En puuta, mutta se ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef AchJa het volgende:
Townies die 2 keer niet op tijd zijn worden zonder pardon het spel uitgemieterd, maar maffia doet maar wat...
OP:quote:
quote:5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....quote:
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....
Hoe weet je dan dat het maffia is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?quote:
omdat nacht al gepost was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dit voor gezanik? Mafiaactie was om 21.30 ingeleverd.
Exact.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wa
[..]
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?
dit, jammer voor maffiaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Dat weet je idd niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het maffia is?
Dus waarom moet volgens het topic de mafiakill dan niet doorgaan?quote:
Maarten-Pieter welquote:
Dus toen jij om 21.42 aangaf dat alles 'serieus' was had je nog niet door dat er 12 minuten eerder ineens meerdere pm's waren binnen gekomen?quote:
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.quote:
Dus, er wordt iemand weggestemd. De volgende nacht wordt er gewoon weer gemoord, waarschijnlijk op dezelfde. In het ergste geval werd er maffia weggestemd, en bleef één van de overledenen leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Mjn vertalkestun houen unsop hee...quote:
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Rockfire het volgende:
Nou ja de maffia mag mij morgenavond vermoorden want door dit gedoe is wel duidelijk wat ik ben...
Meest duidelijke maffia wordt beschermdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!
Dat, zanik kwartiertje weer gehad, over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Actie was om 21.30 binnen, stoppen met janken en ga hints zoeken of zo.
vot vulturr. special voor jiuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meest duidelijke maffia wordt beschermd![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maarten-Pieter wel(wel een leuke naam trouwens
)
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.
wi snp ekr... ng en plsje??of wa strkr?quote:
Wat leuke naam says... Maar vandaar ook, have Mercy... oude regels aanpassen en je er zelf aan houden en er bij stil staan dat je ze zelf hebt aangepast... is best lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]![]()
[..]
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.
Hier, de vorige OP: MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #4] Oeps een dooie!
as tegn mi s dan he nogw el prolemquote:
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef DrNick het volgende:
NACHTPOST KOMT ERAAN JONGENS NU WEL MET KILLS ENZO
DOOD ENDE VERDERF
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.
pi vergetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.
wie gaam we dan precies lynchen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens vind ik dat er dubbele lynch moet komen, timmmmmm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |