Briljant inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees net dat WOII pure zelfverdediging was van de Duitsers.
Het was slechts een kleine kanttekeningquote:daarbij vallen enkele miljoenen doden in kampen in het niet
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Briljant inderdaad
[..]
Het was slechts een kleine kanttekening. We hebben een echte ouderwetse te pakken.
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar hij komt niet over als een jodenhater. Het is een vreemd kereltje.
Gaarne.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
http://www.nujij.nl/algem(...)10.lynkx?pageStart=1
WOEDENDE de reacties vol HOOFDLETTERS zo ver het oog reikt.
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
TS pretendeert ook historicus te zijn. Dat kan een leuke en interessante discussie opleveren.
Lid ben je voor het leven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:29 schreef arjan1112 het volgende:
linke soep je kan beter nergens lid van zijn
Het topic etnisch zuiveren?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Titus als historicus even flink moeten gaan huishouden in dat topic.
Ik wel. Zo was Hitler links.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gaarne.
Hij komt natuurlijk aanzetten met allerlei 'feiten'. Ik kan die niet weerleggen. Ik ken de geschiedenis van WOII weliswaar goed, maar niet op micro-niveau.
Ik heb hem even een pm gestuurd. Maar hij zal wel aan het bellen zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haal hem eens. Ik ben dat gewauwel van TS meer dan zat eigenlijk.
Die ik heb ook wel eens gezien ja. Best hilarisch.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee, is het niet?
Heb je weleens die reacties bij berichten op Rijnmond.nl gelezen? Dat is factor 1000 treuriger
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joden zijn links, een beetje leven op andermans kosten.
Doe je ogen eens dicht?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
Dromen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doe je ogen eens dicht?
Dat is van jou.
Van ons samen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:06 schreef waht het volgende:
[..]
Onmogelijk, aangezien alle productiemiddelen van ons zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |