SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. BoL Profiel | History | Fotoboek
2. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
3. plopkewker Profiel | History | Fotoboek (Zombie)
4. Dale. Profiel | History | Fotoboek )Townie
5. Rockfire Profiel | History | Fotoboek
6. Rave Profiel | History | Fotoboek watcher
7. Nattekat Profiel | History | Fotoboek (Vigilante)
8. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek (Cult leader)
9. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
10. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
11. Bartjebart Profiel | History | Fotoboek
12. AchJa Profiel I History I Fotoboek
13. Timmmmm Profiel I History I Fotoboek
14. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
15. Burner82 Profiel | History | Fotoboek
16. Karina (o.v.) Profiel | History | Fotoboek (Blacksmith)
17. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
18. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek mafia en toch awesome
19 marsan Profiel | History | Fotoboek busdriver
20 CaLeX Profiel | History | Fotoboek Town elder
21 Mexicanobakker Profiel | History | Fotoboek Doctor
22 MIOWZ Profiel | History | Fotoboek
Belangrijke linkjes:
Dag 1
Nacht 1
Nacht 2
Nacht 3
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2013 13:29:30 ]
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Het is nog geen 22:00 geweest
Stemmen is verboden, terug naar bed jullie.
Communicatie gaat lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Huh?
Maar de nachtpost is al geplaatst?
Communicawattes?quote:
Jij wilt wel elke keer heel graag een treintje starten...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Dan maar
##vote the vulture
tv(1)chuck
ik ga verder waar ik gebleven ben. Geen nieuwe hints dus ik blijf waar ik ben. Tv dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Jij wilt wel elke keer heel graag een treintje starten...
Welke communicatie?!quote:
Dat is het nu ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:16 schreef DrNick het volgende:
Zompig poesjen en ik hebben er lang over na moeten denken maar anders zou het toch zo stil zijn.
In de war ben ik ookquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ben in de war![]()
Dit gaat behoorlijk de verkeerde kant op
Vandaag voor het eerst of zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
Edit: Townelder? Heeft die ooit gestemd dan?
Stond dat erbij? Dat heb ik gemist denk ik?quote:
Naja, dit was het enige van Calex:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stond dat erbij? Dat heb ik gemist denk ik?
Normaal gesproken wordt dat bij de stemmen vermeld.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef CaLeX het volgende:
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Het stond er niet bij, maar zijn stem is wel meegenomen bij het resultaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar, maar het stemmen moet wel openbaar voor het spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar is)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar.
Enige discrepantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.quote:
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".quote:
Ik ga niet doen alsof ik het nu wel snapquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.
Pas mijn 1e ronde hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".
Was 21.30 precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Rockfire het volgende:
Huh? Dus nachtrollen mogen wel te laat hun acties doorgeven? Te laat is te laat toch? Anders had timmmmm de dubbele lynch vanmiddag ook wel mogen aankondigen...
Hij was even vergeten dat alle rollen toen al binnen waren, ze zijn ook erg snel verdwenenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En daarom postte jij ruim na 21.30 nog een keer dat het serieus was dat er niks is gebeurd...
Klein stukje voor hints...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Na nog een moord nam de politie geen enkel risico meer, iedereen zich buiten waagde werd meteen gearresteerd, met positieve gevolgen: Het bleef rustig op de straten, dreven, lanen en wegen.. Er werd nog een verdacht figuur gespot, maar deze is niet meer gevonden.
Helaas konden de bewoners niet lang van de rust genieten, midden in de nacht werden de bewoners van FOK!ville opgeschrikt door een luide knal, het huis van de dorpsoudste was ontploft! Nadat de felle brand geblust was, werden twee niet te indentificeren lichamen aangetroffen; beiden omgekomen in de vuurzee. Hun dates van die nacht werden later ondervraagd, de twee lichamen bleken van Chuck_n0rr1s (Bodyguard) en CaLeX (Town_Elder) te zijn
Waarom zijn die stukjes hints?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klein stukje voor hints...
Er werd nog een verdacht figuur gespot -> Misschien nog een rol die actief was?
Jij was dood toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wst is dit nou weerhalf 10 is limit
lekker geregeld. ..
Wees blij dat er überhaupt nog iets is gebeurdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Ik weet niet, ik doe een gok. Misschien dat daar wat uit kan worden gehaald.quote:
SL1 wilt geen nachtpost omdat iedereen laat was, SL2 wel. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja kom nou. Eerst nacht verkondigen met niks gebeurd en dan wel weer.
Ik ben het helemaal met je eens, dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Burner82 het volgende:
21.30 is nog niet zo lang volgens mij... Dus have mercy...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Nou, mijn 1e stem liep via SL omdat ik er van uit ging dat stemmen anoniem wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo maakt iedereen wel eens een foutje in het begin he...
Jij bent sowieso al maffia want je bent in dit topic
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.100.000 katjes
Fuck the EBU!
En puuta, mutta se ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:17 schreef AchJa het volgende:
Townies die 2 keer niet op tijd zijn worden zonder pardon het spel uitgemieterd, maar maffia doet maar wat...
OP:quote:
quote:5. Je MOET stemmen voor 19.00 uur. Doe je dit 2 x niet, dan volgt een automatische lynch. Burgemeestersverkiezing telt ook mee.
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....quote:
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging mij erom hoe hij wist dat alleen townies eruit gegooid werden....
Hoe weet je dan dat het maffia is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:22 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maffia die 2x niet stemt wordt er ook uitgegooid.
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?quote:
omdat nacht al gepost was.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:21 schreef Harajuku. het volgende:
Wat is dit voor gezanik? Mafiaactie was om 21.30 ingeleverd.
Exact.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wa
[..]
s de mafiaactie om 21.30 binnen of niet?
dit, jammer voor maffiaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Dat weet je idd niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het maffia is?
Dus waarom moet volgens het topic de mafiakill dan niet doorgaan?quote:
Maarten-Pieter welquote:
Dus toen jij om 21.42 aangaf dat alles 'serieus' was had je nog niet door dat er 12 minuten eerder ineens meerdere pm's waren binnen gekomen?quote:
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.quote:
Dus, er wordt iemand weggestemd. De volgende nacht wordt er gewoon weer gemoord, waarschijnlijk op dezelfde. In het ergste geval werd er maffia weggestemd, en bleef één van de overledenen leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:24 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Geen nachtpost dus... Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat de maffia een kans om te moorden gemist heeft, hun eigen schuld door te laat te zijn.
Kon ook geen kwaad want de dorpelingen zijn al benadeeld door het afvallen van plopkweker (dit is niet negatief bedoeld tegen hem, hij had een goede reden) en het afvallen van Dale door zijn afwezigheid.
Mjn vertalkestun houen unsop hee...quote:
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:34 schreef Rockfire het volgende:
Nou ja de maffia mag mij morgenavond vermoorden want door dit gedoe is wel duidelijk wat ik ben...
Meest duidelijke maffia wordt beschermdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
All the more reason om nog even een mafia op te hangen dus!
Dat, zanik kwartiertje weer gehad, over tot de orde van de dag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
Actie was om 21.30 binnen, stoppen met janken en ga hints zoeken of zo.
vot vulturr. special voor jiuquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meest duidelijke maffia wordt beschermd![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maarten-Pieter wel(wel een leuke naam trouwens
)
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zij hebben dat toch echt zelf een half uur te vroeg gedaan.
wi snp ekr... ng en plsje??of wa strkr?quote:
Wat leuke naam says... Maar vandaar ook, have Mercy... oude regels aanpassen en je er zelf aan houden en er bij stil staan dat je ze zelf hebt aangepast... is best lastigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]![]()
[..]
Het stond hoe dan ook niet zo duidelijk in de OP. Als ik me niet vergis stond er eerst dat de speciale rollen (en de maffia dan niet) hun acties voor 22.00 moeten hebben ingestuurd.
Hier, de vorige OP: MEN / [Het Grote FOK!maffia Spel #4] Oeps een dooie!
as tegn mi s dan he nogw el prolemquote:
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef DrNick het volgende:
NACHTPOST KOMT ERAAN JONGENS NU WEL MET KILLS ENZO
DOOD ENDE VERDERF
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
HO, IN DE OP STAAT VOOR HALF 10. Half 10 is dus te laat.
pi vergetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De nachtpost staat, je doet niet meer mee. Accepteer dat nou maar, en stop met zeuren.
wie gaam we dan precies lynchen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens vind ik dat er dubbele lynch moet komen, timmmmmm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |