Iedereenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan een town elder eigenlijk ook bm worden?
quote:
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets makenquote:
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer postenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik me wel een beetje schuldig voeltot nu toe heb ik het aardig verneukt als BM. Ik heb echt zo'n spijt dat ik gisteren Niet op mijn gut vertrouwde maar naar de hints keek en TV heb laten leven
[..]
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets maken
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer posten
Ik denk PatriQue ipv MP...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion is
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.
Het was een hoofdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten maken
Had hij het verdiend? Ik blijf bij het doc/foto verhaalquote:
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
Maffia praktijken zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |