Naja, dit was het enige van Calex:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Stond dat erbij? Dat heb ik gemist denk ik?
Normaal gesproken wordt dat bij de stemmen vermeld.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:24 schreef CaLeX het volgende:
Stemlijst
TV (5) Chuck, Timmmmm, Maarten-Pieter, Burner82
Timmmmm (1) TV
Mexicanobakker (3) Rockfire BoL CaLeX
Het stond er niet bij, maar zijn stem is wel meegenomen bij het resultaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar, maar het stemmen moet wel openbaar voor het spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je bij het stemmen dan je rol vermelden? (vind het al raar dat het stemmen zo openbaar is)
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dorpsoudste heeft een tweede stem, deze word per PM doorgegeven. Niemand vermeld zijn rol in het openbaar.
Enige discrepantie?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.quote:
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".quote:
Ik ga niet doen alsof ik het nu wel snapquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... het had er wel bij gemoeten, ik heb er niet echt aan gedacht om eerlijk te zijn. De uitslagen zijn wel goed opgeteld voor de dagpost.
Pas mijn 1e ronde hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Normaal gesproken zet de SL die stem erbij als "dorpsoudste".
Was 21.30 precies.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:27 schreef Rockfire het volgende:
Huh? Dus nachtrollen mogen wel te laat hun acties doorgeven? Te laat is te laat toch? Anders had timmmmm de dubbele lynch vanmiddag ook wel mogen aankondigen...
Hij was even vergeten dat alle rollen toen al binnen waren, ze zijn ook erg snel verdwenenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:47 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En daarom postte jij ruim na 21.30 nog een keer dat het serieus was dat er niks is gebeurd...
Klein stukje voor hints...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef Nattekat het volgende:
Na nog een moord nam de politie geen enkel risico meer, iedereen zich buiten waagde werd meteen gearresteerd, met positieve gevolgen: Het bleef rustig op de straten, dreven, lanen en wegen.. Er werd nog een verdacht figuur gespot, maar deze is niet meer gevonden.
Helaas konden de bewoners niet lang van de rust genieten, midden in de nacht werden de bewoners van FOK!ville opgeschrikt door een luide knal, het huis van de dorpsoudste was ontploft! Nadat de felle brand geblust was, werden twee niet te indentificeren lichamen aangetroffen; beiden omgekomen in de vuurzee. Hun dates van die nacht werden later ondervraagd, de twee lichamen bleken van Chuck_n0rr1s (Bodyguard) en CaLeX (Town_Elder) te zijn
Waarom zijn die stukjes hints?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Klein stukje voor hints...
Er werd nog een verdacht figuur gespot -> Misschien nog een rol die actief was?
Jij was dood toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Wst is dit nou weerhalf 10 is limit
lekker geregeld. ..
Wees blij dat er überhaupt nog iets is gebeurdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Ik weet niet, ik doe een gok. Misschien dat daar wat uit kan worden gehaald.quote:
SL1 wilt geen nachtpost omdat iedereen laat was, SL2 wel. Dan krijg je datquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja kom nou. Eerst nacht verkondigen met niks gebeurd en dan wel weer.
Ik ben het helemaal met je eens, dit slaat nergens opquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
lekker geregeld. ..
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:03 schreef Burner82 het volgende:
21.30 is nog niet zo lang volgens mij... Dus have mercy...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Nou, mijn 1e stem liep via SL omdat ik er van uit ging dat stemmen anoniem wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo maakt iedereen wel eens een foutje in het begin he...
Jij bent sowieso al maffia want je bent in dit topic
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:05 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Have mercy? Waarom worden alle andere regels wel strak gehanteerd en deze niet?Het was of geen nachtpost, of een late. Geen nachtpost vertraagd het spel enkel en zorgt voor een verloren dag, direct na de beslissing om toch maar een nachtpost te posten is ie ook geplaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat iig geen tweede keer gebeuren.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |