"Poetin geef" of "Poetin gay"?quote:
Dat laatste, maar FOK! kan niet echt overweg met cyrillische tekens. Zie ook BUG en POL feedback.quote:
Ja, ik zie het nu bij de pop-up...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste, maar FOK! kan niet echt overweg met cyrillische tekens. Zie ook BUG en POL feedback.
Dramatisch nieuws, mensen.quote:Na 15 jaar is de functie van bondscoach van voetbaldwerg San Marino weer vacant. De Italiaan Giampaolo Mazza heeft na de opnieuw mislukte WK-campagne zijn ontslag ingediend. De 57-jarige volhouder was sinds 10 oktober 1998 de keuzeheer van het ministaatje. Daarmee was hij de langstdienende bondscoach van alle actieve collega's.
De honkvaste Italiaan behaalde niet veel succes. Hij moest het in 85 interlands doen met een oefenzege tegen Liechtenstein in 2004 (1-0) en een gelijkspel in 2001 tegen Letland (1-1).
In Amerika hebben ze een KFC president.quote:
Zodat de getuigen van de volgende Pogrom netjes worden opgeborgen zonder voor publiciteit te zorgen?quote:
Note!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zodat de getuigen van de volgende Pogrom netjes worden opgeborgen zonder voor publiciteit te zorgen?
Ik moest vannacht nog aan je denken toen iemand op de radio vertelde dat ie daar ook net vandaan kwam. Het geluid schijnt surround geweest te zijn en jullie zagen 3D-beelden. Hij vond het fantastisch.quote:
Zijn jullie ook nog kebap gaan halen met die UFO. ?quote:
hexagon had een lijst van de groene o.i.d waaruit bleek dat cda vvd en pvda het meest corrupt zijn... het minst de ChristenUnie en de sgp... maar die hebben ook minder zetels.. hoewel in plaatsen waar hun groot zijn, dat dan de beste keuze lijkt, aangaande corruptie enzquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:08 schreef eriksd het volgende:
Wat een titel en bericht
http://www.telegraaf.nl/b(...)vullen_zakken__.html
Politie-agent spelen beviel toch niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef arjan1112 het volgende:
#Hero Brinkman is trending op twitter.
Hij wil terug in de politiek, gaat een partij oprichten voor zzp-ers en kleine zelfstandigen
Gaat voor een zetel in de eerste kamer
http://www.volkskrant.nl/(...)litieke-partij.dhtml
Vlak de VVD ook niet uitquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hexagon had een lijst van de groene o.i.d waaruit bleek dat cda vvd en pvda het meest corrupt zijn... het minst de ChristenUnie en de sgp... maar die hebben ook minder zetels.. hoewel in plaatsen waar hun groot zijn, dat dan de beste keuze lijkt, aangaande corruptie enz
Dat zijn lang de drie grootste partijen met de meeste leden geweest, zo verbazingwekkend is dat niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
hexagon had een lijst van de groene o.i.d waaruit bleek dat cda vvd en pvda het meest corrupt zijn... het minst de ChristenUnie en de sgp... maar die hebben ook minder zetels.. hoewel in plaatsen waar hun groot zijn, dat dan de beste keuze lijkt, aangaande corruptie enz
Oh ja, overheen gelezenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:20 schreef arjan1112 het volgende:
Ja dat staat er toch.. er is weinig verschil tussen cda pvda en vvd wat dat betreft
IS GOED!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, overheen gelezen
Maar echt, ga eens hoofdletters gebruiken.
Whehe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:08 schreef eriksd het volgende:
Wat een titel en bericht
Het zwarte schaap, dat is Koos.quote:
Kun je eigenlijk niet maken, zo'n bericht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:08 schreef eriksd het volgende:
Wat een titel en bericht
Het zet de kleur rood wel in een negatief daglicht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk niet maken, zo'n bericht.
Collaboratie kan je ook niet maken, alsof dat voor de Telegraaf wat uitmaakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Financieel Dagblad is niet rechts of links.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het financieel dagblad is het beste van rechts.
Wat voor werk doe jij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het financieel dagblad is het beste van rechts.
Waarom is dat een gevoelig punt? We weten hier vrijwel allemaal van elkaar wat voor werk we doen.quote:
Ik had niet anders verwacht van de Krant van Collaborerend Nederlandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ook mooi; in plaats van onderzoek te doen naar corruptie in het algemeen, heeft men zich puur toegespitst op de PvdA.
Telegraaf
En worden hier nooit spottende opmerkingen gemaakt over andermans (gebrek aan) werk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een gevoelig punt? We weten hier vrijwel allemaal van elkaar wat voor werk we doen.
Arjan is telegraaf-fan, hij vindt het de beste krant die er bestaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat een gevoelig punt? We weten hier vrijwel allemaal van elkaar wat voor werk we doen.
En? We zijn toch geen wijven?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
En worden hier nooit spottende opmerkingen gemaakt over andermans (gebrek aan) werk.
De permanente campagne van de telegraafquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goddank is dat een uitzondering.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:41 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
En worden hier nooit spottende opmerkingen gemaakt over andermans (gebrek aan) werk.
Ik zei niet dat ik het een probleem vond. Seksist!quote:
Truequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Arjan heeft maar vlug de benen genomen.
Conclusie: uitkeringstrekker of vuilnisman.
Vuilnisman komt in de buurtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
Arjan heeft maar vlug de benen genomen.
Conclusie: uitkeringstrekker of vuilnisman.
De titel doet een plaats in ONZ suggereren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:42 schreef betyar het volgende:
Supertopic:
NWS / Brabants meest sexy accent
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De titel doet een plaats in ONZ suggereren.
Interieurverzorger heet dat.quote:
Ge zou't gewoan een klap tegen uwe toren moete krege.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De titel doet een plaats in ONZ suggereren.
Correctquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die constant dat soort opmerkingen in deze SC over negers maken vallen in de categorie verstandelijk gehandicapt, jij niet, vandaar.
De Telegraaf is Pownews.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef waht het volgende:
De Telegraaf zou televisieprogramma's moeten maken a la FOX News, en dan niet die laffe hap van Pownews.
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.quote:
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.
Senator Cruz is mijn nieuwe held.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.
Gevels reinigen is echt tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:49 schreef betyar het volgende:
Mooi beroep poetsen, heb er zelf een schijthekel aan. Daarom staat er ook een jood langs de wc die mijn reet afveegt.
Prachtig juist. Telegraafquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat Schijndel hem al voor is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet voorstellen, moet 'ie gewoon doen in dat pauperdorpje van hem. Gegarandeerd een primeur.
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.quote:
Niet in de media.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk dat Schijndel hem al voor is.
Het is ook geen surrogaat voor WC papier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.
Je moet je fietsje zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:24 schreef Drugshond het volgende:
En dan zet je een schoen, is die de volgende dag foetsie. Ra Ra (niet te verwaren met RaRa) hij is foetsie.
Deze moet ook nog weg du_ke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet voorstellen, moet 'ie gewoon doen in dat pauperdorpje van hem. Gegarandeerd een primeur.
Ronny Naftaniel hangt weer aan de telefoon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:34 schreef 99.999 het volgende:
Nou ik ga hier maar eens opruimen, stelletje kleuters
Toets 3 indien u een helpdeskmedewerker wilt spreken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ronny Naftaniel hangt weer aan de telefoon?
Ik hoorde Prem ook al schreeuwen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Entschuldigung.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke zegt net dat zulke opmerkingen niet de bedoeling zijn.
Mimimimiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef 99.999 het volgende:
Het is leuk geweest, inclusief je verdere gedoe V_P.
Interessant stuk ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een ongewoon pro-EU stukje tekst van Fennema.
Ik zal hem zo inlichten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker publiciteit genereren met een PVV stukje.quote:
De waarheid is nou eenmaal hard.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Lekker publiciteit genereren met een PVV stukje.
Dat heb ik gemerkt ja, in de zaak 'Zwarte Piet'.quote:
De zaak-Offerfeest, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja, in de zaak 'Zwarte Piet'.
Alsof mensen geen cyrillisch schrift kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag veranderd worden in een leesbare belediging aan het adres van Putin.
Gratis masochisme.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef remlof het volgende:
Ah de digitale editie van de Volkskrant is vandaag gratis.
Boeiend, hij ligt ook in de bus en ik komt toch niet aan lezen toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef remlof het volgende:
Ah de digitale editie van de Volkskrant is vandaag gratis.
Masochisme van de lezers kennelijk. Lekker boeiend wat een willekeurige columnist schrijft, tien van de tien keer is het vertekende onzin die enkel dient onze tijd te verspillen.quote:
Meer context gaarne.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
Griekenland en Oostenrijk mogen niet meedoen, Oost-Europa bestaat niet
[ afbeelding ]
Niks vreemds aan, Spanje is van oudsher een netto-ontvanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef arjan1112 het volgende:
En dan vergeet ie nog de anti- Europa partijen in Nederland, Belgie en Frankrijk
het vreemde is dat er in Spanje juist geen anti-Europese partijen zijn
Aha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-op-de-euro.dhtml
Griekenland is ook een netto-ontvanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, Spanje is van oudsher een netto-ontvanger.
Overigens zijn het in Nederland, Belgié en Frankrijk ook geen anti-Europapartijen maar gewoon ouderwetse extreem-rechtse clubjes die zich een nieuw imago proberen aan te meten.
Dat was Nederland ook tot 1992.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Griekenland is ook een netto-ontvanger.
Waarom zouden ze dat doen. Ze profiteren van de euro.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef arjan1112 het volgende:
En dat stuk van Bolkenstijn Berlusconi moest toch oprotten omdat ie uit de euro wou stappen
Dan heeft ie gelijk
Hij zegt nu dat Duitsland de d-mark moet herinvoeren
Maar die staan oo kecht onder curatele en moeten bedelen bij de EU, dat is nog net wat andersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Griekenland is ook een netto-ontvanger.
"Nederlanders plunderen huis Russische diplomaat"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Die arme Frans Timmermans met die lijpe Telegraaf-media uit Rusland.
Hero Brinkman.quote:Het wordt een one-issue partij, 'dat is de enige manier om op het electoraat in te breken. Ideologie doet er niet meer toe in de politiek, het gaat om de kiezersgroepen. Als je dan kijkt, zie ik een groep die buiten de boot valt en die het enorm zwaar heeft in de crisis. Iedereen weet dat de kleine ondernemers een land uit de recessie kunnen trekken. Maar zij hebben het meeste last van de bureaucratie, de belastingen, van de hoge BTW en van de idioot dure benzine. Er is veel verborgen werkloosheid. Wie staat er op voor die groep? Niemand.'
Den Haag staat inmiddels in brand, Geert zijn kapseltje bleek zeer licht ontvlambaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
Zijn er al Tupolevs boven de Noordzee gesignaleerd?
Die zal net zoveel succes krijgen als Peter R. de Vries.quote:
O wacht, Shell=Pvda= Publieke omroep!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:24 schreef De_Coulance het volgende:
Wel grappig dat Gazprom een eigen TV-zender heeft, misschien moet Shell er ook een beginnen.
Veel succes dus, inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:24 schreef waht het volgende:
[..]
Die zal net zoveel succes krijgen als Peter R. de Vries.
Ja inderdaad, zie alle lovende documentaires van Tegenlicht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:25 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
O wacht, Shell=Pvda= Publieke omroep!
Stemrecht moet inderdaad worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel succes dus, inderdaad.
Volgende verkiezingen stem ik Hero.
Stem lekker PVV, jood dat je bent. Ik stem gewoon Hero, prima keus lijkt me.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Stemrecht moet inderdaad worden afgeschaft.
Democraten moeten met pianosnaren worden opgehangen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef waht het volgende:
[..]
Stemrecht moet inderdaad worden afgeschaft.
Ik ben theocraat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democraten moeten met pianosnaren worden opgehangen.
Je moeder is een prima keus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Stem lekker PVV, jood dat je bent. Ik stem gewoon Hero, prima keus lijkt me.
Worden die gemaakt van varkensingewanden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Democraten moeten met pianosnaren worden opgehangen.
Nee. Condooms wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:50 schreef waht het volgende:
[..]
Worden die gemaakt van varkensingewanden?
Hoppa!quote:Het stadsbestuur van Almere wil samen met woningcorporaties overlastgevers gedwongen verhuizen naar de 'rafelrandjes' van de stad. Dat heeft burgemeester Annemarie Jorritsma gezegd.
Het gaat om gezinnen die onder meer zorgen voor geluidsoverlast, bedreigingen uiten of de wijk 'terroriseren'. De gemeente wil de woningen bouwen op plaatsen waar de bewoners geen overlast kunnen bezorgen aan andere inwoners. Het is nog niet bekendgemaakt wie de bouw van de huurwoningen gaat betalen.
Burgemeester Jorritsma legde het plan gisteren uit aan Omroep Almere. 'De corporaties zijn al bezig geweest om mensen naar de 'rafelrandjes' van de stad te verhuizen zodat ze geen overlast meer kunnen veroorzaken. Wij willen dat ook heel graag, dus me dunkt dat we gezamenlijk een plek kunnen vinden waar dat kan.'
Treiteren
Volgens Jorritsma is het probleem van burenoverlast niet altijd door de politie op te lossen omdat vaak geen sprake is van strafbare feiten. 'Woonoverlast is vaak gebaseerd op treiteren.' Volgens de burgemeester komt het 'heel vaak' voor in Almere. Ze kent gezinnen die vanwege de overlast zijn verhuisd omdat het probleem niet door de politie of door bemiddeling van de gemeente kon worden opgelost. 'Aan het eind van de rit moet je ook iets kunnen met mensen die je niet kunt handhaven.'
Jorritsma gaat met haar wethouder om de tafel om te kijken of er plek te vinden is voor de overlastgevers. volgens Omroep Flevoland werd een paar jaar geleden een gelijksoortig plan voorgesteld onder de naam Skaevehuse, maar dat haalde het niet door gebrek aan geld.
IJdelheidsindex voor economen.quote:'Bescheidenheid is een mooie deugd', zei wijlen econoom Jan Pen eens. 'Alleen is het niet mijn deugd.' Bij de presentatie van een boek met artikelen van Jan Pen uit Holland Maandblad noemde redacteur Bastiaan Bommeljé economen 'pathetische ijdeltuiten'.
Of het ook daadwerkelijk in Nederland zo is, heeft de website Follow the Money proberen uit te zoeken. Daar is een ranglijst uitgerold van de tien meest onbescheiden en meest bescheiden economen die in de media optreden. Het criterium hiervoor is de deskundigheid die de economen zichzelf toedichten bij een onderzoek naar hun expertise door de site Me Judice.
IJdelheidsindex
Het is voor het eerst dat er een kwantitatieve meting naar hun ijdelheid is gedaan. Het resultaat is een ijdelheidindex voor de Nederlandse economen. 'Onbetwiste winnaar is Sweder van Wijnbergen, die tijdens zijn tv-optredens graag hoofdschuddend en interrumperend de incompetentie van politici, journalisten en andere gesprekspartners pleegt duidelijk te maken. Goede tweede is Sylvester Eijffinger, achtvoudig winnaar van de prijs voor meest mediagenieke professor van de universiteit van Tilburg', aldus Follow the Money.
Nu zou het kunnen dat de ene econoom ook echt deskundiger is dan de andere, maar Follow the Money vindt het wel een beetje bizar dat monetair econoom Eijffinger zich een grotere expertise op het gebied van ontslagrecht toemeet dan de bekende arbeidseconoom Jan van Ours. Hij zegt ook evenveel van pensioenen te weten als professor pensioenmarkten Fieke van der Lecq en meer van overheidsfinanciën dan hoogleraar publieke financiën Bas Jacobs. De laatste acht juist zijn expertise beperkt. Hij erkent weinig te weten van de zorg. Jacobs zei de lijst wel nuttig te vinden. 'Ik zeg niet dat ik bescheiden ben, maar ik weet wat ik niet weet.'
Monetair econoom Eduard Bomhoff zegt wel heel veel van zorg te weten, terwijl hij slechts drie maanden minister van Volksgezondheid is geweest.
Vrouwen
Sweder van Wijnbergen zei donderdag 'de lijst niet te hebben gezien'. Vrouwen zijn niet bescheidener dan mannen. Ze scoren hoog in beide ranglijsten. Van de universiteiten zijn de economen van de Erasmus Universiteit het meest bescheiden en die van de Radboud het minst.
Hoofdredacteur Harry van Dalen van Me Judice zegt dat overschatting en onderschatting bij het bepalen van de expertise een rol spelen. 'Dat is menselijk en onontkoombaar, maar ook iets wat we op den duur onder de loep willen nemen.' Volgens Van Dalen waren bijna alle economen bereid aan het onderzoek mee te doen, behalve die van het CPB en de DNB, wier mening niet los kan worden gezien van de instelling waarvoor ze werken.
Van Dalen juicht het toe dat economen zich ook in andere terreinen verdiepen. In 2010 zei hij dat een van de oorzaken van de crisis 'overmoed en overspecialisatie' was.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)terlijk-zwarte-piet/quote:Sinterklaasorganisaties bereid tot aangepast uiterlijk Zwarte Piet
Dit zijn de meest ijdele en de meest bescheiden economen van Nederlandquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Friek, denk je wel even aan bronvermelding aub?
Aanpassen die handel!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:53 schreef Tem het volgende:
Er lopen nog genoeg zwarte pieten rond hier in Rotterdam,.
Te veel moeite vanaf een mobiele telefoon, helaas.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:16 schreef 99.999 het volgende:
Friek, denk je wel even aan bronvermelding aub?
Bas Jacobs en Matthijs Bouwman komen steeds op tv, dus er klopt geen zak vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn de meest ijdele en de meest bescheiden economen van Nederland
[ afbeelding ]
Dat zegt natuurlijk niets over hoe bescheiden ze zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:11 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Bas Jacobs en Matthijs Bouwman komen steeds op tv, dus er klopt geen zak van
Dan maar geen artikelen overnemen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Te veel moeite vanaf een mobiele telefoon, helaas.
Allemaal Sanchez.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:53 schreef Tem het volgende:
Er lopen nog genoeg zwarte pieten rond hier in Rotterdam,.
Dat zei je opa ook, toen hij aan het oostfront vocht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef remlof het volgende:
Hier barst het van de moffen, alsof dat zo fijn is.
Jij zou voor de Duitsers vechten tijdens WOII.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei je opa ook, toen hij aan het oostfront vocht.
Dat was jouw opa. De mijne beschimpte vooral NSB'ers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zei je opa ook, toen hij aan het oostfront vocht.
Uiteraard, lekker een beetje beesten op het continent en dan met pensioen in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jij zou voor de Duitsers vechten tijdens WOII.
Met z'n pakje van Hugo Boss.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was jouw opa. De mijne beschimpte vooral NSB'ers.
Dan kwamen ze aan de deur met Volk en Vaderland en dan vroeg mijn opa
"Oh, is dat van de NSB?"
- "Ja mijnheer"
"Dan moet ik 'm niet hebben."
Knal, deur dicht.
Briljant inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees net dat WOII pure zelfverdediging was van de Duitsers.
Het was slechts een kleine kanttekeningquote:daarbij vallen enkele miljoenen doden in kampen in het niet
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant inderdaad
[..]
Het was slechts een kleine kanttekening. We hebben een echte ouderwetse te pakken.
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.
Gaarne.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)10.lynkx?pageStart=1
WOEDENDE de reacties vol HOOFDLETTERS zo ver het oog reikt.
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.
Lid ben je voor het leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
linke soep je kan beter nergens lid van zijn
Het topic etnisch zuiveren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
Ik wel. Zo was Hitler links.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Ik heb hem even een pm gestuurd. Maar hij zal wel aan het bellen zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.
Die ik heb ook wel eens gezien ja. Best hilarisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?
Heb je weleens die reacties bij berichten op Rijnmond.nl gelezen? Dat is factor 1000 treuriger
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn links, een beetje leven op andermans kosten.
Doe je ogen eens dicht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
Dromen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe je ogen eens dicht?
Dat is van jou.
Van ons samen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
De grondlegger van wat we nu kennen als de sociaal democratie.quote:
Sociale democratie met algemeen belang voor de natie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grondlegger van wat we nu kennen als de sociaal democratie.
Onze politici hebben goed opgelet en veel geleerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sociale democratie met algemeen belang voor de natie.
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Onze politici hebben goed opgelet en veel geleerd.
Kijk maar naar de Gini coëfficiënt. Alleen in Zweden is het nog beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!
Geef mij maar een dictatuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!
Balkenende.quote:
quote:
Je mist vandaag? Na Balkenende ging Wilders met dat onderwerp aan de haal, de geestelijke armoede was bij Wilders net zo schokkend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef De_Coulance het volgende:
Ik mis de tijd dat het schokkend was dat een politicus 'VOC-mentialiteit' zei.
Het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
Zijn er al Tupolevs boven de Noordzee gesignaleerd?
Ik mis vandaag als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef waht het volgende:
[..]
Je mist vandaag? Na Balkenende ging Wilders met dat onderwerp aan de haal, de geestelijke armoede was bij Wilders net zo schokkend.
Ik denk dat hij het druk heeft met z'n huisjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is Auti als je hem nodig hebt?
Oh ja, dat zal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het druk heeft met z'n huisje
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Gini coëfficiënt. Alleen in Zweden is het nog beter.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten of er al Tupolevs boven de Noordzee vliegen
quote:Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over onze dhimmi-ambassadeur in Ryadh.
Wilt u ons uitleggen hoe het door moslims rondjes lopen rond een zwarte steen, het gooien van kiezelsteentjes naar andere stenen, het zeven maal heen en weer lopen tussen twee heuvels en de andere plichtplegingen van de Hadj, aantonen dat de Islam een "religion of peace" is?
http://www.pvv.nl/index.p(...)bie-terugroepen.html
Gaan ze ook nog vragen stellen over mannen met pijpenkrullen die uit naam van een geloof briefjes in een muur stoppen op een plek waar geen vrouwen mogen komen?quote:
ik denk van nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog vragen stellen over mannen met pijpenkrullen die uit naam van een geloof briefjes in een muur stoppen op een plek waar geen vrouwen mogen komen?
Ook kan bij Friek_ een luisterend oor worden gevonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Als vrouwen willen klagen dan kan dat in ONZ.
Dat leert ze het klagen wel af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ook kan bij Friek_ een luisterend oor worden gevonden.
Best, maar geen geklaag over zwarte pieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef waht het volgende:
Vrouwen mogen best klagen, alleen niet te veel en niet zodat de mannen het horen.
Laat du_ke het maar niet horen, straks raakt hij weer overstuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwarte pieten zou een stuk minder aanstootgevend zijn als er een zwarte sinterklaas was geweest.
Dan was die blanke man - zwarte knechtjes-relatie niet zo prominent.
Ik ben voor een Morgan Freemanklaas.
Goeie oplossing.. maak sinterklaas ook zwartquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwarte pieten zou een stuk minder aanstootgevend zijn als er een zwarte sinterklaas was geweest.
Zullen de Turken dat pikken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwartjoekel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte Piet racistisch, dat doet me denken aan een kreet die ik hier weleens liet vallen.
Huisnikker Akwasi?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte Piet racistisch, dat doet me denken aan een kreet die ik hier weleens liet vallen.
Dat was hem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Huisnikker Akwasi?
Die had toch je dak gefixed ofzo?
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.quote:
Dat doen alleen blanken bij negers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.
Doe nou niet GS, ik wil Guido helpen overtuigender over te komen als hij een vette bek heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doen alleen blanken bij negers.
De kogel kwam van wit.
Guido is op zijn sterkst als hij een overduidelijke meerderheid een minderheid ziet aanvallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe nou niet GS, ik wil Guido helpen overtuigender over te komen als hij een vette bek heeft.
Oja, met een groepje mensen in elkaar trappen die alleen zijn, zo ken ik onze allochtonen weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Guido is op zijn sterkst als hij een overduidelijke meerderheid een minderheid ziet aanvallen.
In casu; ik corrigeer jou, hij komt voor je op.
Doe niet zo ziek. Volgens mij heeft 99.999 je vandaag al gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.
Jij vertoont agressief gedrag, dus in zoverre wil ik je daarbij alleen maar ondersteunen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Doe niet zo ziek. Volgens mij heeft 99.999 je vandaag al gewaarschuwd.
Andersom, vP, andersom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, met een groepje mensen in elkaar trappen die alleen zijn, zo ken ik onze allochtonen weer.
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
vP jongen, neem een waterijsje om je verhitte brein af te koelen.
Dan was hij wel rechts geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom, vP, andersom.
Guido is de user met het meest aanwezige rechtvaardigheidsgevoel van heel POL.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.
Sowieso, het is net een kickboxgala alleen dan zonder kickboxers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.
....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij vertoont agressief gedrag, dus in zoverre wil ik je daarbij alleen maar ondersteunen.
Misschien kan je een sigarettenpeuk in mijn oogbal uitdrukken en vervolgens met een haak mijn hersens via mijn neus naar buiten trekken?
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Sinterklaas komt toch pas in november aan?
21 jaar PvdA-indoctrinatie laat zo zijn sporen achter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan was hij wel rechts geweest.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
een kickboxgala alleen dan zonder kickboxers.
Precies, dus waarom hij nerveus is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |