Interieurverzorger heet dat.quote:
Ge zou't gewoan een klap tegen uwe toren moete krege.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De titel doet een plaats in ONZ suggereren.
Correctquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ja maar de mensen die constant dat soort opmerkingen in deze SC over negers maken vallen in de categorie verstandelijk gehandicapt, jij niet, vandaar.
De Telegraaf is Pownews.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:55 schreef waht het volgende:
De Telegraaf zou televisieprogramma's moeten maken a la FOX News, en dan niet die laffe hap van Pownews.
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.quote:
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:58 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen interviewen is veel te inhoudelijk naar de maatstaven van FOX.
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vond dat de mannen en vrouwen van FOX de shutdown uitstekend hebben geframed.
Senator Cruz is mijn nieuwe held.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, echter worden de Republikeinen nog het meest als schuldige aangewezen.
Gevels reinigen is echt tof.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:49 schreef betyar het volgende:
Mooi beroep poetsen, heb er zelf een schijthekel aan. Daarom staat er ook een jood langs de wc die mijn reet afveegt.
Prachtig juist. Telegraafquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk niet maken, zo'n bericht.
Denk dat Schijndel hem al voor is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet voorstellen, moet 'ie gewoon doen in dat pauperdorpje van hem. Gegarandeerd een primeur.
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.quote:
Niet in de media.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk dat Schijndel hem al voor is.
Het is ook geen surrogaat voor WC papier.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, die hele PvdA zal me verder een worst wezen, het is alleen jammer dat mensen weer zo kankerzuur worden van die krant.
Je moet je fietsje zetten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:24 schreef Drugshond het volgende:
En dan zet je een schoen, is die de volgende dag foetsie. Ra Ra (niet te verwaren met RaRa) hij is foetsie.
Deze moet ook nog weg du_ke.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef waht het volgende:
[..]
Niet voorstellen, moet 'ie gewoon doen in dat pauperdorpje van hem. Gegarandeerd een primeur.
Ronny Naftaniel hangt weer aan de telefoon?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:34 schreef 99.999 het volgende:
Nou ik ga hier maar eens opruimen, stelletje kleuters
Toets 3 indien u een helpdeskmedewerker wilt spreken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Ronny Naftaniel hangt weer aan de telefoon?
Ik hoorde Prem ook al schreeuwen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Entschuldigung.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Du_ke zegt net dat zulke opmerkingen niet de bedoeling zijn.
Mimimimiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef 99.999 het volgende:
Het is leuk geweest, inclusief je verdere gedoe V_P.
Interessant stuk ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een ongewoon pro-EU stukje tekst van Fennema.
Ik zal hem zo inlichten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:38 schreef Reya het volgende:
[..]
Lekker publiciteit genereren met een PVV stukje.quote:
De waarheid is nou eenmaal hard.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Lekker publiciteit genereren met een PVV stukje.
Dat heb ik gemerkt ja, in de zaak 'Zwarte Piet'.quote:
De zaak-Offerfeest, niet te vergeten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:02 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt ja, in de zaak 'Zwarte Piet'.
Alsof mensen geen cyrillisch schrift kunnen lezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag veranderd worden in een leesbare belediging aan het adres van Putin.
Gratis masochisme.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef remlof het volgende:
Ah de digitale editie van de Volkskrant is vandaag gratis.
Boeiend, hij ligt ook in de bus en ik komt toch niet aan lezen toe.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef remlof het volgende:
Ah de digitale editie van de Volkskrant is vandaag gratis.
Masochisme van de lezers kennelijk. Lekker boeiend wat een willekeurige columnist schrijft, tien van de tien keer is het vertekende onzin die enkel dient onze tijd te verspillen.quote:
Meer context gaarne.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
Griekenland en Oostenrijk mogen niet meedoen, Oost-Europa bestaat niet
[ afbeelding ]
Niks vreemds aan, Spanje is van oudsher een netto-ontvanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef arjan1112 het volgende:
En dan vergeet ie nog de anti- Europa partijen in Nederland, Belgie en Frankrijk
het vreemde is dat er in Spanje juist geen anti-Europese partijen zijn
Aha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-op-de-euro.dhtml
Griekenland is ook een netto-ontvanger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niks vreemds aan, Spanje is van oudsher een netto-ontvanger.
Overigens zijn het in Nederland, Belgié en Frankrijk ook geen anti-Europapartijen maar gewoon ouderwetse extreem-rechtse clubjes die zich een nieuw imago proberen aan te meten.
Dat was Nederland ook tot 1992.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Griekenland is ook een netto-ontvanger.
Waarom zouden ze dat doen. Ze profiteren van de euro.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef arjan1112 het volgende:
En dat stuk van Bolkenstijn Berlusconi moest toch oprotten omdat ie uit de euro wou stappen
Dan heeft ie gelijk
Hij zegt nu dat Duitsland de d-mark moet herinvoeren
Maar die staan oo kecht onder curatele en moeten bedelen bij de EU, dat is nog net wat andersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Griekenland is ook een netto-ontvanger.
"Nederlanders plunderen huis Russische diplomaat"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:16 schreef Friek_ het volgende:
Die arme Frans Timmermans met die lijpe Telegraaf-media uit Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |