Ochtendhumeurtje??quote:
je mag er twee. Dubbele lynchquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
Achter TV?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik had toch ook al tv gestemd. Wil iemand mn stem plakken
okeeheeeequote:
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
dat zou ik ook doen als ik mafia was, dus dat vind ik niet echt een vrijpleitend feit. Geen een mafia zou denk ik zeggen dat ze vinden dat de mafiakills gewoon door moesten gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...
TV (5) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel raar. Zie dat je dat gisteren ook al deed. O, nu is wel duidelijk wat ik ben in ieder geval. Lalalalalaa
vind ik wel heel erg obvious kijk mij eens dorp zijn
Voorlopig # rockfire, rest van mn kater uitslapen en vanmiddag zelf naar hints zoeken ipv die van bol geloven
doe normaal kind. Tis maar een spelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Shock 1: ik leef nog
Shock 2: die nachtpost
Shock 3: mensen die uit hun rol vallen in een panische reactie op wel of geen nachtpost
Oh en die stemnen op mij verrassen dan weer niet natuurlijk!
Oh en Chuck je bent echt een ongelofelijke knurft met je snelle zoekacties en stemgedrag als kip zonder kop!
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
doe normaal kind. Tis maar een spel
wie zegt dat het geen tactiek isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vinden
Tactiek om met je maffia-BM de dorpelingen op te ruimenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat het geen tactiek is
Met z'n 4en stip op nummerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen nog wel zoeken, Burner, Timmmm, Patrique en Maarten Pieter met stip op 1
Heeft iemand alke stemlijstjes op een rij voor patronen, zit nu mobiel en kan niet knippen/plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |