quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ijverige BM als ik ben, heb ik er wat aan gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
het meisje wat ik aan het fixen was, was wel erg onder de indruk van mijn heldhaftige daad, dus ik heb wel een nummer geregeld.
PluspuntenEn strax whatsapped ze dat ze al een vriend heeft?:+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Mij doet je zusje vrijwillig, dus ik loop dat risico gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mijn hand gebroken omdat een vriend ertussen sprong, anders zou iemand ernstig hoofdpijn gehad hebben, moest uitwijken, beton is harder dan botHij zei dat hij mijn zusje wel eens zou gaan verkrachten... Ik vond het wel gerechtvaardigd om uit te halen...
het meisje wat ik aan het fixen was, was wel erg onder de indruk van mijn heldhaftige daad, dus ik heb wel een nummer geregeld.
PluspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je meer miljonair bent dan haar huidige vriend, maak je misschien een kansquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mij doet je zusje vrijwillig, dus ik loop dat risico gelukkig niet
PluspuntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als t niks is doe mij het nummer dan maar.![]()
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriendquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
als t niks is doe mij het nummer dan maar.
PluspuntenPicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yishquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Gaat MIOWZ nou dood als hij/zij niet stemt nu?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriend
He bah, wat ordinairquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als ze een vriend had, geef mij het nummer van haar vriend
nee 7 uur pas!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
MIOWZ zijn stem maakt toch niet meer uit, dagpost doen?
Nee, gewoon wachten tot 7 uur. Je kan hetniet maken om hem dood te maken terwijl hij nog tot 7 heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
Misschien dat de maffia vanavond dan wel op tijd is...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:30 schreef DrNick het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien dat de maffia vanavond dan wel op tijd is...
pics en nummer van vriendinquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
Je kunt je stem nu nog veranderen als je het goed voor hebt met het dorp.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, gewoon wachten tot 7 uur. Je kan hetniet maken om hem dood te maken terwijl hij nog tot 7 heeft.
Gisteren liet ik me ook overhalen, en dat pakte ook verkeerd uitquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je kunt je stem nu nog veranderen als je het goed voor hebt met het dorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |