correctie: 3 townies, MIO valt ook weg.
Te laatquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
##unvote Achja
##vote BoL
Naaier ben je, timmmm!
Nu gaat rockfire dood door jou, mafkeesquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:00 schreef PatriQue89 het volgende:
##unvote Achja
##vote BoL
Naaier ben je, timmmm!
Welke als?quote:
quote:Correctie: 3 townies, MIO valt ook weg.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu gaat rockfire dood door jou, mafkees
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:01 schreef DrNick het volgende:
TV (7) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoL, Bartjebart
Rockfire (3) BoL, \Tamashii, Bartjebart
Timmmmm (2) TheVulture, Tamashii
Tamashii (1) B82
AchJa (2) Maarten-Pieter, Rockfire,
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Als jullie dit even veranderen dan
TV (7) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoL, Bartjebartquote:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #5] Wat een nacht, wat een nacht.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:04 schreef timmmmm het volgende:
MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #5] Wat een nacht, wat een nacht.
Want dit was het laatste lijste volgens mij.
Jij hebt schijnbaar tegen patrique gezegd dat jij een speciale rol hebt, maar geen mafia bent. Ik geloof nog steeds dat je mafia bent, maar just to be safe heb ik je unvote, zodat mocht je inderdad een speciale rol hebben (bom was ik bang voor), ik niet de dupe zou zijnquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:04 schreef AchJa het volgende:
![]()
Net mijn galgemaal op en laatste peuk gedaan...
Jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef timmmmm het volgende:
O, en ben ik nu de slechtste BM in history?
Speciaal is een groot woord... Mijn twin liet al een tijdje verstek gaan...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt schijnbaar tegen patrique gezegd dat jij een speciale rol hebt, maar geen mafia bent. Ik geloof nog steeds dat je mafia bent, maar just to be safe heb ik je unvote, zodat mocht je inderdad een speciale rol hebben (bom was ik bang voor), ik niet de dupe zou zijn
Ik vind twin sowieso nooit zo leuk, ik heb liever cupidoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Speciaal is een groot woord... Mijn twin liet al een tijdje verstek gaan...
We shall stand up and RAISE against ALL evil!!!!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:06 schreef timmmmm het volgende:
Oke, is het nu na de nacht afgelopen voor ons?
I raise 100quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:10 schreef Burner82 het volgende:
[..]
We shall stand up and RAISE against ALL evil!!!!
Blame the alcoholquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
I raise 100
Tenzij je rise bedoelde
Ik wacht nog even met mijn oordeel tot na de nachtpost...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA.
TV was slechtste townie ooitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:07 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA.
Hij heeft ook als enige zichzelf vermoordquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft wel als enige een maffialid vermoord
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft ook als enige zichzelf vermoord
Ik ben voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |