Are u kidding?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Burner82 het volgende:
Bij totaal gebrek aan inspiratie of enig idee, stem ik maar op Tamashii
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoL
Rockfire (3) BoL, timmmmm
BoL (1) Rockfire
Timmmmm (1) TheVulture
Maarten-Pieter (1) TheVulture
Tamashii (1) B82
Daarom ook eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Are u kidding?wat is deze dan? Er is geen enkele hint naar mij.
Iets met een .quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Dale. het volgende:
Oh we waren dus toch begonnen... wtf is deze?
Whut... Heb je mij nog niet gezien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mja, ik stem dan maar voorlopig op twee spelers die volstrekt nog niet in beeld zijn geweest (of actief in dit topic):
##vote AchJa
##vote MIOWZ
Tamashii.. Bartjebartquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Miowz sowieso nog... Maar die heeft gister volgens mij ook niet gestemd.
Blame the alcoholquote:
Wat heb je gedaan? (of weet je dat niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is er inmiddels wel uit. Ik blame mijn kapotte hand
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Achja en MP zijn maffia, met hun stemmen op nutteloze personen waar geen stemmen op zijn. Overduidelijk. Joe!
Same to you. Ik bén geen maffiaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
Ik heb nog nooit zoveel verschillende lynchkandidaten gezien, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef AchJa het volgende:
Vote: #Bartjebart #PatriQue89
Rockfire (3) BoL, timmmmm, PatriQue89
Timmmmm (2) TheVulture, rockfire
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik wou net hetzelfde doen.. Mijn foutquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Rockfire (5) BoL, timmmmm, PatriQue89, Tamashii
Timmmmm (3)TheVulture, rockfire, Tamashii
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik ook niet, maar daar komen jullie straks wel achter. De maffia lacht zich ondertussen rot, die gaan op deze manier heel makkelijk winnen. Zelfs als ze te laat zijn met hun acties worden ze nog van alle kanten geholpen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Same to you. Ik bén geen maffia
Dus je bent zelf geen townie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
Zelf weten... Ik ben geen maffia, die zullen zich nu wel krom en andersom lachen over dit geouwehoer tussen de townies.
Dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
je bent BM he... comes with the jobquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfirequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
Ik vind burgemeesters bij voorbaat al verdacht....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfire
Wat wil je nou eigenlijk?
Iedereenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan een town elder eigenlijk ook bm worden?
quote:
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets makenquote:
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer postenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet bekennen dat ik me wel een beetje schuldig voeltot nu toe heb ik het aardig verneukt als BM. Ik heb echt zo'n spijt dat ik gisteren Niet op mijn gut vertrouwde maar naar de hints keek en TV heb laten leven
[..]
Rechercheur/BM is de beste combo. Dan kan je gewoon voor je rol uitkomen en de resultaten posten, want mafia kan je niets maken
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb je je typekusten van gister nog even bekeken?:+ Je kon niks meer posten
Ik denk PatriQue ipv MP...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion is
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten makenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja maar ik was zat en ik heb ofwel mijn hand gekneusd ofwel een scheurtje in mijn knokkel opgelopen. Dus dan mag het.
Het was een hoofdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tip, nooit tegen muren slaan, ff naar de doc en fotootje laten maken
Had hij het verdiend? Ik blijf bij het doc/foto verhaalquote:
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
Maffia praktijken zeg ik je!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker. Ik heb normaal nooit ruzie maar ik maakte graag een uitzondering. Ik was met een goede vriendin wat gaan drinken in de stad (toegegeven, we waren thuis al begonnen), maar er was een knul die haar wel erg leuk vond maar dat was niet geheel wederzijds. Maar hij had wat moeite met het woord nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |