Ochtendhumeurtje??quote:
je mag er twee. Dubbele lynchquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
Achter TV?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik had toch ook al tv gestemd. Wil iemand mn stem plakken
okeeheeeequote:
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
Felle brand, vuurzee.
Kom dit is niet moeilijk
## Rockfire
TV (3) B82, PatriQue89, Rockfire
Rockfire (1) BoL
dat zou ik ook doen als ik mafia was, dus dat vind ik niet echt een vrijpleitend feit. Geen een mafia zou denk ik zeggen dat ze vinden dat de mafiakills gewoon door moesten gaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Serieus??? Ik heb gisteravond duidelijk aangegeven dat ik het onzin vond dat de maffia-kills toch door mochten gaan ondanks dat ze te laat waren... En dan zou ik maffia zijn? Prima joh, lynch me maar...
TV (5) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:15 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel heel raar. Zie dat je dat gisteren ook al deed. O, nu is wel duidelijk wat ik ben in ieder geval. Lalalalalaa
vind ik wel heel erg obvious kijk mij eens dorp zijn
Voorlopig # rockfire, rest van mn kater uitslapen en vanmiddag zelf naar hints zoeken ipv die van bol geloven
doe normaal kind. Tis maar een spelquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Shock 1: ik leef nog
Shock 2: die nachtpost
Shock 3: mensen die uit hun rol vallen in een panische reactie op wel of geen nachtpost
Oh en die stemnen op mij verrassen dan weer niet natuurlijk!
Oh en Chuck je bent echt een ongelofelijke knurft met je snelle zoekacties en stemgedrag als kip zonder kop!
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vindenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
doe normaal kind. Tis maar een spel
wie zegt dat het geen tactiek isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan mag ik je nog wel een uberberoerde speler vinden
Tactiek om met je maffia-BM de dorpelingen op te ruimenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wie zegt dat het geen tactiek is
Met z'n 4en stip op nummerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga zometeen nog wel zoeken, Burner, Timmmm, Patrique en Maarten Pieter met stip op 1
Heeft iemand alke stemlijstjes op een rij voor patronen, zit nu mobiel en kan niet knippen/plakken?
bg is altijd townie...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tactiek om met je maffia-BM de dorpelingen op te ruimen
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt vanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Shock 1: ik leef nog
Oh en Chuck je bent echt een ongelofelijke knurft met je snelle zoekacties en stemgedrag als kip zonder kop!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt van
Je ziet ze dubbel...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:51 schreef timmmmm het volgende:
Mijn stemmen tellen nog steeds dubbel
Je bent geswitched van mij naar Mexicano die evengoed dorp bleek, dus ik vertrouw je nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
you're very welcome, fucktard. Ik heb er nu al spijt van
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Vote## Patrique en Burner, puur op basis van eerdere hints de afgelopen dagen die onterecht aan anderen zijn toegewezen en stempatronen.
En dorp bespaar je de moeite om op mij te stemmen, want ik ben de Sniper!
Zit nog steeds mobiel kan iemand de lijst aanpassen?
volgens mij heb jij vorige dag ook eerst mexicano gestemd, voor je naar mij switchte omdat ik niet met je snipersprookje mee ging. Mexicano, die even goed dorp bleekquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent geswitched van mij naar Mexicano die evengoed dorp bleek, dus ik vertrouw je nog steeds niet.
En ik denk dat je Chuck heel handig hebt gebruikt, zo niet en je bent dorp: mea culpa!
Vanavond zullen we in ieder geval zien om 19.00 uur dat ik niet heb gelogen over mijn eigen rol, waarschijnlijk wint de maffia dan ook meteen helaasquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
volgens mij heb jij vorige dag ook eerst mexicano gestemd, voor je naar mij switchte omdat ik niet met je snipersprookje mee ging. Mexicano, die even goed dorp bleek
Ik ben ook geen maffia, dus bespaar je die stem op mij. Blijf je op mij stemmen? Prima, maar kom dan niet met je onbewijsbare "ik ben sniper"quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 12:24 schreef TheVulture het volgende:
Vote## Patrique en Burner, puur op basis van eerdere hints de afgelopen dagen die onterecht aan anderen zijn toegewezen en stempatronen.
En dorp bespaar je de moeite om op mij te stemmen, want ik ben de Sniper!
Zit nog steeds mobiel kan iemand de lijst aanpassen?
Niks aan toe te voegenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen maffia, dus bespaar je die stem op mij. Blijf je op mij stemmen? Prima, maar kom dan niet met je onbewijsbare "ik ben sniper"
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
In ieder geval ##vote Rockfire
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoL
Rockfire (4) BoL, timmmmm, Maarten-Pieter
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Ik moet ook nog een 2e verzinnen... maar weet het echt nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.
##unvote Rockfire
Rockfire (3) BoL, timmmmm
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Er zijn nog dorpelingen genoeg over om op te stemmen hoor....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzien niet. Ik vind de hints naar Rockfire (en eigenlijk de hints naar iedereen) niet echt overtuigend.
##unvote Rockfire
BoL (1) Rockfire
Patrique (1) TheVulture
Burner82 (1) TheVulture
Gebrek aan tijd; ik heb het vorige week echt heel druk gehad met school. Nu heb ik herfstvakantie, dus nu heb ik wel wat meer tijdquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn nog dorpelingen genoeg over om op te stemmen hoor....
Normaal ben jij trouwens ook altijd heel actief qua hints zoeken en nu niet, hoe komt dat?
TV (6) B82, PatriQue89, Rockfire, timmmmm, BoLquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Mijn gevoel blijft knagen aan Timmmm, jij bent volgens mij zonder te moorden wel in charge. Sowieso is er altijd een BM-kandidaat bij de maffia en ik ben het niet, Chuck en Rave zijn dood.
Maarten Pieter is er ook altijd rap bij qua stemmen, normaal altijd heel actief maar nu onzichtbaar...
Unvote Burner en Patrique
Vote Timmmm en Maarten-Pieter
Ik had met Hara ook gelijk dus ik blijf mijn gevoel volgen
Are u kidding?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:01 schreef Burner82 het volgende:
Bij totaal gebrek aan inspiratie of enig idee, stem ik maar op Tamashii
BoL (1) Rockfire
Timmmmm (1) TheVulture
Maarten-Pieter (1) TheVulture
Tamashii (1) B82
Daarom ook eigenlijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Are u kidding?wat is deze dan? Er is geen enkele hint naar mij.
Iets met een .quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Dale. het volgende:
Oh we waren dus toch begonnen... wtf is deze?
Whut... Heb je mij nog niet gezien?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Mja, ik stem dan maar voorlopig op twee spelers die volstrekt nog niet in beeld zijn geweest (of actief in dit topic):
##vote AchJa
##vote MIOWZ
Tamashii.. Bartjebartquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Miowz sowieso nog... Maar die heeft gister volgens mij ook niet gestemd.
Blame the alcoholquote:
Wat heb je gedaan? (of weet je dat niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is er inmiddels wel uit. Ik blame mijn kapotte hand
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Achja en MP zijn maffia, met hun stemmen op nutteloze personen waar geen stemmen op zijn. Overduidelijk. Joe!
Same to you. Ik bén geen maffiaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zelf weten, je zult zien dat je fout zit mocht ik ergens gelynched worden.
Ik ga alleen niet mee in het kudde- en treintjesgedrag van de meute hier.
Ik heb nog nooit zoveel verschillende lynchkandidaten gezien, dus ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:07 schreef AchJa het volgende:
Vote: #Bartjebart #PatriQue89
Rockfire (3) BoL, timmmmm, PatriQue89
Timmmmm (2) TheVulture, rockfire
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik wou net hetzelfde doen.. Mijn foutquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Rockfire (5) BoL, timmmmm, PatriQue89, Tamashii
Timmmmm (3)TheVulture, rockfire, Tamashii
Tamashii (1) B82
AchJa (1) Maarten-Pieter
MIOWZ (1) Maarten-Pieter
Bartjebart (1) AchJa
PatriQue89 (1) AchJa
Ik ook niet, maar daar komen jullie straks wel achter. De maffia lacht zich ondertussen rot, die gaan op deze manier heel makkelijk winnen. Zelfs als ze te laat zijn met hun acties worden ze nog van alle kanten geholpen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Same to you. Ik bén geen maffia
Dus je bent zelf geen townie?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef AchJa het volgende:
Zelf weten... Ik ben geen maffia, die zullen zich nu wel krom en andersom lachen over dit geouwehoer tussen de townies.
Dat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
je bent BM he... comes with the jobquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfirequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Netjes gespeeld hoor maffia, Bart hoort er dus ook bij
Ik vind burgemeesters bij voorbaat al verdacht....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die idioterie toch steeds. Iedere keer als ik op iemand stem word ik door die persoon uitgemaakt voor mafia
Ik beschuldig tamashii toch ook niet meteen alleen omdat ze op me stemt
Rockfire is ook geen maffia, Achja ook niet, jij bent samen met MP maffia, ik gok dat Bart de spion isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je denkt dat een switch van rockfire af goed is voor de mafia, denk je dus dat rockfire mafia is. Maar je stemt niet op rockfire
Wat wil je nou eigenlijk?
Iedereenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Kan een town elder eigenlijk ook bm worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |