Briljant inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees net dat WOII pure zelfverdediging was van de Duitsers.
Het was slechts een kleine kanttekeningquote:daarbij vallen enkele miljoenen doden in kampen in het niet
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant inderdaad
[..]
Het was slechts een kleine kanttekening. We hebben een echte ouderwetse te pakken.
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.
Gaarne.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)10.lynkx?pageStart=1
WOEDENDE de reacties vol HOOFDLETTERS zo ver het oog reikt.
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.
Lid ben je voor het leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
linke soep je kan beter nergens lid van zijn
Het topic etnisch zuiveren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
Ik wel. Zo was Hitler links.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Ik heb hem even een pm gestuurd. Maar hij zal wel aan het bellen zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.
Die ik heb ook wel eens gezien ja. Best hilarisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?
Heb je weleens die reacties bij berichten op Rijnmond.nl gelezen? Dat is factor 1000 treuriger
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn links, een beetje leven op andermans kosten.
Doe je ogen eens dicht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
Dromen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe je ogen eens dicht?
Dat is van jou.
Van ons samen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
De grondlegger van wat we nu kennen als de sociaal democratie.quote:
Sociale democratie met algemeen belang voor de natie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De grondlegger van wat we nu kennen als de sociaal democratie.
Onze politici hebben goed opgelet en veel geleerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sociale democratie met algemeen belang voor de natie.
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Onze politici hebben goed opgelet en veel geleerd.
Kijk maar naar de Gini coëfficiënt. Alleen in Zweden is het nog beter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!
Geef mij maar een dictatuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet ook wel aangezien dit de best denkbare staatsvorm is ooit!
Balkenende.quote:
quote:
Je mist vandaag? Na Balkenende ging Wilders met dat onderwerp aan de haal, de geestelijke armoede was bij Wilders net zo schokkend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:20 schreef De_Coulance het volgende:
Ik mis de tijd dat het schokkend was dat een politicus 'VOC-mentialiteit' zei.
Het wordt steeds erger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef remlof het volgende:
Zijn er al Tupolevs boven de Noordzee gesignaleerd?
Ik mis vandaag als de dag van gisteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:44 schreef waht het volgende:
[..]
Je mist vandaag? Na Balkenende ging Wilders met dat onderwerp aan de haal, de geestelijke armoede was bij Wilders net zo schokkend.
Ik denk dat hij het druk heeft met z'n huisjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is Auti als je hem nodig hebt?
Oh ja, dat zal.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het druk heeft met z'n huisje
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:55 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kijk maar naar de Gini coëfficiënt. Alleen in Zweden is het nog beter.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten of er al Tupolevs boven de Noordzee vliegen
quote:Vragen van de leden De Roon en Wilders (beiden PVV) aan de minister van Buitenlandse Zaken over onze dhimmi-ambassadeur in Ryadh.
Wilt u ons uitleggen hoe het door moslims rondjes lopen rond een zwarte steen, het gooien van kiezelsteentjes naar andere stenen, het zeven maal heen en weer lopen tussen twee heuvels en de andere plichtplegingen van de Hadj, aantonen dat de Islam een "religion of peace" is?
http://www.pvv.nl/index.p(...)bie-terugroepen.html
Gaan ze ook nog vragen stellen over mannen met pijpenkrullen die uit naam van een geloof briefjes in een muur stoppen op een plek waar geen vrouwen mogen komen?quote:
ik denk van nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaan ze ook nog vragen stellen over mannen met pijpenkrullen die uit naam van een geloof briefjes in een muur stoppen op een plek waar geen vrouwen mogen komen?
Ook kan bij Friek_ een luisterend oor worden gevonden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
Als vrouwen willen klagen dan kan dat in ONZ.
Dat leert ze het klagen wel af.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:08 schreef waht het volgende:
[..]
Ook kan bij Friek_ een luisterend oor worden gevonden.
Best, maar geen geklaag over zwarte pieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:05 schreef waht het volgende:
Vrouwen mogen best klagen, alleen niet te veel en niet zodat de mannen het horen.
Laat du_ke het maar niet horen, straks raakt hij weer overstuur.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwarte pieten zou een stuk minder aanstootgevend zijn als er een zwarte sinterklaas was geweest.
Dan was die blanke man - zwarte knechtjes-relatie niet zo prominent.
Ik ben voor een Morgan Freemanklaas.
Goeie oplossing.. maak sinterklaas ook zwartquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwarte pieten zou een stuk minder aanstootgevend zijn als er een zwarte sinterklaas was geweest.
Zullen de Turken dat pikken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
Zwartjoekel?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte Piet racistisch, dat doet me denken aan een kreet die ik hier weleens liet vallen.
Huisnikker Akwasi?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef monkyyy het volgende:
Zwarte Piet racistisch, dat doet me denken aan een kreet die ik hier weleens liet vallen.
Dat was hem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Huisnikker Akwasi?
Die had toch je dak gefixed ofzo?
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.quote:
Dat doen alleen blanken bij negers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.
Doe nou niet GS, ik wil Guido helpen overtuigender over te komen als hij een vette bek heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat doen alleen blanken bij negers.
De kogel kwam van wit.
Guido is op zijn sterkst als hij een overduidelijke meerderheid een minderheid ziet aanvallen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe nou niet GS, ik wil Guido helpen overtuigender over te komen als hij een vette bek heeft.
Oja, met een groepje mensen in elkaar trappen die alleen zijn, zo ken ik onze allochtonen weer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Guido is op zijn sterkst als hij een overduidelijke meerderheid een minderheid ziet aanvallen.
In casu; ik corrigeer jou, hij komt voor je op.
Doe niet zo ziek. Volgens mij heeft 99.999 je vandaag al gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Please, sla mij op m'n bek en leg mij met geopende kaak op een stoeprand en trap op mijn achterhoofd.
Jij vertoont agressief gedrag, dus in zoverre wil ik je daarbij alleen maar ondersteunen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Doe niet zo ziek. Volgens mij heeft 99.999 je vandaag al gewaarschuwd.
Andersom, vP, andersom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, met een groepje mensen in elkaar trappen die alleen zijn, zo ken ik onze allochtonen weer.
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:33 schreef Disana het volgende:
vP jongen, neem een waterijsje om je verhitte brein af te koelen.
Dan was hij wel rechts geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andersom, vP, andersom.
Guido is de user met het meest aanwezige rechtvaardigheidsgevoel van heel POL.
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.
Sowieso, het is net een kickboxgala alleen dan zonder kickboxers.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hij is gewoon zenuwachtig voor morgen.
....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij vertoont agressief gedrag, dus in zoverre wil ik je daarbij alleen maar ondersteunen.
Misschien kan je een sigarettenpeuk in mijn oogbal uitdrukken en vervolgens met een haak mijn hersens via mijn neus naar buiten trekken?
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
Sinterklaas komt toch pas in november aan?
21 jaar PvdA-indoctrinatie laat zo zijn sporen achter.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan was hij wel rechts geweest.
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
een kickboxgala alleen dan zonder kickboxers.
Precies, dus waarom hij nerveus is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.intochtsinterklaas2013.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |